作者: bbbear 時間: 4 天前 12:05 標題: CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道有N3
本帖最後由 bbbear 於 2026-6-24 12:17 編輯
CMHK 係香港高鐵上大陸其中一段隧道內有N3
via HKEPC Reader for Android
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2530793&k=f29912f99bb5227608756f0054ff8657&t=1782652273&sid=vK54Qjqfpd

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2530794&k=c17c765cff85935cccb8707e654779d3&t=1782652273&sid=vK54Qjqfpd

作者: PN420 時間: 4 天前 13:31
可能n1容量唔夠 ,
n8頻寬太少,
n28,n40可能天線系統未支援到,
n41香港唔比做,
迫於無奈整條n3增加SA容量。
作者: Thomascyk 時間: 4 天前 13:38
咁有咗轉加N3的先例後,戶外地方會否加N3
作者: PN420 時間: 4 天前 13:49
本帖最後由 PN420 於 2026-6-24 13:56 編輯
應該冇咁快,CMHK而家係集中火力搞緊戶外n40同埋n28.
P.S.
既然連高鐵都要加NR,勢必犧牲4G與及NSA既體驗,咁方丈你就唔好咁孤寒,幾時開SA比儲值卡呢?
作者: Linksys999 時間: 4 天前 16:25
呢個app睇唔到BW,有無用其他途徑睇過?
作者: Linksys999 時間: 4 天前 16:30
本帖最後由 Linksys999 於 2026-6-24 16:35 編輯
似係集中火力搞緊5.5G,令大部分地區符合5.5G最低要求SA 3CA。
高鐵隧道未有計劃升級情況下,如你所講唔夠band用,要上5.5G就要拉埋條n3落水。
作者: bbbear 時間: 4 天前 17:29
冇 只係出現好少時間 多數係N1 有時仲落去B8
via HKEPC Reader for Android
作者: PN420 時間: 4 天前 19:26
如果高鐵天線系統支援2300/2600/3500,
佢應該整左n40或n7或n78,
但而家佢搞n3,睇黎係支援唔到.
仲要搞5.5G NR 3CA即係最少要n1+n3+n8,
咁4G客/儲值卡就只有另外嗰條B3用,
體驗受既影響唔會少,
所以才希望方丈開埋SA比4G客包括儲值卡,
至少高鐵隧道段要有SA。
作者: Thomascyk 時間: 4 天前 19:52
會否係高鐵管道的情況較常規港鐵的更為複雜?
作者: Linksys999 時間: 4 天前 21:17
咁要確定到高鐵隧道本身行咩band先,額外band應該都要招標先有得搞,中短期唔會整到。
作者: PN420 時間: 4 天前 22:02
咁又係,我都只係估估下。
但高鐵西九段我少坐,要靠其他師兄測試包膠。
作者: PN420 時間: 4 天前 22:05
其實如樓上師兄講,都要確定到行咩band先睇到佢如何應對部署。
暫時見到行緊N1,N3,B8,但未知有冇其他。
作者: NogiKeya46 時間: 3 天前 14:01
高鐵香港段,理論上應該都係龜公司管理埋套天線系統
分分鐘可能好似同市區線一樣,要招標更新系統
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: PN420 時間: 3 天前 18:51
高鐵香港段2018年9月23日通車,當時已有LTE B1, B3, B7, B8, B40,3G的850,900,2100MHz及2G的900,1800MHz, 故MTR當時作為包租公去招標,應該要求該天線系統支援到850, 900, 1800, 2100, 2300及2600MHz.
如果支援到2300,CMHK應該會搞埋n40,希望只是我們未見到而已。

