Board logo

標題: We are SPHERE!!!! [打印本頁]

作者: ronald    時間: 2017-10-10 17:30     標題: We are SPHERE!!!!

前言:

去年我去了リスアニ! Live Taiwan, 一直很在意只有半球而唔係一球.
當見到休息前最後廵迴演唱會有台灣就二話不說買飛.


2017年10月6日 (晴, 雨)

今年照舊帶半球去 (缺圖), 亞絲娜又影登機閘.
[attach]2016910[/attach]

今次坐香港海南航空既A350, 也行Android. 不過冇心機聽歌, 只有餐肉包, 垃圾. (去年華航最少有正餐)

霧島話台灣人等了機場捷運20年了, 我從2007年第一次去台北自由行見到個地盤也等了10年.
[attach]2016906[/attach]

捷運係比巴士快好多, 雖然都係慢. (多急彎要減速)
回到台北車站迷路了, 唔識上地面, 要兜路走. (後話)

回到酒店未夠鐘check-in, 放低行李逛逛. 剛才個餐肉包根本唔飽.

作者: ronald    時間: 2017-10-10 18:09

6/10

行去台糖Animate, 已經見到愛吃拉麵的小泉星空同學.
如果明日去埋呢場就死得, 等香港場.
[attach]2016917[/attach]

simon大集合
[attach]2016918[/attach]

而家主力宣傳AD-LIVE 2017 live viewing.

好奇之下, 之前在Facebook見過E子話想開一間Steam Punk主題的咖啡廳, 呢段時間可以walk-in, 所以從北門坐車過去中山.
backup plan係肥前屋或MOS.
[attach]2016919[/attach]

D野其實唔平, 主要食裝修和服務, 最低消費為每90分鐘一杯飲品.
可以影拍立得, 每張相只能有一位女僕或執事, 要NT$200.
如果好彩撞到E子上班就要$300. 不過E子去左香港 (>x<).

食完就行回去酒店check-in, 然後行西門町.
都係行D步行區和萬年. 然後掃街.
見到有雞腿捲40蚊一件, 110蚊3件, 當然買3件當正餐.

行完仲早就入士林夜市, 有3年冇行.
食左個蝦捲就回酒店.

作者: ronald    時間: 2017-10-10 18:40

本帖最後由 ronald 於 2017-10-10 18:44 編輯

2017年10月7日 (晴雨)

今日幫ronald妹去玩具展買野, 還有時間就從Y28行去車站坐捷運.
(好熱, 我又忘記舖頭未開)

咦, 有間客棧.
[attach]2016931[/attach]

跟住去華山1914 (忠孝新生), 見到打哂蛇餅但係人龍會郁, 所以排隊.
原來人龍會郁係因為把人流放到無雷公咁遠, 跟住人龍郁得勁慢.
前後等左一個鐘就果斷放棄.

之後趕去101, 我揀左:
忠孝新生 -> 市政府 ×
忠孝新生 -> 東門 -> 101 ○

Showbox官方網站是垃圾, 從101行過ATT 4 FUN仲近.
不過去之前行左果廟先, 有閒來坐.
[attach]2016934[/attach]

行去ATT
[attach]2016932[/attach]
[attach]2016933[/attach]
上樓見到冇野, 只見到職員貼海報. 問他們話有物販.

跟住就放心食野.

作者: ronald    時間: 2017-10-10 21:32

本帖最後由 ronald 於 2017-10-10 23:14 編輯

7/10

行過去隔離Vieshow Cinema逛個圈, D野唔係好啱食或太貴.
見到有一檔賣街邊小食. 個姨姨好人, 話D野唔啱食可以改併.
又食肉鬆遙 (繁簡轉換又出左問題)鍾意既肉圓; 我唔食四神湯, 所以改併排骨酥湯.
[attach]2016957[/attach]

呢個肉圓係清蒸, 和傳統先炸再放湯不同.

因為等一個人咖啡 (市府)冇左, 要去就只有新光三越A8館分店. 先逛逛一連串建築物去到捷運站望望舊址, 回頭才去A8.
這就是鼎鼎大名的"大嫂的奶頭有毒"
[attach]2016958[/attach]

返去ATT 6樓, 多左人集合, 但係外面只係接待, 沒有其他檔口. 又出番去食野等入場.

入場
[attach]2016959[/attach]

所謂既物販只係CD/DVD/BD , 送禮方面有每人一個箱及スフィア名義收禮共5箱.
獨立黎講四人收禮不相伯仲.

