Board logo

標題: 熱血歌王都要轉行 [打印本頁]

作者: rorimoe    時間: 2008-11-18 22:00     標題: 熱血歌王都要轉行

唔唱"燃"歌轉唱"萌"歌
遲下搵水樹唱勇者王



作者: ioptional    時間: 2008-11-18 22:02

God Knows 熱血WOR
作者: hold_find    時間: 2008-11-18 22:33

影山都有唱過涼宮op
作者: Van仔    時間: 2008-11-18 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: keithpktkl    時間: 2008-11-19 07:14

仲有一個月先出呢
作者: 強化人間    時間: 2008-11-19 12:52


歌list出晒
作者: BlackBird    時間: 2008-11-19 14:07

Uninstall?
作者: ronald    時間: 2008-11-19 14:27

原帖由 BlackBird 於 2008-11-19 14:07 發表
Uninstall?

石川智晶
作者: BlackBird    時間: 2008-11-19 14:30

原帖由 ronald 於 2008-11-19 14:27 發表

石川智晶

男聲版
作者: rorimoe    時間: 2008-11-19 20:33

國歌
作者: wawawawa    時間: 2008-11-19 20:37

原帖由 BlackBird 於 2008-11-19 14:30 發表

男聲版



個key咁high
作者: POKeDOLL    時間: 2008-11-19 21:08

請問有邊首既原曲係唔燃....
作者: hold_find    時間: 2008-11-19 21:17

原帖由 POKeDOLL 於 2008-11-19 21:08 發表
請問有邊首既原曲係唔燃....

唔燃都唔俾佢唱啦
作者: rorimoe    時間: 2008-11-19 21:25

原帖由 POKeDOLL 於 2008-11-19 21:08 發表
請問有邊首既原曲係唔燃....


萌曲一樣可以燃
兩者冇予盾
作者: ioptional    時間: 2008-11-19 23:06

原帖由 BlackBird 於 2008-11-19 14:07 發表
Uninstall?

神曲我日日有聽
作者: ioptional    時間: 2008-11-19 23:07

點解小神晶都有
作者: kuok1234    時間: 2008-11-20 13:57

影山都唱過KOTOKO首SHOOTING STAR
作者: 強化人間    時間: 2008-11-20 14:15

桃井都唱過勇者王誕生添
其實Enson本身都係nico向
有Uninstall一D都唔奇
作者: killuazaoldyeck    時間: 2008-11-21 00:44

你們沒在演唱聽最熱血的小叮噹就可惜了
作者: hold_find    時間: 2008-11-21 00:54

原帖由 killuazaoldyeck 於 2008-11-21 00:44 發表
你們沒在演唱聽最熱血的小叮噹就可惜了

你指中日歌詞混合果首?
作者: ronald    時間: 2008-11-21 08:51

原帖由 hold_find 於 2008-11-21 00:54 發表

你指中日歌詞混合果首?




[ 本帖最後由 ronald 於 2008-11-21 08:53 編輯 ]
作者: hold_find    時間: 2008-11-21 20:10

原帖由 ronald 於 2008-11-21 08:51 發表



首歌幾好聽吖
只要係佢地唱我都覺得好聽
作者: kuok1234    時間: 2008-11-22 14:30

原帖由 hold_find 於 2008-11-21 00:54 發表

你指中日歌詞混合果首?


真係好 MOE
點解巴黎站、聖保羅站有人放片,香港站無
作者: keithpktkl    時間: 2008-11-22 20:18

好想聽佢唱god knows





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2