Board logo

標題: Gundam 水星魔女prologue 幾好睇~~~~ [打印本頁]

作者: hker2021    時間: 2022-7-18 14:29     標題: Gundam 水星魔女prologue 幾好睇~~~~

歡迎討論~~~~~
作者: kofz    時間: 2022-7-18 17:37

歡迎討論~~~~~
hker2021 發表於 2022-7-18 14:29

但d gundam 設計唔得

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: Q-Q    時間: 2022-7-18 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2022-7-18 18:16

官網出左?
作者: bibilubi    時間: 2022-7-18 18:17

機唔靚唔緊要 (暫時GundamType, 敵方ACE機都OK
劇本屎就冇眼睇
作者: ki_cat    時間: 2022-7-25 13:10

睇完,開頭公佈D人,全部係主角仇家.
會唔會主角係去報仇,然後...
白毛:你算計我.
作者: Q-Q    時間: 2022-7-25 14:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ki_cat    時間: 2022-7-26 11:05

本帖最後由 ki_cat 於 2022-7-26 11:08 編輯

prologue 幾好睇
點解咁大仇口,未爛“D”定先.

開頭睇設定,以為校園劇.
如果走向,好似基度山恩仇記,果種復仇爽故,應該OK.
作者: smoke_cheese    時間: 2022-9-1 14:22

官網
[youtube]5YGW2JRxWUU[/youtube]
作者: smoke_cheese    時間: 2022-9-5 12:12

Trailer 2
[youtube]bBjzNiGSC3A[/youtube]
作者: a99    時間: 2022-9-5 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lowbking    時間: 2022-9-6 02:50

好吸引!
用中世紀獵巫慨念去做故事開端。
作者: toylet    時間: 2022-9-6 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2022-9-13 09:58

見宣傳果部藍白GUNDAM好似EXIA
反而prologue部Prototype靚啲, 可惜唔係藍白配色

女版馬沙復仇記?
作者: jacktsui    時間: 2022-9-13 10:00

但d gundam 設計唔得

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2022-7-18 17:37


唔駛驚,劇本夠好既話 turn A 咁既機設都可以係佳作
作者: bobopig    時間: 2022-9-13 21:39

一定又要有一個懶神秘,要戴頭盔。。。。。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2