作者: KSC 時間: 2008-12-18 23:22 標題: 代友貼痛note
第2次貼,個角位易貼好多,但由於真係貼心剪裁....對齊D邊都花了唔少時間
作者: Kcorap 時間: 2008-12-18 23:55
黑機用白貼我覺得都幾核突
作者: hkarmy01 時間: 2008-12-19 00:34
貼反左?開蓋果陣咪反轉左囉0.0?
作者: zerolamhk 時間: 2008-12-19 10:41
TONY?
[ 本帖最後由 zerolamhk 於 2008-12-19 10:41 編輯 ]
作者: POKeDOLL 時間: 2008-12-19 18:49
先噴白底再貼會唔會好d?
作者: 閉關中 時間: 2008-12-19 22:22 標題: 回覆 4# 的帖子
NO
五係TONY
作者: cloveky 時間: 2008-12-20 02:58
漫畫版劇情幾乎同GAME一樣
作者: 田中‧莫杉 時間: 2008-12-20 04:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Van仔 時間: 2008-12-20 05:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

