Board logo

標題: 機戰K帶動睇機械人動畫系列(神魂合體) [打印本頁]

作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 14:03     標題: 機戰K帶動睇機械人動畫系列(神魂合體)

第一集
G-GUNNER對模擬獸 (機戰K做足)
不過問題是G-GUNNER是不是同CORE-GUNNER同合體先有咩??
[attach]824712[/attach]
[attach]824713[/attach]
點解機戰K可以分開用

第十二集
CORE-GUNNER瓜左
第十三集
師傅話已經整唔番,如果G-GUNNER需要CORE-GUNNER合體而成,即是G-GUNNER應該永久不出現
[attach]824714[/attach]
第十四/廿六集
G-GUNNER又蒲頭.....即係點
[attach]824718[/attach]
[attach]824715[/attach]

唔睇動畫真係被機戰K昆左,仲以為G-GUNNER同CORE-GUNNER是獨立雙部機

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:07 編輯 ]
作者: dickxdv    時間: 2009-4-2 14:07

e 套野我想睇...
作者: gtastegirl    時間: 2009-4-2 14:08

金髮條女會復活,女人係唔會受果種病毒感染。

[ 本帖最後由 gtastegirl 於 2009-4-2 14:10 編輯 ]
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:09

原帖由 dickxdv 於 2009-4-2 14:07 發表
e 套野我想睇...

之前有人放過DVDrip
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 14:12

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 14:09 發表

之前有人放過DVDrip


我只是收到RMVB版....好差
作者: JMi    時間: 2009-4-2 14:12

機戰K中除左OVERMAN我都無乜興趣
搞到玩都唔太想玩
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:17

原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:12 發表


我只是收到RMVB版....好差

我屋企有avi版 可惜我人唔喺香港 等聖誕返去嘅時候再放種
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:27

講開SRWK,今集真係好無誠意
畫面無進步,音樂沿用唔少W嘅,系統無新意,流程太短,無語音,參戰作品偏冷門等等,我玩左2話已經放棄
其實唔一定要老古董參戰都有好多作品可以加入,例如Code Geass、天元突破(同期鋼鐵神JEEG都加入左)、Eva(從未喺手提機登場)
總之今集對我嚟講係失望嘅一作,希望NDS下一作有重大突破,諗下當年F、F Final進化到alpha嘅時候嗰種震撼感
希望下作有黑鐵同蛋蛋加入
作者: neneaee    時間: 2009-4-2 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:33

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:30 發表

eva都叫冇係手提機出過?
定係你冇玩

sorry,應該係話任氏手提機
作者: neneaee    時間: 2009-4-2 14:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:43

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:40 發表

一部nds仔,有可能出到語音,7x話,華麗既畫面咩?

why not?你睇下以前alpha嘅iso先400M左右
以NDS遊戲嘅壓縮率+2Gbit卡帶一定做得到,係眼睛厰無呢個誠意
大把NDS game用2Gbit卡帶可以做到隻game又多CG貼圖又多CG動畫又全程語音
作者: neneaee    時間: 2009-4-2 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 14:44

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:40 發表

一部nds仔,有可能出到語音,7x話,華麗既畫面咩?


我知道依家我玩過最大容量的GAME是寒蟬 有成256MB (電腦睇到的容量)
相對PSP 機戰A唔差得太遠
好似OG外傳咁加幾句語音其實唔難,不過要平衡番出場角式
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 14:46

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 14:43 發表

why not?你睇下以前alpha嘅iso先400M左右
以NDS遊戲嘅壓縮率+2Gbit卡帶一定做得到,係眼睛厰無呢個誠意
大把NDS game用2Gbit卡帶可以做到隻game又多CG貼圖又多CG動畫又全程語音


400MB應該是CSO,ISO好似無咁小(原版)
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:46

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:43 發表

乜lei個唔係nds既機能問題咩

唔要求高,做到alpha咁嘅質素一定無問題
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 14:48

原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:44 發表


我知道依家我玩過最大容量的GAME是寒蟬 有成256MB (電腦睇到的容量)
相對PSP 機戰A唔差得太遠
好似OG外傳咁加幾句語音其實唔難,不過要平衡番出場角式

tales of heart真係嚇親我,一款RPG遊戲劇情咁長,幾乎主線劇情都有配音
真係唔知NBGI點做到
原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:46 發表


