Board logo

標題: 我真係唔係水樹教 [打印本頁]

作者: 強化人間    時間: 2009-1-18 16:21     標題: 我真係唔係水樹教

[attach]788433[/attach]
因為好好聽結果都係入左3隻

仲有今年CLANNAD月曆終於到左
[attach]788434[/attach]
作者: sunhikari    時間: 2009-1-18 16:25

原帖由 強化人間 於 2009-1-18 16:21 發表
788433
因為好好聽結果都係入左3隻

仲有今年CLANNAD月曆終於到左
788434

咁你入3隻相同的黎做乜??
通常咁入法通常都係一隻自用,一隻用黎佈教/晒命,一隻收藏架喎
作者: POKeDOLL    時間: 2009-1-18 18:07

深愛我覺得好80年代feel唔太喜歡
但係鋼琴版就非常好
作者: 乙女之葉    時間: 2009-1-18 18:12

我不嬲唔好水樹...
不過深愛真係好好聽...@@
作者: k2002    時間: 2009-1-18 22:30

黎啦~ 多d人入手啦
3隻唔夠 7隻啦~ nana啊

正題~ 今次隻碟... 係近1年黎 算係個人最愛的一隻
感覺同前4隻都唔同曬
(不斷loop歌中)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2