Board logo

標題: ***更新加野***出售 Intel P4 2.4 Cpu & All in one 底板 和 散件 26/08/2009 18:18 完 [打印本頁]

作者: wai896    時間: 2009-8-21 08:51     標題: ***更新加野***出售 Intel P4 2.4 Cpu & All in one 底板 和 散件 26/08/2009 18:18 完

1. P4 2.4 CPU 連原裝散熱
起 BID  $5000
每 BID $200

2. K7S41GX 底板 連一張 DISPLAY CARD 連 兩條 DDR266 256MB RAM(己可起機)
起 BID  $2500
每 BID $50

3. G-TECH 火牛
MODEL : LC-B300ATX

起 BID  $1500
每 BID $20

2 加 3 BID 中者加送 512 DDR333 & DDR 400 256MB 各一條


4. kingston ddr2 667

每條起 BID 6500
每BID          100
即食五條 30000

照片在這裡
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1320385&extra=page%3D2



所有貨品可於深水埗或海洋公園交收


[ 本帖最後由 wai896 於 2009-8-22 09:34 編輯 ]
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-21 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pk1667    時間: 2009-8-21 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-21 13:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-21 13:06

2,3 要一齊中先有一份禮品
作者: wai896    時間: 2009-8-22 06:19

推推先

作者: 反叮龍屎    時間: 2009-8-22 12:30

ddr2 667係唔係1GB??
作者: wai896    時間: 2009-8-22 13:04

原帖由 反叮龍屎 於 2009-8-22 12:30 發表 ddr2 667係唔係1GB??
是1G一條的,私保七日
作者: cklee    時間: 2009-8-22 13:11

4. kingston ddr2 667

即食 五條 30000

深水埗trade
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-22 19:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lwt1989    時間: 2009-8-22 20:23

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-22 19:30 發表
好想要第2

你有分AR 快D落BID 啦
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-22 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BT    時間: 2009-8-22 22:54

原帖由 cklee 於 2009-8-22 13:11 發表
4. kingston ddr2 667
即食 五條 30000
深水埗trade


後補食
SSP and OceanPark also no prolbem
作者: kklaw286    時間: 2009-8-22 23:26

原帖由 BT 於 2009-8-22 22:54 發表


後補食
SSP and OceanPark also no prolbem

我都可以係海洋公園交收
back.... backup eat
作者: wai896    時間: 2009-8-23 07:43

嘩.............多謝你地呀......

等得認真諗諗其他既RAM 幾時出貨先.


作者: cklee    時間: 2009-8-23 17:43

原帖由 BT 於 2009-8-22 22:54 發表


後補食
SSP and OceanPark also no prolbem

Ocean Park, wait next time
作者: wai896    時間: 2009-8-23 18:55

原帖由 cklee 於 2009-8-23 17:43 發表

Ocean Park, wait next time


五條無有無問題???

安全起見等你檢查清楚先再賣其他

謝謝................
作者: cklee    時間: 2009-8-23 20:02

原帖由 wai896 於 2009-8-23 18:55 發表


五條無有無問題???

安全起見等你檢查清楚先再賣其他

謝謝................


tested, all ok
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-24 14:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-24 16:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-24 20:42

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-24 16:13 發表
2連唔連U?


當然有啦..................



我本人既貨絕對無問題的............
作者: BT    時間: 2009-8-24 22:18

原帖由 wai896 於 2009-8-24 20:42 發表


當然有啦..................



我本人既貨絕對無問題的............


我都知啦
作者: wai896    時間: 2009-8-25 06:31

原帖由 BT 於 2009-8-24 22:18 發表


我都知啦


3E事件係因為幫人放,比人線的..........

已同果個人絕交無朋友做了

如再有問題我會企出黎舉報佢的....



[ 本帖最後由 wai896 於 2009-8-25 06:33 編輯 ]
作者: pk1667    時間: 2009-8-25 09:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 09:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-25 11:24

原帖由 pk1667 於 2009-8-25 09:22 發表
抱歉! 樓主, 因私人理由, item 1 & 3 我都放棄唔 bid la


唔緊要拎去填海
作者: wai896    時間: 2009-8-25 11:25

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-25 09:47 發表

我最多幫你食左3炸


謝謝..........

作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 11:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 11:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lwt1989    時間: 2009-8-25 12:17

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-25 11:40 發表

都係唔好加

加左分分鐘比D富人食左
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大教宗    時間: 2009-8-25 14:36

加啦
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 14:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-25 15:15

2號仔而家 wai-3-love 以2500分帶出去.

1,3未佈人落bid

快d bid 一野3號仔啦,醒多兩條ram你用
作者: wai896    時間: 2009-8-25 15:16

我仲有幾張display同十條ddr2-667,三隻hdd (80 - 160g)

未出的..........諗緊點出好.

作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 15:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 15:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-25 15:51

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-25 15:46 發表

你再賣就十萬都黎


我要爆分...............

為左上次比人線意外重建信心...
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-25 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-25 16:08

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-25 16:04 發表

上次


過去左算了.............


作者: BT    時間: 2009-8-25 23:59

2. 2700
作者: BT    時間: 2009-8-26 00:03

原來 1818 完
作者: AndyWilliams    時間: 2009-8-26 06:19

2. K7S41GX 底板 連一張 DISPLAY CARD 連 兩條 DDR266 256MB RAM(己可起機)
$2750
作者: wai896    時間: 2009-8-26 08:10

Andy 兄都咁早....

多謝晒............
作者: wai896    時間: 2009-8-26 09:41

1 號仔 cpu 無人要

我就將會轉去 bid 錢.

bid 到幾多,我補幾多

跟手捐晒去宣明會
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-26 16:14

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-26 15:44 發表
2) $2800


謝謝呀................
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dEaTh MaTcH    時間: 2009-8-26 18:16

2) $2850
3) $1520
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai896    時間: 2009-8-26 18:17

原帖由 wai-3-love 於 2009-8-26 17:21 發表

18:17就死


點解你會咁清楚既.

作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 18:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 18:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lowbwah    時間: 2009-8-26 18:18

3050
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wai-3-love    時間: 2009-8-26 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lowbwah    時間: 2009-8-26 18:19

唔記得打NO.2
作者: dEaTh MaTcH    時間: 2009-8-26 18:20

原帖由 lowbwah 於 2009-8-26 18:18 發表
3050

溫馨提示
下次出價寫清楚邊樣野





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2