400MB應該是CSO,ISO好似無咁小(原版)

肯定係iso,我仲有張PS嘅老翻碟喺到
作者: bibilubi    時間: 2009-4-2 15:14

神魂 係k度 既bgm同 破邪大星 用大絕既bgm 差唔多一樣
作者: 469394    時間: 2009-4-2 16:06

睇o左九世囉
作者: shingzhk    時間: 2009-4-2 16:41

我不嬲係機戰狂,PS,PS2,PSP隻隻都有玩(Z未得閒玩)
不過NDS果d真係算啦.. 畫/音質俱差,又冇新意
NDS d Game比我既感覺已經完全成為左廠商[低成本而又能坑錢]既主機
初時都ok既,後期d Game出到濫哂,真係膠下膠下又一隻Game,賣價仲要同PSP果d差唔多,真係
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-2 17:26

原帖由 shingzhk 於 2009-4-2 16:41 發表
我不嬲係機戰狂,PS,PS2,PSP隻隻都有玩(Z未得閒玩)
不過NDS果d真係算啦.. 畫/音質俱差,又冇新意
NDS d Game比我既感覺已經完全成為左廠商[低成本而又能坑錢]既主機
初時都ok既,後期d Game出到濫哂,真係膠下膠下又一隻Game,賣價仲要同PSP果d差唔多,真係

單講SRW,我覺得第1作W唔差,係K無誠意
作者: shingzhk    時間: 2009-4-2 18:20

所以話NDS後期d Game真係有d不知所....
雖然佢地成日話有遊戲性最緊要,得畫質有鬼用
但事實上只係為左reduce成本而亂up既野,而家出既Game運遊戲性都冇,1隻Game 可以玩10min都冇就唔玩既

不停諗起幼稚園玩既第一隻機戰,GameBoy既第2次SRW   Good~
作者: bunch    時間: 2009-4-2 18:59

原帖由 shingzhk 於 2009-4-2 18:20 發表
所以話NDS後期d Game真係有d不知所....
雖然佢地成日話有遊戲性最緊要,得畫質有鬼用
但事實上只係為左reduce成本而亂up既野,而家出既Game運遊戲性都冇,1隻Game 可以玩10min都冇就唔玩既

不停諗起幼稚園玩既第一隻機戰,GameBoy既第2次SRW   Good~

第2次SRW真係唔錯...
餅帶家陣響香港果邊收藏緊...我仲有一個file響nb~~
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 19:18

頭先飛左來睇,原來我睇漏左D野,仲有部叫G-ZERO GUNNER的東西登場
第廿六集所出現的是另一部機來的,雖然同第一集部機完全一樣,但是係另一個名
光司呢個宇宙大配角在廿四/廿五集出鏡大增,最後同GODANNA隻抽而爆甲,再出輕型版打埋巨大模擬怪,咁猛料

不過我為左睇靜流而睇呢套野,先留意下呢個宇宙大配角的出現來歷
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 19:20

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 17:26 發表

單講SRW,我覺得第1作W唔差,係K無誠意


w係咁多代最易玩,無一代可以用一把槍射三件怪,宇宙騎士地圖炮之廣,玩到無意思
k相對來說已經無咁屈機,不過援助系統超級麻煩,根本上好難用援助攻擊

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2009-4-2 19:22 編輯 ]
作者: bibilubi    時間: 2009-4-2 19:25

隻K 我整係玩 GunxSword, 鐵甲, 破邪大星
其他都唔係咁想用...
鋼鐵神 (未有換裝時好
大空魔龍 (冇舊版咁正
seed 沒有登場
gsd 雞拉一個玩哂
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-2 19:37

原帖由 bibilubi 於 2009-4-2 19:25 發表
隻K 我整係玩 GunxSword, 鐵甲, 破邪大星
其他都唔係咁想用...
鋼鐵神 (未有換裝時好
大空魔龍 (冇舊版咁正
seed 沒有登場
gsd 雞拉一個玩哂

