Board logo

標題: ASUS 細機 (8 May 2009 23:59 完) [打印本頁]

作者: k7xp    時間: 2009-5-4 20:16     標題: ASUS 細機 (8 May 2009 23:59 完)

ASUS 細機箱
CPU S478 P4 2.8 Ghz/512/800
TT 散熱
MB P4P8T
試過開唔到機 冇CPU同MB試 所以唔知壞邊樣
注意:機箱個Power掣冇左
Star: epc $100
每Bid: epc $100
冇食價
只在西鐵朗屏站交收(星期一至六 10:00~18:15)
作者: gec    時間: 2009-5-5 01:58

  Consider to trade at SSP MTR on weekdays??
作者: 小零    時間: 2009-5-5 02:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yishiro    時間: 2009-5-5 07:35

epc$200
作者: metralfields    時間: 2009-5-5 09:31

個機箱可Fit甚麼底版?MATX? ITX?
作者: k7xp    時間: 2009-5-5 09:35

原帖由 gec 於 2009-5-5 01:58 發表
  Consider to trade at SSP MTR on weekdays??

sorry啦 唔想揪住機箱出去
作者: k7xp    時間: 2009-5-5 09:37

原帖由 metralfields 於 2009-5-5 09:31 發表
個機箱可Fit甚麼底版?MATX? ITX?
I
ITX
作者: 小零    時間: 2009-5-5 20:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cklee    時間: 2009-5-5 20:32

EPC$600
作者: lwt1989    時間: 2009-5-6 13:34

Reset掣仲有無??
Mei foo 西鐵交收OK ma??
作者: 大教宗    時間: 2009-5-6 13:45

$700
作者: 小零    時間: 2009-5-6 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k7xp    時間: 2009-5-6 18:53     標題: 回覆 10# 的帖子

Reset掣仲有無?機箱冇Reset掣
Mei foo 西鐵交收OK ma??sorry啦 唔想出去
作者: 愚生    時間: 2009-5-7 00:27

有沒火牛嫁?
作者: k7xp    時間: 2009-5-7 18:45     標題: 回覆 14# 的帖子

冇火牛
作者: 今日唔多妥    時間: 2009-5-8 09:35

原帖由 k7xp 於 2009-5-7 18:45 發表
冇火牛

用 atx 定 matx 火牛?
作者: 大教宗    時間: 2009-5-8 09:59

1100
作者: k7xp    時間: 2009-5-8 10:07     標題: 回覆 16# 的帖子

原本機箱冇窿位 不過已經鑽左窿可以裝matx 火牛
作者: 大教宗    時間: 2009-5-8 10:22

原帖由 k7xp 於 2009-5-7 18:45 發表
冇火牛


原本火牛係唔係壞左?  如果壞左我都殺架
作者: k7xp    時間: 2009-5-8 10:30     標題: 回覆 19# 的帖子

原本羅返黎都係冇火牛
作者: cklee    時間: 2009-5-8 11:35

EPC$1500
作者: xbox    時間: 2009-5-9 00:00

epc$1800





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2