作者: 杜龍 時間: 2020-4-28 22:44 標題: 古惑仔漫畫呢個禮拜5完啦.
追左6年幾...買左一本2000期.
作者: 1個閒人 時間: 2020-4-28 23:13
本帖最後由 1個閒人 於 2020-4-29 08:49 編輯
全世界最長壽嘅漫畫
更正:全世界最長
作者: Richard_Yip 時間: 2020-4-28 23:17
10幾年前喺星架波啲租漫畫舖頭睇過唔少,佢哋為佐啲書可以合法上架,將入面啲架步既廣告關鍵位置用marker塗黑佐
作者: pooh24680 時間: 2020-4-28 23:19
長過龍虎門?
作者: hongkongfun 時間: 2020-4-28 23:33
第一期創刊號先至有收藏價值
作者: dls2046 時間: 2020-4-29 00:06
真係好耐好耐好耐無睇了…
個結局係點?
成日覺得呢啲書係無真正結局的…除非死鬼晒…
作者: tse111 時間: 2020-4-29 00:42
耐得過出左40年嘅 烏龍派出所
作者: kofz 時間: 2020-4-29 01:21
主角死!?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: WHITERICE 時間: 2020-4-29 02:00
宜家連報紙檔都唔多見. 以前買係報紙檔一星期可以花一二百黎買. 等自己係搭車食飯有啲野做吓.
估唔到古惑仔仲有出, 港漫工業都叫威過吓, 最輝煌時期啲人係企係報灘等漫畫到. 香港以前所有所謂創意工業仲有嘜可以仲有得做. 蘋果都就黎死, 嗰啲電腦雜誌, GAME誌, 模型誌, 動畫誌全部死晒.
作者: 1q1q1q 時間: 2020-4-29 02:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 諸葛亮 時間: 2020-4-29 07:35
最長HK漫畫...日本有漫畫長過佢
作者: kbpaul 時間: 2020-4-29 07:36
有無變龍珠系

作者: bobopig 時間: 2020-4-29 08:32
而家幾多錢本?
最後一次買好似6蚊定7蚊。已經好貴 cut 書
當年正。幾日就出一本。
等一兩日又有書追或交換
中華英龍。龍虎門。玉朗漫畫。再加新人幾期完個 d
via HKEPC Reader for Android
作者: WHITERICE 時間: 2020-4-29 09:18
聽聞宜家一本港漫要二十蚊, 實在好多年未買過任何紙媒體, 完全唔知嘜野價. 報紙好似要十蚊份.
作者: 1388 時間: 2020-4-29 09:59
要感謝各大XY網站啦!
我真心唔識欣賞,亦從未睇過(包括無料的)。
作者: john1022 時間: 2020-4-29 10:08
港漫真係慘
作者: kofz 時間: 2020-4-29 10:12
Last哥期可能買本睇下
叫做留個記念
星期四出
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 餓狼 時間: 2020-4-29 11:30
牛伯伯一早講咗會完
講咗都有好幾個月
完咗都係好事
作者: 餓狼 時間: 2020-4-29 11:33
其實港漫死淨邊幾本?
game書就死淨一本
電腦書仲係2本?
咸書.....???
作者: kofz 時間: 2020-4-29 12:31
而家仲有睇咸書?
Av都網上免費任睇
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: bobopig 時間: 2020-4-29 13:18
香港咸書冇得上網睇好似
本地有本地風味
就算日本咸書都好似冇網上睇
得日本片
via HKEPC Reader for Android
作者: kofz 時間: 2020-4-29 13:54
週刊プレイボーイ 有電子版
當然係收費既
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: bobopig 時間: 2020-4-29 13:58
不鳥
via HKEPC Reader for Android
作者: 餓狼 時間: 2020-4-29 16:09
記得以前古惑仔
好多KFC 同 咸濕電話廣告
作者: bobopig 時間: 2020-4-29 18:45
有 kdc 廣告?
香港興咩?
via HKEPC Reader for Android
作者: 1388 時間: 2020-4-29 19:34
大把免費的。
作者: carl.20150508 時間: 2020-4-29 19:37
古惑爺..
作者: HAKAIDER 時間: 2020-4-29 19:46
由古惑仔劈友爭地盤
到古惑佬打擂台封地
都係時候完結啦
作者: carl.20150508 時間: 2020-4-29 21:32
唔知電影版仲可以拍既話, 唔知去到第幾集..
作者: 餓狼 時間: 2020-4-29 21:48
前幾年開演唱會有講過點解冇繼續拍
作者: carl.20150508 時間: 2020-4-29 21:51
唔係版權問題咩..
作者: 餓狼 時間: 2020-4-29 22:00
唔關事
果陣話大部份片都要睇大6市場
咁拍古惑仔題材邊得
根本冇老細肯投資
牛伯伯就直頭講到電影冇得賺咁
又唔會帶動到本書
作者: 餓狼 時間: 2020-4-29 22:02
話時話
講起佢d電影
當年為咗入東南亞
每集要拍個特別ending
話南哥其實係警察
都幾搞笑
作者: kofz 時間: 2020-4-30 07:09
佢個仔而家係黑警
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: crackong 時間: 2020-4-30 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: x37 時間: 2020-4-30 16:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: siuman512 時間: 2020-5-2 08:11
終於做完
作者: BillyKo 時間: 2020-5-2 11:29
正喎喂!