地圖炮GSD ONLY 其他作品無晒
W幾多機有地圖炮,連主角都有
作者: JMi    時間: 2009-4-3 07:43

gsd仲要係用kira果邊??
如果好似z咁, 用真果邊打返kira會吸引好多
作者: 朝倉音姬    時間: 2009-4-3 19:39

原帖由 JMi 於 2009-4-3 07:43 發表
gsd仲要係用kira果邊??
如果好似z咁, 用真果邊打返kira會吸引好多

冇錯,zaft一開始係敵人,直到議長死左真同露娜先加入(雷同stella係隱藏)
可能係寺田受到黎自bandai既壓力先咁安排
不過人物既個性重新執過,aa班人討好左唔少
另外,真係唔想見到aa班人既話,可以用分支避哂佢地
到最後seed-d既劇情就只會得番19關後半
作者: shadow1024    時間: 2009-4-3 19:46

k gsd既劇情20話內就玩完
不過都唔錯,因為本來都沒乜劇情可言
不過部罷工免費大魔既map炮真係神器
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-3 19:46

原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 19:39 發表

冇錯,zaft一開始係敵人,直到議長死左真同露娜先加入(雷同stella係隱藏)
可能係寺田受到黎自bandai既壓力先咁安排
不過人物既個性重新執過,aa班人討好左唔少
另外,真係唔想見到aa班人既話,可以用分支避哂佢地
到最後seed-d既劇情就只會得番19關後半

希望下作快啲踢走GS/GSD,阻住成堆出擊位置,劇情來來去去都係咁
我寧願佢加多啲新晉機械人片,等SRW有多啲新鮮感,同時又吸引到年輕玩家
作者: bibilubi    時間: 2009-4-3 19:50

鐵甲冇得走LU....
聽日.... 真Mazinger Z

作者: 朝倉音姬    時間: 2009-4-3 19:50

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-3 19:46 發表

希望下作快啲踢走GS/GSD,阻住成堆出擊位置,劇情來來去去都係咁
我寧願佢加多啲新晉機械人片,等SRW有多啲新鮮感,同時又吸引到年輕玩家

參戰過三次既GSD已經冇幾多劇情可以玩,K已經好少戲份,仲要zaft side同aa side都玩過一次
遲下有OO,GSD應該可以安心退役
作者: shadow1024    時間: 2009-4-3 20:01

原帖由 bibilubi 於 2009-4-3 19:50 發表
鐵甲冇得走LU....
聽日.... 真Mazinger Z

期待中
依度有幾多人會睇?
有字幕組會開坑嗎?
作者: 朝倉音姬    時間: 2009-4-3 20:06

原帖由 shadow1024 於 2009-4-3 20:01 發表

期待中
依度有幾多人會睇?
有字幕組會開坑嗎?

如果有幕一定追
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-3 20:12

原帖由 bibilubi 於 2009-4-3 19:50 發表
鐵甲冇得走LU....
聽日.... 真Mazinger Z


唔知三一幾時會有新作,自從世界最後之日、真三一vs新三一就無新野睇
鐵甲係由第1作SRW已經有嘅元祖級人物,踢走肯定俾人插爆,而且Mazinger嘅劇情好容易同其他片crossover到,肯定走唔到
原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 19:50 發表

參戰過三次既GSD已經冇幾多劇情可以玩,K已經好少戲份,仲要zaft side同aa side都玩過一次
遲下有OO,GSD應該可以安心退役

根本GSD從來就無劇情可言,成套野都係賣型男帥哥同不知所謂嘅n角戀
希望蛋蛋有得加入,不過00-raiser我覺得會好屈
另外期待UC+W+G回歸
原帖由 shadow1024 於 2009-4-3 20:01 發表

期待中
依度有幾多人會睇?
有字幕組會開坑嗎?

