作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-11-3 23:03 標題: 大家有無睇過Final Fantasy X 既動畫?
係由game cap 出黎
好想睇返
但係FFX-2 (係X2, 唔係12) 有無出過?
作者: xelein 時間: 2008-11-3 23:11
你講1000的千葉還是 素敵だね
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-11-3 23:26
素敵だね唔係歌黎既咩?
裡面既人物有Yuna, Tidus 等等
原本係PS2 game 黎既, 之前好似有人將成個故事cap 出黎
整到成個動畫咁, 但係宜家搵唔返

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-11-3 23:36 編輯 ]
作者: 強化人間 時間: 2008-11-3 23:36
你去玩一次game咪得囉
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-11-3 23:37
我欣賞佢既故事, 但係對game 無興趣
作者: xelein 時間: 2008-11-3 23:37
我知你講邊隻碟。D人將隻碟的動畫抽出來賣過隻。
不如買番隻GAME 番來打仲好。
兩隻都係好GAME。潛水KISS 個一幕係FF的其中一幕經典
FF X 隻game 幾悶下,打機=睇故事。
[ 本帖最後由 xelein 於 2008-11-3 23:38 編輯 ]
作者: 新遺失戰艦 時間: 2008-11-3 23:43
以前我個friend 仲專登save 左, 得閒就拿出黎睇
X2 有攻略都睇唔明, 最後都係打唔爆
[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-11-3 23:46 編輯 ]
作者: 遊雲gspirit 時間: 2008-11-3 23:56
只係睇片的話, 唔洗特登save的...
只要過左個event 之後去返大劇場可以play返(似某些game的回想mode)以前d movie,
另仲有sound test...
隻FF10算係o甘多代中比較易打的了...我覺得最難o既其實係F12..XD
作者: ~Mac迷~ 時間: 2008-11-4 12:31
X-2有動畫睇,X唔清楚
作者: raymond_y 時間: 2008-11-4 18:19
冇睇過呀
作者: sunhikari 時間: 2008-11-5 00:01
10的話,我記得老N年前有買過,但比我老姐強行奪取加收藏,VCD來的
等我遲D睇下找唔找得番先
作者: 白白 時間: 2008-11-5 09:41
我有
作者: seaion 時間: 2008-11-6 15:53
係唔係有D版商人cap遊戲過關情節再加上中文字幕拎出黎賣...好似賣50蚊定60蚊
作者: 夢想藍空 時間: 2008-11-6 22:53
睇過...不過都係玩住黎睇好d, 淨係睇有d悶
好耐之前買左佢隻 遊戲影片DVD !

