Board logo

標題: 試放舊電腦零件(已減)(25/09/2009 23:59 END) [打印本頁]

作者: ckr0322    時間: 2009-9-20 01:35     標題: 試放舊電腦零件(已減)(25/09/2009 23:59 END)

===============================================
ITEM :
AMD 1600+ S462 (由於無板試,不知好壞,係斷針/無彎過,相信應該仲WORK)
SD RAM  64MB X 3條 32MB X 1條 <- (all 100% work)
連埋個S478 散熱座 同一舊s462既散熱器
===============================================
以上1 set 過的,無保養

Start @ EPC$50
Each @ EPC$5
Eat A@ EPC$300
Eat B@ EPC$200(EAT B 只限黃大仙mtr 交收)


交收地方:
SSP,太子,旺角,油麻地MTR 至 黃大仙(最好) 至 觀塘MTR
時間:一至五 5:00PM-9:00PM
六日 2:00PM-10:00PM

[ 本帖最後由 ckr0322 於 2009-9-24 00:12 編輯 ]
作者: AndyWilliams    時間: 2009-9-24 19:19

提早置頂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2