作者: GAT-X102 時間: 2022-4-27 11:41 標題: 其實宜家D青年人係唔係無睇過敢達?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungzboy 時間: 2022-4-27 11:43
回覆 1# GAT-X102
我舊既有睇
新既一套都冇睇
反正D人唔睇都會照買玩具模型
作者: bobopig 時間: 2022-4-27 11:45
唔會丫
仲炒得幾好
近年 Boulder fighter
00 都再出新野
敢達貧道,又有重播上架
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: GAT-X102 時間: 2022-4-27 11:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: henrietta 時間: 2022-4-27 11:53
囡囡好睇個機械淫
作者: A4Paper 時間: 2022-4-27 12:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2022-4-27 12:10
0079
萬物根源
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig 時間: 2022-4-27 12:13
你要俾 seed 或 build fighter
近現代 d
你帶佢去一次福鋼,親身感受下個氣勢可能唔同港髮
[attach]2317461[/attach]
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: AntaresFusion 時間: 2022-4-27 12:16
得閒睇動畫我都會簡睇舊版膠達
新動畫電腦高速生產冇人手畫咁細緻
劇情膚淺以賣肉補償
作者: henrietta 時間: 2022-4-27 12:32
凌凌狗衫
作者: leungzboy 時間: 2022-4-27 12:44
回覆 4# GAT-X102
所以機械人動畫先會沒落
因為冇小朋友睇
作者: carl.20150508 時間: 2022-4-27 12:45
What is 敢達?
作者: hkjake 時間: 2022-4-27 14:16
age好似係幼兒向多D
作者: toylet 時間: 2022-4-29 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: takayo72 時間: 2022-5-3 12:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dfstan 時間: 2022-5-3 17:56
梗係要睇機動武鬥傳G GUNDAM
作者: dom 時間: 2022-5-4 02:11
依家d 細路有時間打機既玩手遊 , 再唔係就 LOL 之類
再唔係就睇 Tiktok 睇直播主
作者: HAKAIDER 時間: 2022-5-4 08:43
你應真的嗎?! 村瀬修功 一早己明言
只有3DCG 製作先可以完全表達出閃光的敗家仔作中 Ξ 和大鵝複雜的外形和用米粒飛行器 "懸浮在空中" 的瓢浮感覺
https://mantan-web.jp/article/20210612dog00m200028000c.html
舊代手繪係靚, 但馬反中的格鬥戰, 和0083 中GP03 VS Neue Ziel / 賈圖最後自殺式突攻
基本上已經係手繪作畫的極限了.....................
[youtube]sJOwW8NgYf4[/youtube]
[youtube]x6FIw1_lqv0[/youtube]
作者: HAKAIDER 時間: 2022-5-4 08:47
無錯................
the origin 係修改左舊版中不合理的劇情 (Bug)和一堆為賣模型而出現的戰鬥劇情
作者: skywalker167 時間: 2022-6-6 20:24
我只看過同記得機動武鬥傳/機動武神傳 (Mobile fighter g gundam)
好想搵返粵語配音
作者: GUILDWARS 時間: 2022-6-7 17:07
比較埋身既睇08小隊
作者: bobopig 時間: 2022-6-7 19:19
首歌好聽
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: shingzhk 時間: 2022-6-7 19:24
起手最好睇係W, 起碼我當年係 (禁岩TBB有播)
冇太多人物/勢力/歷史關係夠哂簡單
機體又夠多總有一部岩你
作者: kofz 時間: 2022-6-8 03:04
G gundam
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: shingzhk 時間: 2022-6-8 13:14
果套改錯名
應該改返名叫:勇者王外傳-超勇氣格鬥機界種
作者: jakesinn 時間: 2022-6-28 11:36
我以為樓主講"金達"

