Board logo

標題: CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道有N3 [打印本頁]

作者: bbbear    時間: 4 天前 12:05     標題: CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道有N3

本帖最後由 bbbear 於 2026-6-24 12:17 編輯

CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3

via HKEPC Reader for Android

圖片附件: Screenshot_20260624_121429.jpg (4 天前 12:16, 99.91 KB) / 下載次數 2
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2530793&k=f29912f99bb5227608756f0054ff8657&t=1782652273&sid=vK54Qjqfpd



圖片附件: Screenshot_20260624_121429.jpg (4 天前 12:16, 99.91 KB) / 下載次數 3
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2530794&k=c17c765cff85935cccb8707e654779d3&t=1782652273&sid=vK54Qjqfpd


作者: PN420    時間: 4 天前 13:31

CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2026-6-24 12:05


可能n1容量唔夠 ,
n8頻寬太少,
n28,n40可能天線系統未支援到,
n41香港唔比做,
迫於無奈整條n3增加SA容量。
作者: Thomascyk    時間: 4 天前 13:38

可能n1容量唔夠 ,
n8頻寬太少,
n28,n40可能天線系統未支援到,
n41香港唔比做,
迫於無奈整條n3增加SA ...
PN420 發表於 2026-6-24 13:31

咁有咗轉加N3的先例後,戶外地方會否加N3
作者: PN420    時間: 4 天前 13:49

本帖最後由 PN420 於 2026-6-24 13:56 編輯
咁有咗轉加N3的先例後,戶外地方會否加N3
Thomascyk 發表於 2026-6-24 13:38


應該冇咁快,CMHK而家係集中火力搞緊戶外n40同埋n28.

P.S.
既然連高鐵都要加NR,勢必犧牲4G與及NSA既體驗,咁方丈你就唔好咁孤寒,幾時開SA比儲值卡呢?
作者: Linksys999    時間: 4 天前 16:25

CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2026-6-24 12:05


呢個app睇唔到BW,有無用其他途徑睇過?
作者: Linksys999    時間: 4 天前 16:30

本帖最後由 Linksys999 於 2026-6-24 16:35 編輯
應該冇咁快,CMHK而家係集中火力搞緊戶外n40同埋n28.

P.S.
既然連高鐵都要加NR,勢必犧牲4G與及NSA既體 ...
PN420 發表於 2026-6-24 13:49


似係集中火力搞緊5.5G,令大部分地區符合5.5G最低要求SA 3CA。
高鐵隧道未有計劃升級情況下,如你所講唔夠band用,要上5.5G就要拉埋條n3落水。
作者: bbbear    時間: 4 天前 17:29

呢個app睇唔到BW,有無用其他途徑睇過?
Linksys999 發表於 2026-6-24 16:25

冇 只係出現好少時間 多數係N1 有時仲落去B8

via HKEPC Reader for Android
作者: PN420    時間: 4 天前 19:26

似係集中火力搞緊5.5G,令大部分地區符合5.5G最低要求SA 3CA。
高鐵隧道未有計劃升級情況下,如你所講唔 ...
Linksys999 發表於 2026-6-24 16:30


如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.

仲要搞5.5G NR 3CA即係最少要n1+n3+n8,
咁4G客/儲值卡就只有另外嗰條B3用,
體驗受既影響唔會少,
所以才希望方丈開埋SA比4G客包括儲值卡,
至少高鐵隧道段要有SA。
作者: Thomascyk    時間: 4 天前 19:52

如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.

仲要搞 ...
PN420 發表於 2026-6-24 19:26

會否係高鐵管道的情況較常規港鐵的更為複雜?
作者: Linksys999    時間: 4 天前 21:17

如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.

仲要搞 ...
PN420 發表於 2026-6-24 19:26


咁要確定到高鐵隧道本身行咩band先,額外band應該都要招標先有得搞,中短期唔會整到。
作者: PN420    時間: 4 天前 22:02

咁要確定到高鐵隧道本身行咩band先,額外band應該都要招標先有得搞,中短期唔會整到。 ...
Linksys999 發表於 2026-6-24 21:17


咁又係,我都只係估估下。

但高鐵西九段我少坐,要靠其他師兄測試包膠。
作者: PN420    時間: 4 天前 22:05

會否係高鐵管道的情況較常規港鐵的更為複雜?
Thomascyk 發表於 2026-6-24 19:52


其實如樓上師兄講,都要確定到行咩band先睇到佢如何應對部署。

暫時見到行緊N1,N3,B8,但未知有冇其他。
作者: NogiKeya46    時間: 3 天前 14:01

高鐵香港段,理論上應該都係龜公司管理埋套天線系統
分分鐘可能好似同市區線一樣,要招標更新系統

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: PN420    時間: 3 天前 18:51

高鐵香港段,理論上應該都係龜公司管理埋套天線系統
分分鐘可能好似同市區線一樣,要招標更新系統

via HKE ...
NogiKeya46 發表於 2026-6-25 14:01


高鐵香港段2018年9月23日通車,當時已有LTE B1, B3, B7, B8, B40,3G的850,900,2100MHz及2G的900,1800MHz, 故MTR當時作為包租公去招標,應該要求該天線系統支援到850, 900, 1800, 2100, 2300及2600MHz.

如果支援到2300,CMHK應該會搞埋n40,希望只是我們未見到而已。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2