Board logo

標題: 有冇人有日本手機? [打印本頁]

作者: shing1505    時間: 2008-11-16 21:26     標題: 有冇人有日本手機?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunhikari    時間: 2008-11-16 23:11

手機上網而已,電腦都得
作者: hold_find    時間: 2008-11-16 23:47

原帖由 sunhikari 於 2008-11-16 23:11 發表
手機上網而已,電腦都得

上去入pw有咩用?
但次次下到已經過咗18:30...
作者: sunhikari    時間: 2008-11-17 00:00

原帖由 hold_find 於 2008-11-16 23:47 發表

上去入pw有咩用?
但次次下到已經過咗18:30...

時差關係MA
人地做個時係香港時間4:00PM
做完就係香港時間4:30PM
做得翻釋都過左香港時間5:30PM(即日本時間6:30PM) )
除非你可以係香港時間5:00PM得到RAW吧(無可能)
作者: hold_find    時間: 2008-11-17 00:09

原帖由 sunhikari 於 2008-11-17 00:00 發表

時差關係MA
人地做個時係香港時間4:00PM
做完就係香港時間4:30PM
做得翻釋都過左香港時間5:30PM(即日本時間6:30PM) )
除非你可以係香港時間5:00PM得到RAW吧(無可能)

純粹想知吓
假設我咁勁可以係香港時間5:00PM得到RAW,然後上去入pw,會怎樣?
作者: riceking    時間: 2008-11-17 16:31

> #2

用普通PC入好多時唔work的

Rice
作者: shing1505    時間: 2008-11-17 17:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2