Board logo

標題: 小鏡號痛機箱?! [打印本頁]

作者: dom    時間: 2008-12-8 02:57     標題: 小鏡號痛機箱?!

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1100263
都叫左佢唔好落美幸 用小鏡
果然 , 係 Better choice


OT : 美幸號唔好發脾氣 呀

[ 本帖最後由 dom 於 2008-12-8 02:57 編輯 ]
作者: FW3152    時間: 2008-12-8 10:47

某版主果個都係

佢話唔整美幸
作者: 小零    時間: 2008-12-8 11:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS    時間: 2008-12-8 11:42

起稿介緊料....用星星呢招又給人用了=_+
作者: 小零    時間: 2008-12-8 12:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RX178    時間: 2008-12-8 12:48

吾錯  
等我又搞搞我塊則板先
大家俾D意見點拉貼纸好

my 則板

作者: 小零    時間: 2008-12-8 13:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bebe2803    時間: 2008-12-8 13:31

呢 d 咁既魔法陣太多似樣 一時間都唔知邊個...   初時估 fate stay night 不過又錯左 (check 完) 不過呢個似曾相識 應該有睇過既...
作者: dom    時間: 2008-12-8 13:52

原帖由 FW3152 於 2008/12/8 10:47 AM 發表
某版主果個都係

佢話唔整美幸


佢問我整美幸係機頂好唔好
我話 都係放小鏡大人好d
因為 美幸無Fans

[ 本帖最後由 dom 於 2008-12-8 13:52 編輯 ]
作者: dom    時間: 2008-12-8 13:53

個箱要多d 小鏡
Kagami CUSTOM
作者: canalvorfeed    時間: 2008-12-8 14:22     標題: 回覆 8# 的帖子

好似係魔法少女奈葉的魔法陣~
作者: 小零    時間: 2008-12-8 15:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald    時間: 2008-12-8 15:08

原帖由 小零 於 2008-12-8 15:04 發表

其實個面板仲有小鏡

>< 定 =д=   ?
作者: NOPSS    時間: 2008-12-8 15:17

其實想緊前面板加公仔 XD
作者: 小零    時間: 2008-12-8 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RX178    時間: 2008-12-8 18:06

原帖由 小零 於 2008-12-8 13:24 發表

咁熟口熟面ge
唔知係邊度見過


你上過 wings 度咪見過law
作者: RX178    時間: 2008-12-8 18:08

原帖由 canalvorfeed 於 2008-12-8 14:22 發表
好似係魔法少女奈葉的魔法陣~

吾係好似 直頭係

奈葉 同 Fate 個  魔法陣 係一樣   只係顏色吾同
作者: 小康    時間: 2008-12-8 18:50

原帖由 RX178 於 2008-12-8 18:08 發表

吾係好似 直頭係

奈葉 同 Fate 個  魔法陣 係一樣   只係顏色吾同


唔係某黑聖經咩
作者: dom    時間: 2008-12-8 19:54

原帖由 NOPSS 於 2008/12/8 03:17 PM 發表
其實想緊前面板加公仔 XD


放兩隻小鏡
作者: RX178    時間: 2008-12-8 21:39

原帖由 小康 於 2008-12-8 18:50 發表


唔係某黑聖經咩


係喎  下次用 佢做主題
作者: zerolamhk    時間: 2008-12-8 21:56

原帖由 canalvorfeed 於 2008-12-8 14:22 發表
好似係魔法少女奈葉的魔法陣~

一睇就知係Nanoha既魔法陣
你地既愛還未夠呢
作者: NOPSS    時間: 2008-12-9 23:15

放心,阿 DOM,我畫緊美幸 XD
作者: 小零    時間: 2008-12-9 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152    時間: 2008-12-9 23:21

原帖由 NOPSS 於 2008-12-9 23:15 發表
放心,阿 DOM,我畫緊美幸 XD

畫小司啦,唔好要美幸
作者: NOPSS    時間: 2008-12-9 23:30

原帖由 FW3152 於 2008-12-9 23:21 發表

畫小司啦,唔好要美幸

其實都有畫

4 個都會在到 XD
作者: FW3152    時間: 2008-12-10 00:09

原帖由 NOPSS 於 2008-12-9 23:30 發表

其實都有畫

4 個都會在到 XD

仲以為你已經整好

努力
作者: NOPSS    時間: 2008-12-10 00:29

星期三考 F.Account,星期五考 Audit

入不到決賽就安心燒雞翼算數
作者: FW3152    時間: 2008-12-10 00:47

原帖由 NOPSS 於 2008-12-10 00:29 發表
星期三考 F.Account,星期五考 Audit

入不到決賽就安心燒雞翼算數

咁你要同另一個痛case抽喎

無apply飛無得去,遲d找你食糖水算吧
作者: 愁    時間: 2008-12-10 10:52

其實我果個算唔算痛case ?

