Board logo

標題: FW:馬交有痛車出賽 [打印本頁]

作者: aya1981hk    時間: 2008-11-17 23:59     標題: FW:馬交有痛車出賽

[attach]760233[/attach]
作者: ccchow    時間: 2008-11-18 00:07

一個字:正
作者: sccp    時間: 2008-11-18 09:20

希望痛車風氣全面普及~
咁就唔止係賽場…連街都多車痛喇~
(看著日本的痛車 show 有感而發)
作者: KYF    時間: 2008-11-18 10:44

請問痛車是甚麼意思呢
作者: dom    時間: 2008-11-18 13:33

原帖由 aya1981hk 於 2008/11/17 11:59 PM 發表
760233


DC5 喎
作者: FW3152    時間: 2008-11-18 16:03

的確唔錯,用係賽車上特別正
作者: 不明人士    時間: 2008-11-18 16:25

香港幾時搞痛車展
作者: 田中‧莫杉    時間: 2008-11-18 21:03     標題: 回覆 7# 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sang890820    時間: 2008-11-18 21:38

原帖由 田中‧莫杉 於 2008-11-18 21:03 發表
過都香港法例先算


點解過唔到???
作者: 田中‧莫杉    時間: 2008-11-18 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sang890820    時間: 2008-11-18 23:38

原帖由 田中‧莫杉 於 2008-11-18 22:26 發表
話你影響其實駕駛人仕


九巴D車係街行影響到我
作者: Eric321    時間: 2008-11-18 23:48

原帖由 田中‧莫杉 於 2008-11-18 22:26 發表
話你影響其實駕駛人仕

我搭車見過貨櫃車尾板有母夜叉塗繪 (日本浮世繪風)
如果連呢種都冇問題, 我覺得痛車應該都批準至o岩

記番起曾經o係金鐘同九龍塘見過『痛巴』
Animax好波

[ 本帖最後由 Eric321 於 2008-11-18 23:57 編輯 ]
作者: jusheng    時間: 2008-11-19 16:06

原帖由 田中‧莫杉 於 2008-11-18 22:26 發表
話你影響其實駕駛人仕


講左好耐,香港整痛車唔犯法
作者: ARTEMUS    時間: 2008-11-19 17:06

其實痛車香港都有唔少

整唔整係睇咁多位車主願唔願意
作者: dom    時間: 2008-11-20 03:21

原帖由 Eric321 於 2008/11/18 11:48 PM 發表

我搭車見過貨櫃車尾板有母夜叉塗繪 (日本浮世繪風)
如果連呢種都冇問題, 我覺得痛車應該都批準至o岩

記番起曾經o係金鐘同九龍塘見過『痛巴』
Animax好波


其實幾鍾意夏娜個架 痛巴的
都係因為痛巴 我先找 夏娜睇下
作者: kuok1234    時間: 2008-11-20 13:55

原帖由 jusheng 於 2008-11-19 16:06 發表


講左好耐,香港整痛車唔犯法


聽講驗車要寫車身有乜色..........咁應該點寫好
作者: Henry    時間: 2008-11-20 14:11

原帖由 kuok1234 於 2008-11-20 13:55 發表


聽講驗車要寫車身有乜色..........咁應該點寫好

Multiple/1-4 dedicated colors.
作者: Sang890820    時間: 2008-11-20 15:58

原帖由 Henry 於 2008-11-20 14:11 發表

Multiple/1-4 dedicated colors.


撞岩個驗車官對某套動畫/角色反感,到時就奶哂野
作者: 三河秋生    時間: 2008-11-20 17:30

痛車可能也是另外一種浪漫?
作者: lastphoenix    時間: 2008-11-20 17:49

原帖由 KYF 於 2008-11-18 10:44 發表
請問痛車是甚麼意思呢

你看到的就是叫痛車
畫左動漫野落個車到就叫痛車

我同一個整開車的人講痛車佢都唔知咩來
作者: Henry    時間: 2008-11-20 21:21

原帖由 Sang890820 於 2008-11-20 15:58 發表


撞岩個驗車官對某套動畫/角色反感,到時就奶哂野

又唔係不雅,唔到佢唔批.
作者: Sang890820    時間: 2008-11-21 14:29

原帖由 Henry 於 2008-11-20 21:21 發表

又唔係不雅,唔到佢唔批.


求其屈你部車某組件有事,影響行車安全,咁就要比多幾舊水再驗過
官字兩個口





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2