作者: killuazaoldyeck 時間: 2008-12-28 09:13 標題: RG現場
各位今年有無去?(現場被分開兩條隊……)
今年只是想掃東方……
[ 本帖最後由 killuazaoldyeck 於 2008-12-28 09:18 編輯 ]
作者: silzai 時間: 2008-12-28 11:53
去RG掃東方
你也太沒出色了吧
作者: 小Ray 時間: 2008-12-28 12:29
冇去呀
作者: hold_find 時間: 2008-12-28 23:04
有去
個人覺得唔錯
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-12-28 23:37
我都覺得ok, 無咁逼
作者: 博麗靈夢 時間: 2008-12-28 23:38
有呀
不過我覺得有點混亂
在排隊方面
其他也不錯
[ 本帖最後由 博麗靈夢 於 2008-12-28 23:39 編輯 ]
作者: hold_find 時間: 2008-12-28 23:52
係個場問題,唔關RG單位事

