Board logo

標題: 神壇設置完畢 [打印本頁]

作者: sunhikari    時間: 2008-12-14 22:05     標題: 神壇設置完畢

工作室加添左新傢俬(免費的 )
幾經辛苦搬完加SET野
終於SET成神壇拿來供奉神物了

[attach]771975[/attach]
神壇一號,專放CD同POSTER

[attach]771976[/attach]
神壇2號外觀

[attach]771977[/attach]
神壇頂樓
當然係放我的最愛啦,拜神用

[attach]771978[/attach]
2樓,各種FIGURE
終於有機會可以開盒

[attach]771979[/attach]
3樓,春香部屋
作者: sunhikari    時間: 2008-12-14 22:10

[attach]771981[/attach]
地下,各種珍藏書籍

另外加送大珍藏,大鐘一個
[attach]771982[/attach]

其實即使SET左神壇都未放得晒D野
但都放左70%的野入神壇

同D米王比,應該仲差好遠
作者: redhothits    時間: 2008-12-14 22:45

你個神壇都好厲害, 我都唔差架
gundam weapon差不多全齊 (雖然係大陸版)
作者: sunhikari    時間: 2008-12-14 22:49

原帖由 redhothits 於 2008-12-14 22:45 發表
你個神壇都好厲害, 我都唔差架
gundam weapon差不多全齊 (雖然係大陸版)

那是台灣版
作者: redhothits    時間: 2008-12-14 22:59

無關係啦, 都係睇內容

最初大陸版係譯咗做中文,  方便睇
後期全日文, 考日文工夫

遲d我都影番張相呼應吓你先

另外我都儲咗唔少可動的gundam 扭蛋, 我幫佢地滲咗線, 好想show出黎.....
最衰出出吓停咗

[ 本帖最後由 redhothits 於 2008-12-14 23:02 編輯 ]
作者: kiyeah    時間: 2008-12-14 23:24

樓主
我好尊敬你哦

作者: silzai    時間: 2008-12-14 23:24

2樓d書咁擺好快彎
作者: sunhikari    時間: 2008-12-14 23:32

原帖由 silzai 於 2008-12-14 23:24 發表
2樓d書咁擺好快彎

應該係相的角度問題
我擺到好直,而家放多本都唔得
作者: silzai    時間: 2008-12-14 23:46

原帖由 sunhikari 於 2008-12-14 23:32 發表

應該係相的角度問題
我擺到好直,而家放多本都唔得

sor...我想講3樓春香
作者: sunhikari    時間: 2008-12-14 23:59

原帖由 silzai 於 2008-12-14 23:46 發表

sor...我想講3樓春香

果本本身好難企得直
睇下點搞搞......你有無建議??
作者: silzai    時間: 2008-12-15 00:25

原帖由 sunhikari 於 2008-12-14 23:59 發表

果本本身好難企得直
睇下點搞搞......你有無建議??


雜志超麻煩





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2