Board logo

標題: RG現場 [打印本頁]

作者: killuazaoldyeck    時間: 2008-12-28 09:13     標題: RG現場

各位今年有無去?(現場被分開兩條隊……)
今年只是想掃東方……

[ 本帖最後由 killuazaoldyeck 於 2008-12-28 09:18 編輯 ]
作者: silzai    時間: 2008-12-28 11:53

去RG掃東方
你也太沒出色了吧
作者: 小Ray    時間: 2008-12-28 12:29

冇去呀
作者: hold_find    時間: 2008-12-28 23:04

有去
個人覺得唔錯
作者: 新遺失戰艦    時間: 2008-12-28 23:37

原帖由 hold_find 於 28-12-2008 23:04 發表
有去
個人覺得唔錯


我都覺得ok, 無咁逼
作者: 博麗靈夢    時間: 2008-12-28 23:38

有呀
不過我覺得有點混亂
在排隊方面

其他也不錯

[ 本帖最後由 博麗靈夢 於 2008-12-28 23:39 編輯 ]
作者: hold_find    時間: 2008-12-28 23:52

原帖由 博麗靈夢 於 2008-12-28 23:38 發表
有呀
不過我覺得有點混亂
在排隊方面

其他也不錯

係個場問題,唔關RG單位事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2