作者: k7xp 時間: 2009-5-4 20:16 標題: ASUS 細機 (8 May 2009 23:59 完)
ASUS 細機箱
CPU S478 P4 2.8 Ghz/512/800
TT 散熱
MB P4P8T
試過開唔到機 冇CPU同MB試 所以唔知壞邊樣
注意:機箱個Power掣冇左
Star: epc $100
每Bid: epc $100
冇食價
只在西鐵朗屏站交收(星期一至六 10:00~18:15)
作者: gec 時間: 2009-5-5 01:58
作者: 小零 時間: 2009-5-5 02:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yishiro 時間: 2009-5-5 07:35
epc$200
作者: metralfields 時間: 2009-5-5 09:31
個機箱可Fit甚麼底版?MATX? ITX?
作者: k7xp 時間: 2009-5-5 09:35
sorry啦 唔想揪住機箱出去
作者: k7xp 時間: 2009-5-5 09:37
I
ITX
作者: 小零 時間: 2009-5-5 20:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cklee 時間: 2009-5-5 20:32
EPC$600
作者: lwt1989 時間: 2009-5-6 13:34
Reset掣仲有無??
Mei foo 西鐵交收OK ma??
作者: 大教宗 時間: 2009-5-6 13:45
$700
作者: 小零 時間: 2009-5-6 14:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k7xp 時間: 2009-5-6 18:53 標題: 回覆 10# 的帖子
Reset掣仲有無?機箱冇Reset掣
Mei foo 西鐵交收OK ma??sorry啦 唔想出去
作者: 愚生 時間: 2009-5-7 00:27
有沒火牛嫁?
作者: k7xp 時間: 2009-5-7 18:45 標題: 回覆 14# 的帖子
冇火牛
作者: 今日唔多妥 時間: 2009-5-8 09:35
用 atx 定 matx 火牛?
作者: 大教宗 時間: 2009-5-8 09:59
1100
作者: k7xp 時間: 2009-5-8 10:07 標題: 回覆 16# 的帖子
原本機箱冇窿位 不過已經鑽左窿可以裝matx 火牛
作者: 大教宗 時間: 2009-5-8 10:22
原本火牛係唔係壞左? 如果壞左我都殺架
作者: k7xp 時間: 2009-5-8 10:30 標題: 回覆 19# 的帖子
原本羅返黎都係冇火牛
作者: cklee 時間: 2009-5-8 11:35
EPC$1500
作者: xbox 時間: 2009-5-9 00:00
epc$1800

