Board logo

標題: 銀英傳重制係咪出左? [打印本頁]

作者: dom    時間: 2018-4-18 00:31     標題: 銀英傳重制係咪出左?

好似見到有熟肉
作者: ppoppq123    時間: 2018-4-18 00:56

係,仲係11號巳出第2集,應該今晚有第3集了. (繼續支持漫遊版)
作者: dom    時間: 2018-4-18 00:57

一星期一集?
正喎
作者: ppoppq123    時間: 2018-4-18 01:30

原來第3集1080p巳出
繼續B叔拜託了
作者: takayo72    時間: 2018-4-19 06:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ppoppq123    時間: 2018-4-21 22:37

回復 ppoppq123

1080有無字幕?

我只找到720字幕

via HKEPC Reader for Android
takayo72 發表於 2018-4-19 06:56


"搬运"←有1080p,但銀莫我只獨愛漫遊,版如果係"風之傷"制作便更好就是了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2