本身我唔熟スフィア只係見學, 等活動報告.
學左一個字的唔同讀法.

月餅:
奥井雅美收禮時教送禮的讀つきもち; 忘記左係 高垣 還是 寿 說這是げっぺい.

肉鬆紥左雙髻, 成個春麗咁款
中間既小劇場和之前廵迴一樣都係以sphere vs. sphere做主題, 加左少少名台詞.

原來她們昨日有去士林, 點解這些機會不是我的.

完左之後去西門町食宵夜, 太夜不食正餐.
早知會場外冇野睇冇野排就一早買埋飯田里穂午場啦.

作者: ronald    時間: 2017-10-10 22:31

本帖最後由 ronald 於 2018-1-6 18:38 編輯

2017年10月8日 (晴雨)

因為昨日的經驗, 唔使咁早入, 今日全日入場前做自己野.
第一日在機捷台北車站唔識路直上地面, 所以今日要睇睇成個車站構造.
[attach]2016969[/attach]

基本黎講, 機場方向側的大堂層和地面全通, 台北方向側的大堂層只限地底, 只有一部升降機打通地面.
暫時只見Y12u和Y28與機捷台北車站打通, 其他雙數出口仲裝修緊. (開左半年仲未整完
https://www.tymetro.com.tw/cht/i ... l&article_id=67

行完捷運站就去大稻埕.
第一次見呢個字就因為2014年時台灣有套賀歲片講以前的大稻埕令我有印象.

在北門站出去北上就可以到迪化街.


作者: ronald    時間: 2017-10-10 22:40

8/10

永樂布業商場+大稻埕劇院
[attach]2016974[/attach]
[attach]2016977[/attach]

屈臣氏 (?
[attach]2016975[/attach]

城隍廟
[attach]2016976[/attach]

其實迪化街不只舊野 (似上環海味舖), 也有小本經營的手工製品及藝術工作坊.

作者: ronald    時間: 2017-10-10 22:48

8/10

向東行經過大稻埕公園和家樂福就北上大橋頭站坐車回中山食飯.
[attach]2016989[/attach]

今次都係肥前屋食, 我遲左過黎所以勁多人排隊, 也不可以好似去年咁單人優先排隊.
對面的神山表示......
(點解香港間神山咁多人排隊
[attach]2016990[/attach]

1, 2, 3, 4, GO, HA, N!
[attach]2016988[/attach]

作者: ronald    時間: 2017-10-10 23:04

本帖最後由 ronald 於 2018-1-2 23:33 編輯

8/10

食完行新光三越有日本展, 太多人睇左少少就走.
行路回台北地下街 (R -> Q -> Y28), 星期日真係非常多人, 搞到我都頂唔住回酒店沖涼.
而家明白0186既感受.

今晚個set list和昨晚既有少少不同:

solo不同左
小劇場有少少對白不同:
1. 有中文字幕
2. 第一晚係寿遲出場, 第二晚係愛生遲出場.
3. 講起芒果冰, 冰冰的就一定係Blue Rose的名台詞

她們喜歡食既野越來越多, 我都追唔切 (肉圓, 麵線, 芒果冰, 荳花......)

今日早開始早完場, 就回西門町食晚飯.
昨日見到有定食8 (爭鮮), 唔知點解平過香港 ($180 均一)
晚餐就食定食8.

睇了餐牌, 原來因為將貨就價才可以降低成本. (重塑肉, GM豆)

作者: ronald    時間: 2017-10-11 21:55

本帖最後由 ronald 於 2017-10-16 19:40 編輯

おまけ

1. 坐在我隔離既係日本fans. 他教識我用顏色. 而且傾左一陣.
我話睇完呢兩場, 我既第一次兼最後一次球體之旅就完. 他當然說他的球體之旅還有很長的路要走. (11月完)

2. 謝謝 (國)都會講, 但她們講得最多係多謝 (台)和感謝 (台)
3. 她們問除了台灣和日本還有哪些地方的fans. 當她們知道有香港和美國的fans時嚇了一跳.
4. 我舉起手機既呢張亞絲娜, 引到肉鬆望過嚟畀

作者: ronald    時間: 2017-10-11 22:15

2017年10月9日 (晴)

我的球體之旅已經完結, 回香港之前有一日自由活動.
去年說原來花博離上引水產很近, 睇左地圖之後決定先去花博.

