Board logo

標題: 終於接左美幸返屋企 XD! [打印本頁]

作者: zerolamhk    時間: 2008-11-21 22:05     標題: 終於接左美幸返屋企 XD!

先黎一張AMD Fans指定動作

[ 本帖最後由 zerolamhk 於 2008-11-21 22:42 編輯 ]
作者: zerolamhk    時間: 2008-11-21 22:07

同場順便買埋五小強之首
作者: dom    時間: 2008-11-22 02:58

原帖由 zerolamhk 於 2008/11/21 10:05 PM 發表
先黎一張AMD Fans指定動作


AMD Fans 招牌動作
作者: zerolamhk    時間: 2008-11-22 04:41

玩上引
作者: andyhi    時間: 2008-11-22 09:32

覺得太生硬=.=
作者: zerolamhk    時間: 2008-11-22 12:16

呢張好D
作者: dom    時間: 2008-11-24 03:49

原帖由 zerolamhk 於 2008/11/22 04:41 AM 發表
玩上引


Figma 美幸好玩
作者: jerrychf    時間: 2008-11-24 08:30

好可怕....@@

好可怕既感染力,大魔既計劃成功左一半?
作者: tonycws    時間: 2008-11-24 14:57

intel corei7 may be better
作者: menkeywewe    時間: 2008-11-24 16:36

一切都係個陰謀
作者: 符碌    時間: 2008-11-24 16:42

原帖由 dom 於 2008-11-24 03:49 發表


Figma 美幸好玩

好明顯張貼紙要調一調轉啦,AMD就快執
作者: 大豪    時間: 2008-11-24 19:30

好可愛~~~~請問美幸係邊套動畫??
作者: tonycws    時間: 2008-11-24 19:32

lucky star
作者: zerolamhk    時間: 2008-11-24 19:33

原帖由 大豪 於 2008-11-24 19:30 發表
好可愛~~~~請問美幸係邊套動畫??

Lucky Star都唔識?!
仲有呢3個未得閒玩
作者: tonycws    時間: 2008-11-24 20:02

幾時玩corei7
作者: zerolamhk    時間: 2008-11-24 20:08

原帖由 符碌 於 2008-11-24 16:42 發表

好明顯張貼紙要調一調轉啦,AMD就快執

這樣嗎?
作者: abc021300034    時間: 2008-11-24 21:17

原帖由 zerolamhk 於 2008-11-24 20:08 發表

這樣嗎?

good
作者: dom    時間: 2008-11-25 00:55

原帖由 zerolamhk 於 2008/11/24 08:08 PM 發表

這樣嗎?


給你一個 GJ !
作者: 符碌    時間: 2008-11-25 16:41

原帖由 zerolamhk 於 2008-11-24 20:08 發表

這樣嗎?

AMD執左
作者: 鬼佬~    時間: 2008-11-25 16:58

原帖由 dom 於 2008-11-24 03:49 發表


Figma 美幸好玩


最抵死係佢隻腳踩住intel個logo~
作者: liontmfc    時間: 2008-11-30 00:18

初音未來  撐 AthlonX2

大家都係綠色~
作者: dom    時間: 2008-12-1 03:09

原帖由 liontmfc 於 2008/11/30 12:18 AM 發表
初音未來  撐 AthlonX2

大家都係綠色~


舊版 Athlon64x2 logo 重襯
作者: liontmfc    時間: 2008-12-1 08:18

身為 Pro A,舊 Athlonx2 & Opteron 都有~

但係搵唔返張煙條來踐踏...

[ 本帖最後由 liontmfc 於 2008-12-1 08:20 編輯 ]
作者: dom    時間: 2008-12-5 03:31

原帖由 liontmfc 於 2008/12/1 08:18 AM 發表
身為 Pro A,舊 Athlonx2 & Opteron 都有~

但係搵唔返張煙條來踐踏...


Opteron
作者: YanNis*    時間: 2008-12-5 03:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2