作者: fatfatbee 時間: 2008-12-27 21:06 標題: D.C.IF?????
呢套係OVA定係新番....莫非今次係行白河線
作者: cheungmanhoi 時間: 2008-12-27 21:17
小鳥定NANAKA先
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-27 21:36
以小鸟为主角的OVA,故事背景仍以一期为主,制作公司是DC1的制作公司。本OVA共两话,分别作为DC1和DCSS重发售的DVDBOX的特典,也就是说,如果想看全两话OVA,必须要重新购买一遍整套的DC和DCSS的DVD,两套加起来共5万多日元,合人民币3800多元。而且DC和DCSS的 DVD要是有爱的人早就买过了,没爱的人也不会去买,真的舍得为这两话OVA去掏5万日元的厨恐怕少之又少,这其中愿意把ISO放流到网上的人就更少了……于是结果就是,OVA前篇随DC的DVDBOX在25号就发售了,等到今日也只得这一块nico肉,质量很是一般,于是当作RMVB先行先发布了吧,如果日后真的有大神放流ISO,则一定会补上DVDRip清晰版,如果没有…也没有办法了。顺便后篇是3月底随DCSS的DVDBOX一起发售,到时候还是得看raw情况决定怎么做了…

作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-27 22:12
支持小鳥
nanaka

作者: FW3152 時間: 2008-12-27 22:32
D.C. I
正篇我都未睇過
作者: 小Ray 時間: 2008-12-27 22:56
D.C 與 D.C.S.S. 的多年怨念終得到解脫....IF ことり end
作者: cheungmanhoi 時間: 2008-12-27 23:19
dl完了 不過未看
作者: aa1320 時間: 2008-12-28 00:41
小鳥
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-12-28 01:45
以前DC 既feel 出晒黎
不論畫風, 甚至畫質
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-12-28 01:57 編輯 ]
作者: aa1320 時間: 2008-12-28 01:58
對我黎講
有小鳥就夠
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-28 02:44
D.C.畫風定D.C.S.S.畫風
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-12-28 03:59
講得"以前" 就當然係D.C
連BGM 都跟返D.C 慣用個幾隻
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-12-28 04:00 編輯 ]
作者: fatfatbee 時間: 2008-12-28 04:08
我覺得似D.C畫風......
作者: fatfatbee 時間: 2008-12-28 04:09
最開心係OP用返"第2ボタンの誓い"
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-12-28 04:41
我開頭都唔知OP係用第2ボタンの誓い
一聽就
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-12-28 04:42 編輯 ]
作者: fatfatbee 時間: 2008-12-28 04:50
OP既主角變左做小鳥....不過睇到純一去拜山果一幕,,,睇到好心UP.....莫非音夢已經......
我係音夢派的
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-28 11:27
正呀
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-28 11:28
可能係去拜小鳥同音夢
我係櫻派的
作者: aa1320 時間: 2008-12-28 12:33
音夢RIP
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-28 12:44
無人想要小櫻?
作者: Toes 時間: 2008-12-28 15:00
上面有,呢到都有
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-28 17:25
好耐無見
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-28 23:25
我以前cosplay cos過小櫻
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-28 23:34
我頂你老x
咪破壞我最喜愛嘅人物之一sakura嘅形象
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-28 23:59
如果你夠愛,你都可以咁做
作者: Toes 時間: 2008-12-29 00:44
一直都係度
俾隻1TB玩死
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 00:46
CD-ROM
做咩?瓜左隻1TB?
作者: Toes 時間: 2008-12-29 00:49
你望下
今朝又要上大陸,星期三晚番
[ 本帖最後由 Toes 於 2008-12-29 00:50 編輯 ]
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 00:57
原帖由 Toes 於 2008-12-29 00:49 發表
你望下![]()
![]()
今朝又要上大陸,星期三晚番![]()
http://www.hkepc.com/forum/attac ... 11&noupdate=yes
1TB得33M可用
返大陸開工
作者: RX178 時間: 2008-12-29 00:59
如果我夠愛 , 第一個打X你
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 01:02
如果我夠愛,第一個支持你
作者: Toes 時間: 2008-12-29 01:04
唔好笑
係呀
唔知今日出bonus未呢To lastphoenix
幾時出黎俾我打
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 01:08
返大陸撈邊飯
作者: RX178 時間: 2008-12-29 01:10
我又要 有冇得預約架
[ 本帖最後由 RX178 於 2008-12-29 01:10 編輯 ]
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 01:12
我返唔到香港,你幫我打埋一份
作者: fatfatbee 時間: 2008-12-29 01:40
我雖然唔夠愛...不過都想打x佢

作者: lastphoenix 時間: 2008-12-29 08:38
網聚個日
作者: 小Ray 時間: 2008-12-29 09:00
你網聚果日 cos 小櫻?
OK , 係既話我一定出來
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-29 10:29
當然唔係啦
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 12:05
打獲甘
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-29 12:14
你唔係話唔係香港咩
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 14:00
我喺香港你一早變左植物人