在圓山站一出就係, 還以為花博公園係一個公園 , 原來係展覽中心.
[attach]2017148[/attach]

第一次留意藍井エイル既活動係爭艷館, 今日係寵物展.
[attach]2017147[/attach]

因為冇興趣, 所以在外面睇土產.
[attach]2017149[/attach]

100蚊3隻燒貝殼, 好食.
[attach]2017150[/attach]

10年前去過市立美術館, 不過今天休息.
[attach]2017151[/attach]

作者: ronald    時間: 2017-10-11 22:20

本帖最後由 ronald 於 2017-10-11 22:23 編輯

9/10

圓山大飯店
[attach]2017153[/attach]

在原民生活美學館向右行穿過花之隧道
[attach]2017154[/attach]
[attach]2017155[/attach]

行了一段時間, 又返到上引水產.
泊車貴左, 去年係$15半小時, 而家要$20
[attach]2017157[/attach]

作者: ronald    時間: 2017-10-11 22:52

本帖最後由 ronald 於 2017-10-12 00:15 編輯

9/10

買的, 不是偷的.
(相同句子在這裡出現過係鯛魚燒圖)
[attach]2017165[/attach]

其實而家排水有改善, 廁紙可以棄於馬桶 (攝於101/世貿站廁所)
[attach]2017163[/attach]

不過呢度未得, 要食鮑魚仍然要忍臭
[attach]2017164[/attach]

萌節快樂
[attach]2017166[/attach]

作者: ronald    時間: 2017-10-11 22:59

本帖最後由 ronald 於 2017-10-16 19:43 編輯

9/10

行與去年相反方向回行天宮 (無圖), 再回行天宮站.
行哂要行既野, 跟住到坐捷運之前都係bonus.
行多一次台北地下街就返酒店拎行李.
但係原來星期一都係假期, 人頭湧湧.

拎完行李可以搭車, 先用哂硬幣去增值悠遊卡, 但係:
桃捷加值機唔食硬幣
桃捷加值機唔食硬幣
桃捷加值機唔食硬幣


因為很重要所以講三次. 要返台北或北門捷運站增值.

作者: ronald    時間: 2017-10-11 23:57

本帖最後由 ronald 於 2018-5-28 22:49 編輯

9/10

成功繼續父幹. 去年的信用卡要大量簽帳才可以繼續用貴賓室, 所以......

父幹轉台了.

今次能直接用全世界所有Priority Pass貴賓室. 呢間摩爾商務中心係Plaza Network以外能使用的PP貴賓室.
https://www.prioritypass.com/en/ ... 8-a34c-1706abb32868

倫敦廳
[attach]2017179[/attach]

雪糕
[attach]2017180[/attach]

關東煮
[attach]2017181[/attach]

白酒, 伏特加, 冧酒, 馬天尼
[attach]2017182[/attach]

肉燥麵冇食.

作者: ronald    時間: 2017-10-12 00:05

本帖最後由 ronald 於 2018-5-28 22:50 編輯

9/10

咖啡+伏特加
[attach]2017183[/attach]

麵豉湯, 燒仙草 (涼粉水), 肉燥飯
[attach]2017184[/attach]

按摩椅 (痛
[attach]2017185[/attach]

可以靠當季信用卡簽帳賺取下季使用資格, 但是也可以靠銀行總資產量而不用簽帳.
所以___不一定要有錢, 因為有錢的是__竇丫嘛.

作者: cpk    時間: 2017-10-12 00:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald    時間: 2017-10-12 00:11

本帖最後由 ronald 於 2017-10-22 22:30 編輯

總結:

相同的東西去年講過, 係台灣和新加坡搞手才能請到呢D級數人馬, 又可以用相宜價錢睇.
了結了2012年冇去新加坡睇スフィア既遺憾.

謎之聲: 聽說你2013年之後才知道有AFA喎 (毆

P.S. 在我將會去新加坡時, 偏偏高雄駁二請田村ゆかり過嚟 ( fasdegteckjgbjkwcbn jvhj

作者: 0186    時間: 2017-10-13 21:56

在#8 好似比人tag左
今年開拓威威~ 真係銀彈攻勢嗎?
作者: ronald    時間: 2017-10-13 22:33

在#8 好似比人tag左
今年開拓威威~ 真係銀彈攻勢嗎?
0186 發表於 2017-10-13 21:56


你有時都tag我啦.
作者: pasupasu105    時間: 2017-10-13 23:09

本帖最後由 pasupasu105 於 2017-10-13 23:11 編輯

真係羨慕r兄
成日都周圍飛
我飛黎飛去都係得日本(雖然次次唔同目的地/主題)
Ps:尾二中間果杯仲以為係咖啡⋯⋯
作者: 0186    時間: 2017-10-13 23:42

