作者: zerolamhk 時間: 2008-11-21 22:05 標題: 終於接左美幸返屋企 XD!
先黎一張AMD Fans指定動作
[ 本帖最後由 zerolamhk 於 2008-11-21 22:42 編輯 ]
作者: zerolamhk 時間: 2008-11-21 22:07
同場順便買埋五小強之首
作者: dom 時間: 2008-11-22 02:58
AMD Fans 招牌動作
作者: zerolamhk 時間: 2008-11-22 04:41
玩上引
作者: andyhi 時間: 2008-11-22 09:32
覺得太生硬=.=
作者: zerolamhk 時間: 2008-11-22 12:16
呢張好D
作者: dom 時間: 2008-11-24 03:49
Figma 美幸好玩
作者: jerrychf 時間: 2008-11-24 08:30
好可怕....@@
好可怕既感染力,大魔既計劃成功左一半?
作者: tonycws 時間: 2008-11-24 14:57
intel corei7 may be better
作者: menkeywewe 時間: 2008-11-24 16:36
一切都係個陰謀
作者: 符碌 時間: 2008-11-24 16:42
好明顯張貼紙要調一調轉啦,AMD就快執
作者: 大豪 時間: 2008-11-24 19:30
好可愛~~~~請問美幸係邊套動畫??
作者: tonycws 時間: 2008-11-24 19:32
lucky star
作者: zerolamhk 時間: 2008-11-24 19:33
Lucky Star都唔識?!
仲有呢3個未得閒玩
作者: tonycws 時間: 2008-11-24 20:02
幾時玩corei7
作者: zerolamhk 時間: 2008-11-24 20:08
這樣嗎?
作者: abc021300034 時間: 2008-11-24 21:17
good
作者: dom 時間: 2008-11-25 00:55
給你一個 GJ !
作者: 符碌 時間: 2008-11-25 16:41
AMD執左
作者: 鬼佬~ 時間: 2008-11-25 16:58
最抵死係佢隻腳踩住intel個logo~
作者: liontmfc 時間: 2008-11-30 00:18
初音未來 撐 AthlonX2
大家都係綠色~
作者: dom 時間: 2008-12-1 03:09
舊版 Athlon64x2 logo 重襯
作者: liontmfc 時間: 2008-12-1 08:18
身為 Pro A,舊 Athlonx2 & Opteron 都有~
但係搵唔返張煙條來踐踏...
[ 本帖最後由 liontmfc 於 2008-12-1 08:20 編輯 ]
作者: dom 時間: 2008-12-5 03:31
Opteron
作者: YanNis* 時間: 2008-12-5 03:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

