作者: killuazaoldyeck 時間: 2008-12-18 16:15 標題: 又一年了……
又要啟動逃離程式
futaba.nagatoyuki.org
今年……
http://www.haruhi.tv/
官方玩404
作者: silzai 時間: 2008-12-18 16:45
404我早就在自家blog中用了啦
作者: RX178 時間: 2008-12-18 17:32
第2季幾時有
作者: POKeDOLL 時間: 2008-12-18 19:23
一睇官網就知
消失消失左
作者: tommyho 時間: 2008-12-18 20:32
睇落去好似好快會有消息
[ 本帖最後由 tommyho 於 2008-12-18 20:32 編輯 ]
作者: hold_find 時間: 2008-12-20 00:05
消失唔係消失咗,只係跳咗去唔知邊個時間點啫
可以個時段已經唔知loop咗幾多次,到某個次數自然會loop到有消失的發展
作者: killuazaoldyeck 時間: 2008-12-22 00:37
畢竟時間可以不斷被覆寫……
感覺會比完全平行世界會來得真實點……