[ 本帖最後由 ~Mac迷~ 於 2008-12-29 14:00 編輯 ]
作者: aa1320 時間: 2008-12-29 14:05
I can help Mac
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 14:15
今日終於睇左,感覺劇情唔夠豐富,可能時間太短表達唔到太多劇情
或者ova第2話會有驚喜都唔定
另外op好正,係我最愛嘅歌之一
另回#13,純一嘅形象似D.C.S.S.,因爲D.C.佢係金毛,S.S.變左黑毛,不過整體畫風感覺似D.C.
再回#16,雖然劇情好似暗示音夢係死左,但拜山個幕一直見唔到係邊個嘅墓,所以我覺得都係應該判斷音夢為下落未知好
純一原文雖然話音夢已經走左一年,但無明確話音夢死左,亦無其他證據100%證明音夢死左
雖然話係ova,行小鳥線,但我覺得如果音夢死左嘅話會同S.S.有衝突,ova嘅時間應該係D.C.一年後,D.C.S.S.嘅一年前?
[ 本帖最後由 ~Mac迷~ 於 2008-12-29 14:17 編輯 ]
作者: aa1320 時間: 2008-12-29 14:40
原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-12-29 02:15 PM 發表
今日終於睇左,感覺劇情唔夠豐富,可能時間太短表達唔到太多劇情
或者ova第2話會有驚喜都唔定
另外op好正,係我最愛嘅歌之一![]()
另回#13,純一嘅形象似D.C.S.S.,因爲D.C.佢係金毛,S.S.變左黑毛,不過整體畫風感覺似D. ...
I dont care
小鳥
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 15:08
其實我都幾鍾意小鳥
但無奈最愛始終係小櫻
作者: aa1320 時間: 2008-12-29 16:15
too bad
小鳥
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 17:05
我對蘿莉唔係好大感興趣,小櫻算係少數萌到我嘅蘿莉
作者: ronald 時間: 2008-12-29 17:37
咁你又用芽衣做頭像...

作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 17:49
芽衣係第二個
p.s.仲有奈葉同菲特
白色魔王配嘅蘿莉成日萌到我
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-12-29 18:33
原帖由 ~Mac迷~ 於 29-12-2008 14:15 發表 純一原文雖然話音夢已經走左一年,但無明確話音夢死左,亦無其他證據100%證明音夢死左
雖然話係ova,行小鳥線,但我覺得如果音夢死左嘅話會同S.S.有衝突,ova嘅時間應該係D.C.一年後,D.C.S.S.嘅一年前?
當係新既故事路線, Nemu 係唔係存在已經唔重要
死左反而仲好, 無手尾跟
可以安心攻略小鳥路線
作者: fatfatbee 時間: 2008-12-29 18:38
應該同d.c.ss走不同路線....當係另一個故事吧
因為d.c.ss中音夢返黎果時,佢間房d野係無郁過...保留原狀,只係得閒打掃下
而d.c.if中純一就搵人"收拾"晒佢
作者: usei 時間: 2008-12-29 19:24 標題: 回覆 24# 的帖子
你地有無見過 lastphoenix cos 小櫻 ?
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 19:33
無
如果見到我一早打到佢全家都唔認得
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-29 19:34
唔知幾時出返個櫻線嘅ova呢
作者: RX178 時間: 2008-12-29 19:41
你有圖
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-29 21:12
我自己都無影
作者: usei 時間: 2008-12-29 22:32
印像中無見過 偽娘的 小櫻
唔通
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-12-29 23:46
要睇下邊一年, 邊一個event
作者: lastphoenix 時間: 2008-12-30 09:52
幾年前的gameshow
作者: Toes 時間: 2008-12-30 16:45
其實你係萌17歲姐
(我認我係既 )
[ 本帖最後由 Toes 於 2008-12-30 16:46 編輯 ]
作者: ronald 時間: 2008-12-30 17:38
畀你講左我既對白添
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-30 17:56
我有"17歲病"
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-12-31 00:55
DVDrip似乎有望啦
FLsn*w嗰邊有人買左DVDBOX,up緊俾字幕組
作者: ~Mac迷~ 時間: 2009-1-6 15:42
高清晰DVDrip已出
作者: lastphoenix 時間: 2009-1-6 15:46
今日見rmvb版,同埋開始有幾個有做
作者: 小Ray 時間: 2009-1-6 18:59
*DVDRip 感覺良好..
作者: ~Mac迷~ 時間: 2009-1-6 23:04
期待OVA第2話俾個交待我
作者: fatfatbee 時間: 2009-1-7 05:33
反反覆覆睇返上集...第2話應該講白河會結婚,不過唔知同邊個


