作者: shing1505 時間: 2008-11-16 21:26 標題: 有冇人有日本手機?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunhikari 時間: 2008-11-16 23:11
手機上網而已,電腦都得
作者: hold_find 時間: 2008-11-16 23:47
上去入pw有咩用?
但次次下到已經過咗18:30...
作者: sunhikari 時間: 2008-11-17 00:00
時差關係MA
人地做個時係香港時間4:00PM
做完就係香港時間4:30PM
做得翻釋都過左香港時間5:30PM(即日本時間6:30PM)
除非你可以係香港時間5:00PM得到RAW吧(無可能)
作者: hold_find 時間: 2008-11-17 00:09
原帖由 sunhikari 於 2008-11-17 00:00 發表
時差關係MA
人地做個時係香港時間4:00PM
做完就係香港時間4:30PM
做得翻釋都過左香港時間5:30PM(即日本時間6:30PM)![]()
)
除非你可以係香港時間5:00PM得到RAW吧(無可能)![]()
![]()
純粹想知吓
假設我咁勁可以係香港時間5:00PM得到RAW,然後上去入pw,會怎樣?
作者: riceking 時間: 2008-11-17 16:31
> #2
用普通PC入好多時唔work的
Rice
作者: shing1505 時間: 2008-11-17 17:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

