作者: sunhikari 時間: 2008-12-14 11:12 標題: 日本新宿個頭有乜野ACG鋪頭
近銀座購物大道,新宿商店街,電器催賣中心,彩虹橋購物城
聖誔旅行會係個到自由活動購物
想買FIGURE,模型,CD同漫畫/畫冊/輕小說
有無巴打可以推介一下
[ 本帖最後由 sunhikari 於 2008-12-14 11:22 編輯 ]
作者: rion 時間: 2008-12-14 11:24
http://www.anibro.jp/info/info_eigyozikan.html
作者: sunhikari 時間: 2008-12-14 11:31
原帖由 rion 於 2008-12-14 11:24 發表
http://www.anibro.jp/info/info_eigyozikan.html
近唔近我講的地方??
因為上次去仙台,間鋪頭即使同一個區,都相隔成10條街
[ 本帖最後由 sunhikari 於 2008-12-14 11:35 編輯 ]
作者: silzai 時間: 2008-12-14 11:39
點我
作者: sunhikari 時間: 2008-12-14 11:49
THANKS
作者: sunhikari 時間: 2008-12-14 11:57
或者仲有無其他推介??
等我可以周圍睇下??
作者: rion 時間: 2008-12-14 13:15
各大連鎖店的官網, 睇左未??
作者: sunhikari 時間: 2008-12-14 13:51
基本上日本有邊D ACG的連鎖店.....我都唔係太清楚
作者: silzai 時間: 2008-12-14 14:51
基本上都係animate, gamers, toranoana.
未日兄可能會熟d
作者: wai_hk 時間: 2008-12-14 23:59
如果跟團,建議你都係離團一至半日去秋葉原比較好
新宿商店街(歌舞雞町)都係得18禁(AV)的野買
個團會唔會去池袋?50通商店街有animate, gamers
至於銀座及彩虹橋(台場)我就唔多清楚有冇ACG店了
作者: sunhikari 時間: 2008-12-15 00:02
原帖由 wai_hk 於 2008-12-14 23:59 發表
如果跟團,建議你都係離團一至半日去秋葉原比較好
新宿商店街(歌舞雞町)都係得18禁(AV)的野買
個團會唔會去池袋?50通商店街有animate, gamers
至於銀座及彩虹橋(台場)我就唔多清楚有冇ACG店了
好似有半日自由活動,但時間唔知夠唔夠
睇情況先算
作者: silzai 時間: 2008-12-15 00:21
半日係邊區?
就係新宿?
作者: sunhikari 時間: 2008-12-15 00:27
YES
作者: silzai 時間: 2008-12-15 00:40
虎穴
gamers
animate最近都渋谷、池袋
你得半日, 唔建議你去
作者: 強化人間 時間: 2008-12-15 00:53
秋記最少要去2日架喎
你都係拋下其他團友自己去啦
作者: sunhikari 時間: 2008-12-15 01:00
下次自己去先啦
今次同家人去
有得自己買野都算係咁的了
多得大家的資料,而家暫定最多會去四個地方(因為仲要就家人周圍玩)
有地圖資料
但有無方法可以整合埋一張地圖到??
方便搵,thanks
作者: silzai 時間: 2008-12-15 01:18
原帖由 sunhikari 於 2008-12-15 01:00 發表
下次自己去先啦![]()
今次同家人去![]()
有得自己買野都算係咁的了![]()
多得大家的資料,而家暫定最多會去四個地方(因為仲要就家人周圍玩)
有地圖資料
但有無方法可以整合埋一張地圖到??
方便搵,thanks![]()
![]()
點我
左邊: 乘坐大型運輸工具 -> 自行開車, 新增目的地
作者: xelein 時間: 2008-12-15 21:40
原帖由 sunhikari 於 2008-12-14 11:12 發表
近銀座購物大道,新宿商店街,電器催賣中心,彩虹橋購物城
聖誔旅行會係個到自由活動購物
想買FIGURE,模型,CD同漫畫/畫冊/輕小說
有無巴打可以推介一下![]()
![]()
唔會又係其中一天去迪迪尼個d團?
漫畫,輕小說。是旦一間書店都好易買到。
[ 本帖最後由 xelein 於 2008-12-15 21:40 編輯 ]
作者: sunhikari 時間: 2008-12-15 23:21
唔係
係滑雪溫泉SHOPPING團
作者: rion 時間: 2008-12-15 23:34
會攪團購嗎??
http://www2.moeyo.com/img/08/12/15/3/340.html
http://blog.livedoor.jp/geek/archives/50779174.html
作者: sunhikari 時間: 2008-12-16 10:16
原帖由 rion 於 2008-12-15 23:34 發表
會攪團購嗎??![]()
http://www2.moeyo.com/img/08/12/15/3/340.html
http://blog.livedoor.jp/geek/archives/50779174.html
無錢玩
今次都係帶$2000港紙(約23000日圓)買野
買兩隻春香figure+cd+9期日版原裝輕小說+第一期漫畫+廣播劇cd(睇下會唔會早出)
最多買埋figma隻夏娜
[ 本帖最後由 sunhikari 於 2008-12-16 10:16 編輯 ]
作者: sunhikari 時間: 2008-12-20 16:49
再問一問
秋葉原有無acg/模型鋪係收10點pm??
因為突然話晚上去秋葉原一轉,但要差唔多8:00pm先到淺草的酒店
有的請推介下,thanks
[ 本帖最後由 sunhikari 於 2008-12-20 16:49 編輯 ]
作者: ronald 時間: 2008-12-20 17:06
差不多無, 日本D舖頭畀盡收9點.
作者: ronald 時間: 2008-12-20 17:17
畀兩間你,
Comic Toranoana (コミック とらのあな) 10:00 - 22:00
Anibro Gamers 11:00~21:00 (地面就9:00 - 22:00)
作者: sunhikari 時間: 2008-12-20 17:25
先唔理時間,有無d值得去的acg鋪可以推下??
因為可能會倒轉行,先撘車去老秋再晚上自己行新宿
作者: silzai 時間: 2008-12-20 17:42
以上講既全部都值得
作者: ronald 時間: 2008-12-20 17:44
原帖由 末日幽靈 於 2008-12-20 17:20 發表
gamers,宣稱全老秋最後關門(只是"同為"最後而已,而且只限一樓)
とらのあな收9時半
melonbook好像是9時還是9時半
sofemap,yodobashi都是收10時
MelonBooks o岩你o者. (同人)
作者: 強化人間 時間: 2008-12-20 18:28
你地都係去掃兩日街把啦