我應該會睇,估計X2會開
機械人片佢地幾乎都做,07年鋼鐵神JEEG都係佢地做
作者: 朝倉音姬    時間: 2009-4-3 20:34

>另外期待UC+W+G回歸

唔好期待太大,因為佢地已經出過場唔少次,可以用既劇情亦不斷重覆用,就算再出相信亦唔會太多故事
Z入面Z gundam大部分係跟住seed-d既劇情,就連斯洛哥都係打議長時順便殺埋
wing更加淚目,次次出都係出OVA,俾盡都係得一兩關打下五飛咁樣

反而turn a待遇唔錯,參戰兩次戲份都好吃重
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-3 21:12

原帖由 朝倉音姬 於 2009-4-3 20:34 發表
>另外期待UC+W+G回歸

唔好期待太大,因為佢地已經出過場唔少次,可以用既劇情亦不斷重覆用,就算再出相信亦唔會太多故事
Z入面Z gundam大部分係跟住seed-d既劇情,就連斯洛哥都係打議長時順便殺埋
wing更加淚目,次次出都係出OVA,俾盡都係得一兩關打下五飛咁樣

反而turn a待遇唔錯,參戰兩次戲份都好吃重

雖然G出場次數唔少,但我從來無覺得悶過
魔鬼高達初次登場、深山修煉、閃光被爆換神高達、師徒大嶼山決戰、同魔鬼高達最終決戰,幕幕都令我熱血沸騰
作者: ~Mac迷~    時間: 2009-4-5 13:48

X2今日出左真Mazinger Z
題外話:DBZ重制版已經有raw,唔知有無組願意開坑
作者: shadow1024    時間: 2009-4-5 14:05

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-5 13:48 發表
X2今日出左真Mazinger Z
題外話:DBZ重制版已經有raw,唔知有無組願意開坑

down緊
速度都幾慢下
ppx同x2都有出字幕
作者: aazz    時間: 2009-4-5 14:15

原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:03 發表
第一集
G-GUNNER對模擬獸 (機戰K做足)
不過問題是G-GUNNER是不是同CORE-GUNNER同合體先有咩??
824712
824713
點解機戰K可以分開用

第十二集
CORE-GUNNER瓜左
第十三集
師傅話已經整唔番,如果G-GUNNER需要COR ...


神魂合體;
唔係唔好睇;
不過唔太喜歡;
啲片係唔係都有劃啲有 級;
啲公仔;

套片我有;
不過唔記得係;
avi, 定 rmvb;

[ 本帖最後由 aazz 於 2009-4-5 14:16 編輯 ]
作者: me7428    時間: 2009-4-5 14:49

講番神魂合體、第一次睇真係比個片名人物同o個D機名笑死
神魂合体(しんこんがったい)=新婚合体
ゴーダンナー=GO旦那(GO!老公)
ネオオクサー=NEO奥さん(新老婆)
ゴーオクサー=GO奥さん(GO老婆)
男主角和女主角是新婚夫婦
之後又有個以為以死的前妻出黎
真係笑到我丫
不過睇落又幾好睇
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-5 15:52

原帖由 aazz 於 2009-4-5 14:15 發表


神魂合體;
唔係唔好睇;
不過唔太喜歡;
啲片係唔係都有劃啲有 級;
啲公仔;

套片我有;
不過唔記得係;
avi, 定 rmvb;


終於有人無離題咁回topic
作者: G-核戰機    時間: 2009-4-10 20:40

神魂合體幾時出左呢款怪??
[attach]828995[/attach]
[attach]828996[/attach]
擬態獸??


機戰k話出自神魂合體XD
作者: 朝倉音姬    時間: 2009-4-10 20:55

原帖由 G-核戰機 於 2009-4-10 20:40 發表
神魂合體幾時出左呢款怪??
828995
828996
擬態獸??


機戰k話出自神魂合體XD

應該係指駕駛員吧
有幾關係擬態獸做駕駛員
機體同駕駛員既參戰作品同bgm都係分開計
作者: fatfatbee    時間: 2009-4-11 11:02

原帖由 me7428 於 2009-4-5 14:49 發表
講番神魂合體、第一次睇真係比個片名人物同o個D機名笑死
神魂合体(しんこんがったい)=新婚合体
ゴーダンナー=GO旦那(GO!老公)
ネオオクサー=NEO奥さん(新老婆)
ゴーオクサー=GO奥さん(GO老婆)
男主角和女主角是新婚夫婦
之後又有個以為以死的前妻出黎
真係笑到我丫
不過睇落又幾好睇

當年我笑死...
有某d字幕組直情出"新婚合體godannar"做名





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2