作者: dom 時間: 2008-12-8 02:57 標題: 小鏡號痛機箱?!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1100263
都叫左佢唔好落美幸 用小鏡
果然 , 係 Better choice
OT : 美幸號唔好發脾氣 呀
[ 本帖最後由 dom 於 2008-12-8 02:57 編輯 ]
作者: FW3152 時間: 2008-12-8 10:47
某版主果個都係
佢話唔整美幸
作者: 小零 時間: 2008-12-8 11:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS 時間: 2008-12-8 11:42
起稿介緊料....用星星呢招又給人用了=_+
作者: 小零 時間: 2008-12-8 12:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RX178 時間: 2008-12-8 12:48
等我又搞搞我塊則板先
大家俾D意見點拉貼纸好
my 則板

作者: 小零 時間: 2008-12-8 13:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bebe2803 時間: 2008-12-8 13:31
呢 d 咁既魔法陣太多似樣 一時間都唔知邊個...
作者: dom 時間: 2008-12-8 13:52
佢問我整美幸係機頂好唔好
我話 都係放小鏡大人好d
因為 美幸無Fans
[ 本帖最後由 dom 於 2008-12-8 13:52 編輯 ]
作者: dom 時間: 2008-12-8 13:53
個箱要多d 小鏡
Kagami CUSTOM
作者: canalvorfeed 時間: 2008-12-8 14:22 標題: 回覆 8# 的帖子
好似係魔法少女奈葉的魔法陣~
作者: 小零 時間: 2008-12-8 15:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald 時間: 2008-12-8 15:08
>< 定 =д= ?
作者: NOPSS 時間: 2008-12-8 15:17
其實想緊前面板加公仔 XD
作者: 小零 時間: 2008-12-8 15:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RX178 時間: 2008-12-8 18:06
你上過 wings 度咪見過law
作者: RX178 時間: 2008-12-8 18:08
吾係好似 直頭係
奈葉 同 Fate 個 魔法陣 係一樣 只係顏色吾同
作者: 小康 時間: 2008-12-8 18:50
唔係某黑聖經咩
作者: dom 時間: 2008-12-8 19:54
放兩隻小鏡
作者: RX178 時間: 2008-12-8 21:39
係喎 下次用 佢做主題
作者: zerolamhk 時間: 2008-12-8 21:56
一睇就知係Nanoha既魔法陣
你地既愛還未夠呢
作者: NOPSS 時間: 2008-12-9 23:15
放心,阿 DOM,我畫緊美幸 XD
作者: 小零 時間: 2008-12-9 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152 時間: 2008-12-9 23:21
畫小司啦,唔好要美幸
作者: NOPSS 時間: 2008-12-9 23:30
其實都有畫
4 個都會在到 XD
作者: FW3152 時間: 2008-12-10 00:09
仲以為你已經整好
努力
作者: NOPSS 時間: 2008-12-10 00:29
星期三考 F.Account,星期五考 Audit
入不到決賽就安心燒雞翼算數
作者: FW3152 時間: 2008-12-10 00:47
咁你要同另一個痛case抽喎
無apply飛無得去,遲d找你食糖水算吧
作者: 愁 時間: 2008-12-10 10:52
其實我果個算唔算痛case
[ 本帖最後由 愁 於 2008-12-10 10:52 編輯 ]
作者: NOPSS 時間: 2008-12-10 11:44
估不到今年有3個Animate 題材的CASE in Mod event :D
作者: raymond_y 時間: 2008-12-10 13:01
係
其實係點刻落塊膠到=.=
[ 本帖最後由 raymond_y 於 2008-12-10 13:02 編輯 ]
作者: NOPSS 時間: 2008-12-10 13:08
Seem to be laser cut ( I remember 3e3e3e Mod case do that before)
作者: Sacred 時間: 2008-12-10 15:01
MADLAX?
作者: madlax 時間: 2008-12-10 16:17
叫我嗎?
作者: Sacred 時間: 2008-12-10 19:36
係呀
作者: 3e3e3e 時間: 2008-12-10 22:15
好耐啦......
耐到連螺絲都生銹
作者: 小零 時間: 2008-12-10 23:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 121416 時間: 2008-12-10 23:44
總覺得這些太單調
至少能弄得沒那麼山寨便好了
作者: dom 時間: 2008-12-11 03:27
WOW
作者: dom 時間: 2008-12-11 03:28
鏡大人
作者: NOPSS 時間: 2008-12-11 11:02
阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard
因為現成有,同不使加錢。
最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF
我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架
作者: 小零 時間: 2008-12-11 11:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS 時間: 2008-12-11 11:19
會帶個拖版過去,上面有開關掣 XD
用LED 燈點都會有 Focus 問題
試下用其他色的光管啦。仲要在白板後面加黑色料 (你噴黑都可以的,總之不好透光)
[ 本帖最後由 NOPSS 於 2008-12-11 11:20 編輯 ]
作者: 小零 時間: 2008-12-11 11:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152 時間: 2008-12-11 12:29
係唔係3e x hks果個?

作者: 3e3e3e 時間: 2008-12-11 14:02
Yes
作者: dom 時間: 2008-12-11 15:21
原帖由 NOPSS 於 2008/12/11 11:02 AM 發表
阿 Dom 啊,我而家部機是 P3 1G 加 VIA onboard
因為現成有,同不使加錢。
最緊要,一按個power switch,全部電腦即刻 Power-OFF
我想問而家邊部 AMD 主板有呢個功能,你知啦,我對AMD 有愛架![]()
新版 你可以係 BIOS set Instant Off 定係 4 秒先關機
作者: dom 時間: 2008-12-11 15:21
今年你唔玩?
作者: 3e3e3e 時間: 2008-12-11 17:37
同朋友一齊玩好過,唔洗出錢又過到手癮
而且唔洗同人比較,開心就得了
作者: dom 時間: 2008-12-12 02:45
今年你有飛去嗎
作者: 小零 時間: 2008-12-12 11:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 3e3e3e 時間: 2008-12-12 11:40
sure
作者: 小零 時間: 2008-12-12 11:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2008-12-12 23:25
代小零問
有無人想要小鏡貼紙 , 請 PM 佢講
作者: 小零 時間: 2008-12-12 23:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ZERO1 時間: 2008-12-12 23:43
我想問用什麼貼紙整的?謝謝大大們解答
作者: NOPSS 時間: 2008-12-13 01:10
我來緊都會完成個CASE,到時 POST相
作者: 愁 時間: 2008-12-13 08:11
整返d噴畫好好多喇
另外果邊整一個大頭好似都唔錯
作者: 小零 時間: 2008-12-13 09:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald 時間: 2008-12-13 12:13
我部電腦未壞, 不過想要.
作者: 小零 時間: 2008-12-13 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dom 時間: 2008-12-15 02:45
無辦法.......非 ACG 人好難明 痛機箱既愛.....


