作者: aya1981hk 時間: 2008-11-17 23:59 標題: FW:馬交有痛車出賽
[attach]760233[/attach]
作者: ccchow 時間: 2008-11-18 00:07
一個字:正
作者: sccp 時間: 2008-11-18 09:20
希望痛車風氣全面普及~
咁就唔止係賽場…連街都多車痛喇~
(看著日本的痛車 show 有感而發)
作者: KYF 時間: 2008-11-18 10:44
請問痛車是甚麼意思呢
作者: dom 時間: 2008-11-18 13:33
DC5 喎
作者: FW3152 時間: 2008-11-18 16:03
的確唔錯,用係賽車上特別正
作者: 不明人士 時間: 2008-11-18 16:25
香港幾時搞痛車展
作者: 田中‧莫杉 時間: 2008-11-18 21:03 標題: 回覆 7# 的帖子
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sang890820 時間: 2008-11-18 21:38
點解過唔到???

作者: 田中‧莫杉 時間: 2008-11-18 22:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sang890820 時間: 2008-11-18 23:38
九巴D車係街行影響到我
作者: Eric321 時間: 2008-11-18 23:48
我搭車見過貨櫃車尾板有母夜叉塗繪 (日本浮世繪風)
如果連呢種都冇問題, 我覺得痛車應該都批準至o岩
記番起曾經o係金鐘同九龍塘見過『痛巴』
Animax好波
[ 本帖最後由 Eric321 於 2008-11-18 23:57 編輯 ]
作者: jusheng 時間: 2008-11-19 16:06
講左好耐,香港整痛車唔犯法
作者: ARTEMUS 時間: 2008-11-19 17:06
其實痛車香港都有唔少
整唔整係睇咁多位車主願唔願意
作者: dom 時間: 2008-11-20 03:21
原帖由 Eric321 於 2008/11/18 11:48 PM 發表
我搭車見過貨櫃車尾板有母夜叉塗繪 (日本浮世繪風)
如果連呢種都冇問題, 我覺得痛車應該都批準至o岩
記番起曾經o係金鐘同九龍塘見過『痛巴』
Animax好波![]()
其實幾鍾意夏娜個架 痛巴的
都係因為痛巴 我先找 夏娜睇下
作者: kuok1234 時間: 2008-11-20 13:55
聽講驗車要寫車身有乜色..........咁應該點寫好
作者: Henry 時間: 2008-11-20 14:11
Multiple/1-4 dedicated colors.
作者: Sang890820 時間: 2008-11-20 15:58
撞岩個驗車官對某套動畫/角色反感,到時就奶哂野
作者: 三河秋生 時間: 2008-11-20 17:30
痛車可能也是另外一種浪漫?
作者: lastphoenix 時間: 2008-11-20 17:49
你看到的就是叫痛車
畫左動漫野落個車到就叫痛車
我同一個整開車的人講痛車佢都唔知咩來
作者: Henry 時間: 2008-11-20 21:21
又唔係不雅,唔到佢唔批.
作者: Sang890820 時間: 2008-11-21 14:29
求其屈你部車某組件有事,影響行車安全,咁就要比多幾舊水再驗過
官字兩個口

