Board logo

標題: 又一年了…… [打印本頁]

作者: killuazaoldyeck    時間: 2008-12-18 16:15     標題: 又一年了……

又要啟動逃離程式
futaba.nagatoyuki.org

今年……
http://www.haruhi.tv/
官方玩404
作者: silzai    時間: 2008-12-18 16:45

404我早就在自家blog中用了啦
作者: RX178    時間: 2008-12-18 17:32

第2季幾時有
作者: POKeDOLL    時間: 2008-12-18 19:23

原帖由 RX178 於 2008-12-18 17:32 發表
第2季幾時有

一睇官網就知
消失消失左
作者: tommyho    時間: 2008-12-18 20:32

原帖由 RX178 於 2008-12-18 17:32 發表
第2季幾時有

睇落去好似好快會有消息

[ 本帖最後由 tommyho 於 2008-12-18 20:32 編輯 ]
作者: hold_find    時間: 2008-12-20 00:05

原帖由 POKeDOLL 於 2008-12-18 19:23 發表

一睇官網就知
消失消失左

消失唔係消失咗,只係跳咗去唔知邊個時間點啫
可以個時段已經唔知loop咗幾多次,到某個次數自然會loop到有消失的發展
作者: killuazaoldyeck    時間: 2008-12-22 00:37

原帖由 hold_find 於 2008-12-20 00:05 發表

消失唔係消失咗,只係跳咗去唔知邊個時間點啫
可以個時段已經唔知loop咗幾多次,到某個次數自然會loop到有消失的發展

畢竟時間可以不斷被覆寫……

感覺會比完全平行世界會來得真實點……





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2