Board logo

標題: 代友貼痛note [打印本頁]

作者: KSC    時間: 2008-12-18 23:22     標題: 代友貼痛note

第2次貼,個角位易貼好多,但由於真係貼心剪裁....對齊D邊都花了唔少時間
作者: Kcorap    時間: 2008-12-18 23:55

黑機用白貼我覺得都幾核突
作者: hkarmy01    時間: 2008-12-19 00:34

原帖由 KSC 於 2008-12-18 23:22 發表
第2次貼,個角位易貼好多,但由於真係貼心剪裁....對齊D邊都花了唔少時間


貼反左?開蓋果陣咪反轉左囉0.0?
作者: zerolamhk    時間: 2008-12-19 10:41

TONY?

[ 本帖最後由 zerolamhk 於 2008-12-19 10:41 編輯 ]
作者: POKeDOLL    時間: 2008-12-19 18:49

先噴白底再貼會唔會好d?
作者: 閉關中    時間: 2008-12-19 22:22     標題: 回覆 4# 的帖子

NO

五係TONY
作者: cloveky    時間: 2008-12-20 02:58

漫畫版劇情幾乎同GAME一樣
作者: 田中‧莫杉    時間: 2008-12-20 04:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Van仔    時間: 2008-12-20 05:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2