Board logo

標題: 大家有無睇過Final Fantasy X 既動畫? [打印本頁]

作者: 新遺失戰艦    時間: 2008-11-3 23:03     標題: 大家有無睇過Final Fantasy X 既動畫?

係由game cap 出黎
好想睇返

但係FFX-2 (係X2, 唔係12) 有無出過?
作者: xelein    時間: 2008-11-3 23:11

原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-3 23:03 發表
係由game cap 出黎
好想睇返

但係FFX-2 (係X2, 唔係12) 有無出過?

你講1000的千葉還是  素敵だね
作者: 新遺失戰艦    時間: 2008-11-3 23:26

原帖由 xelein 於 3-11-2008 23:11 發表

你講1000的千葉還是  素敵だね


素敵だね唔係歌黎既咩?

裡面既人物有Yuna, Tidus 等等
原本係PS2 game 黎既, 之前好似有人將成個故事cap 出黎
整到成個動畫咁, 但係宜家搵唔返




[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-11-3 23:36 編輯 ]
作者: 強化人間    時間: 2008-11-3 23:36

你去玩一次game咪得囉
作者: 新遺失戰艦    時間: 2008-11-3 23:37

原帖由 強化人間 於 3-11-2008 23:36 發表
你去玩一次game咪得囉


我欣賞佢既故事, 但係對game 無興趣
作者: xelein    時間: 2008-11-3 23:37

我知你講邊隻碟。D人將隻碟的動畫抽出來賣過隻。

不如買番隻GAME 番來打仲好。
兩隻都係好GAME。潛水KISS 個一幕係FF的其中一幕經典

FF X 隻game 幾悶下,打機=睇故事。

[ 本帖最後由 xelein 於 2008-11-3 23:38 編輯 ]
作者: 新遺失戰艦    時間: 2008-11-3 23:43

原帖由 xelein 於 3-11-2008 23:37 發表
潛水KISS 個一幕係FF的其中一幕經典a:


以前我個friend 仲專登save 左, 得閒就拿出黎睇

X2 有攻略都睇唔明, 最後都係打唔爆

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-11-3 23:46 編輯 ]
作者: 遊雲gspirit    時間: 2008-11-3 23:56

原帖由 新遺失戰艦 於 2008-11-3 23:43 發表


以前我個friend 仲專登save 左, 得閒就拿出黎睇

X2 有攻略都睇唔明, 最後都係打唔爆

只係睇片的話, 唔洗特登save的...
只要過左個event 之後去返大劇場可以play返(似某些game的回想mode)以前d movie,
另仲有sound test...

隻FF10算係o甘多代中比較易打的了...我覺得最難o既其實係F12..XD
作者: ~Mac迷~    時間: 2008-11-4 12:31

X-2有動畫睇,X唔清楚
作者: raymond_y    時間: 2008-11-4 18:19

冇睇過呀
作者: sunhikari    時間: 2008-11-5 00:01

10的話,我記得老N年前有買過,但比我老姐強行奪取加收藏,VCD來的

等我遲D睇下找唔找得番先
作者: 白白    時間: 2008-11-5 09:41

我有
作者: seaion    時間: 2008-11-6 15:53

係唔係有D版商人cap遊戲過關情節再加上中文字幕拎出黎賣...好似賣50蚊定60蚊
作者: 夢想藍空    時間: 2008-11-6 22:53

睇過...不過都係玩住黎睇好d, 淨係睇有d悶
好耐之前買左佢隻 遊戲影片DVD !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2