本帖最後由 0186 於 2017-10-13 23:45 編輯

EVA自助餐:
MöVENPICK 雪糕
薄Pizza
牛肉面
熱狗(7仔一樣)
洪XX三文冶
烤地瓜
Lilly coffee (Espresso)

[attach]2017508[/attach]

作者: ronald    時間: 2017-10-13 23:55

真係羨慕r兄
成日都周圍飛
我飛黎飛去都係得日本(雖然次次唔同目的地/主題)
Ps:尾二中間果杯仲 ...
pasupasu105 發表於 2017-10-13 23:09



你仲好意思曬命?
我都想成日飛日本.

P.S. 其實你地知唔知我呢個thread玩乜野?
點解會有顏色?
作者: pasupasu105    時間: 2017-10-14 01:24

本帖最後由 pasupasu105 於 2017-10-14 01:37 編輯
你仲好意思曬命?
我都想成日飛日本.

P.S. 其實你地知唔知我呢個thread玩乜野? 點解會有顏色? ...
ronald 發表於 2017-10-13 23:55



    我都係一年得1~2次姐
(唔記即日來回果D劇場行,次次都係捕HK快運果D超平價機票)
去埋D荒山野令
無咩野玩架
PS:睇聲優?
作者: ronald    時間: 2017-10-14 06:49

我都係一年得1~2次姐
(唔記即日來回果D劇場行,次次都係捕HK快運果D超平價機票)
去埋D荒山野令
無咩 ...
pasupasu105 發表於 2017-10-14 01:24


    答啱左少少
如果只係聲優就應該只有名字和角色才有顏色啦.

作者: 0186    時間: 2017-10-14 11:42

我都係一年得1~2次姐
(唔記即日來回果D劇場行,次次都係捕HK快運果D超平價機票)
去埋D荒山野令
無咩 ...
pasupasu105 發表於 2017-10-14 01:24


是會去荒山野嶺的friend
作者: pasupasu105    時間: 2017-10-14 12:38

是會去荒山野嶺的friend
0186 發表於 2017-10-14 11:42



    you too?
friend
作者: 0186    時間: 2017-10-14 13:07

you too?
friend
pasupasu105 發表於 2017-10-14 12:38


日本: 大吉山, 御岳渓谷, 大洗, 極樂寺/江の島, IHI 呉総務部(經)
台灣: 佛光山極樂寺(經), 烈祠忠(經)>佛光山, 崎頂車站
作者: ronald    時間: 2017-10-16 19:42

update
作者: ronald    時間: 2017-10-18 23:29

我去年惡搞人地繁簡轉換過龍, 把姚松炎和鄭松泰既"松"字都繁體化既"鬆"字, 去二創肉鬆遙.

你而家死人JXXX真係整個肉鬆遙出嚟咁即係玩我既啫.

我已經第二次畀人咁玩喇, 好心你班付街仔畀我抖吓得唔得呀?

作者: riceking    時間: 2017-10-19 17:51

回覆 13# ronald

是但找一間7仔或者全家就可以增值啦, 使乜返車站...
作者: ronald    時間: 2017-10-19 19:40

回覆  ronald

是但找一間7仔或者全家就可以增值啦, 使乜返車站...
riceking 發表於 2017-10-19 17:51

入任何金額都得?
作者: 0186    時間: 2017-10-19 21:19

回覆 31# ronald

我估100以上就得
作者: ronald    時間: 2017-10-19 22:10

本帖最後由 ronald 於 2017-10-20 00:05 編輯
回覆  ronald

我估100以上就得
0186 發表於 2017-10-19 21:19


但係我嗰D係入9蚊, 12蚊, 21蚊, 50蚊呢D細數目, 和"759找落八達通"差不多.
不過我唔需要消費, 直接入散銀落悠遊卡.

作者: riceking    時間: 2017-10-24 09:41

回覆 33# ronald

https://www.easycard.com.tw/easycard/02/add.asp

自己睇, 全家你要玩1蚊都得
作者: ronald    時間: 2017-10-24 11:04

回覆  ronald



自己睇, 全家你要玩1蚊都得
riceking 發表於 2017-10-24 09:41


    thanks
作者: 0186    時間: 2017-10-25 08:20

回覆  ronald



自己睇, 全家你要玩1蚊都得
riceking 發表於 2017-10-24 09:41


原來有不限金額..........
入1蚊會出唔到個門口嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2