Board logo

標題: SoulEater [打印本頁]

作者: AbsoluteShadow    時間: 2008-12-4 23:52     標題: SoulEater

waaaaa chiu 正Soul eater 香港有没有人看ga? 我觉得好正但是朋友话无聊 =。=“
作者: POKeDOLL    時間: 2008-12-5 01:27

非常好睇
bones出品集集畫到劇場版質素
故事幾好
開拖場面超正
內心戲又有晒交代
作者: AbsoluteShadow    時間: 2008-12-5 21:29

不过最虽一个月出一期。。。 n世都没完啦。。 =.="





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2