[ 本帖最後由 愁 於 2008-12-10 10:52 編輯 ]
作者: NOPSS    時間: 2008-12-10 11:44

估不到今年有3個Animate 題材的CASE in Mod event :D
作者: raymond_y    時間: 2008-12-10 13:01

原帖由 canalvorfeed 於 8/12/2008 02:22 PM 發表
好似係魔法少女奈葉的魔法陣~



其實係點刻落塊膠到=.=

[ 本帖最後由 raymond_y 於 2008-12-10 13:02 編輯 ]
作者: NOPSS    時間: 2008-12-10 13:08

Seem to be laser cut ( I remember 3e3e3e Mod case do that before)
作者: Sacred    時間: 2008-12-10 15:01

原帖由 RX178 於 8-12-2008 12:48 發表
吾錯  
等我又搞搞我塊則板先
大家俾D意見點拉貼纸好

my 則板

MADLAX?
作者: madlax    時間: 2008-12-10 16:17

原帖由 Sacred 於 2008-12-10 15:01 發表

MADLAX?

叫我嗎?
作者: Sacred    時間: 2008-12-10 19:36

原帖由 madlax 於 10-12-2008 16:17 發表

叫我嗎?

係呀
作者: 3e3e3e    時間: 2008-12-10 22:15

原帖由 NOPSS 於 2008-12-10 13:08 發表
Seem to be laser cut ( I remember 3e3e3e Mod case do that before)

好耐啦......
耐到連螺絲都生銹
作者: 小零    時間: 2008-12-10 23:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 121416    時間: 2008-12-10 23:44

總覺得這些太單調
至少能弄得沒那麼山寨便好了
作者: dom    時間: 2008-12-11 03:27

原帖由 NOPSS 於 2008/12/9 11:15 PM 發表
放心,阿 DOM,我畫緊美幸 XD


WOW
作者: dom    時間: 2008-12-11 03:28

原帖由 小零 於 2008/12/10 11:22 PM 發表
好痛ar
背光要再改


鏡大人
作者: NOPSS    時間: 2008-12-11 11:02

原帖由 dom 於 2008-12-11 03:27 發表


WOW

阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard

因為現成有,同不使加錢。

最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF

我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架
作者: 小零    時間: 2008-12-11 11:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS    時間: 2008-12-11 11:19

會帶個拖版過去,上面有開關掣 XD

用LED 燈點都會有 Focus 問題

試下用其他色的光管啦。仲要在白板後面加黑色料 (你噴黑都可以的,總之不好透光)

[ 本帖最後由 NOPSS 於 2008-12-11 11:20 編輯 ]
作者: 小零    時間: 2008-12-11 11:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152    時間: 2008-12-11 12:29

原帖由 3e3e3e 於 2008-12-10 22:15 發表

好耐啦......
耐到連螺絲都生銹

係唔係3e x hks果個?
作者: 3e3e3e    時間: 2008-12-11 14:02

原帖由 FW3152 於 2008-12-11 12:29 發表

係唔係3e x hks果個?

Yes
作者: dom    時間: 2008-12-11 15:21

原帖由 NOPSS 於 2008/12/11 11:02 AM 發表

阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard

因為現成有,同不使加錢。

最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF

我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架


新版 你可以係 BIOS set Instant Off 定係 4 秒先關機
作者: dom    時間: 2008-12-11 15:21

原帖由 3e3e3e 於 2008/12/11 02:02 PM 發表

Yes


今年你唔玩?
作者: 3e3e3e    時間: 2008-12-11 17:37

原帖由 dom 於 2008-12-11 15:21 發表


今年你唔玩?

同朋友一齊玩好過,唔洗出錢又過到手癮
而且唔洗同人比較,開心就得了
作者: dom    時間: 2008-12-12 02:45

原帖由 3e3e3e 於 2008/12/11 05:37 PM 發表

同朋友一齊玩好過,唔洗出錢又過到手癮
而且唔洗同人比較,開心就得了


今年你有飛去嗎
作者: 小零    時間: 2008-12-12 11:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3e3e3e    時間: 2008-12-12 11:40

原帖由 dom 於 2008-12-12 02:45 發表


今年你有飛去嗎

sure
作者: 小零    時間: 2008-12-12 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2008-12-12 23:25

代小零問
有無人想要小鏡貼紙 , 請 PM 佢講

作者: 小零    時間: 2008-12-12 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ZERO1    時間: 2008-12-12 23:43

我想問用什麼貼紙整的?謝謝大大們解答
作者: NOPSS    時間: 2008-12-13 01:10

我來緊都會完成個CASE,到時 POST相
作者: 愁    時間: 2008-12-13 08:11

原帖由 小零 於 2008-12-12 11:30 PM 發表
其實我覺得唔差ga


整返d噴畫好好多喇

另外果邊整一個大頭好似都唔錯
作者: 小零    時間: 2008-12-13 09:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald    時間: 2008-12-13 12:13

我部電腦未壞, 不過想要.
作者: 小零    時間: 2008-12-13 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom    時間: 2008-12-15 02:45

原帖由 小零 於 2008/12/12 11:30 PM 發表
其實我覺得唔差ga


無辦法.......非 ACG 人好難明 痛機箱既愛.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2