Board logo

標題: Sun mobile轉台csl儲值卡要吾要過冷河 [打印本頁]

作者: 無名火    時間: 2026-5-13 19:51     標題: Sun mobile轉台csl儲值卡要吾要過冷河

請問Sun mobile合约客户轉台csl儲值卡要吾要過冷河
作者: QAFHK    時間: 2026-5-14 01:13

請問Sun mobile合约客户轉台csl儲值卡要吾要過冷河
無名火 發表於 2026-5-13 19:51

正常佢哋係2間公司來

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jk1399    時間: 2026-5-14 02:26

請問Sun mobile合约客户轉台csl儲值卡要吾要過冷河
無名火 發表於 2026-5-13 19:51



    點解要過冷河????????
作者: Thomascyk    時間: 2026-5-14 08:51

請問Sun mobile合约客户轉台csl儲值卡要吾要過冷河
無名火 發表於 2026-5-13 19:51

我諗你的意思問Sunmobile可否直接轉去CSL?
以我認知,N年前的確要留意,除非當時上台係前PCCW的。
較近期問Sunmobile和CSL門市,就已經唔存存呢個問題,可以直接互轉
作者: peter_chan    時間: 2026-5-14 22:54

我諗你的意思問Sunmobile可否直接轉去CSL?
以我認知,N年前的確要留意,除非當時上台係前PCCW的。
較近期 ...
Thomascyk 發表於 2026-5-14 08:51



     2014年至今﹐我已經做過幾次由CSL 轉去sunmobile﹐由sunmobile 轉去CSL﹐全部都無過冷河﹐直接去新台就做手續取新sim。
*全部都係上台plan。
作者: 少年    時間: 2026-5-15 00:07

2014年至今﹐我已經做過幾次由CSL 轉去sunmobile﹐由sunmobile 轉去CSL﹐全部都無過冷河﹐直接去新 ...
peter_chan 發表於 2026-5-14 22:54

無錯, 佢地兩間公司黎, 所以唔駛過冷河
作者: Thomascyk    時間: 2026-5-15 09:04

2014年至今﹐我已經做過幾次由CSL 轉去sunmobile﹐由sunmobile 轉去CSL﹐全部都無過冷河﹐直接去新 ...
peter_chan 發表於 2026-5-14 22:54

但我在2015年前就有被問及過,除非係本身係前PCCW的才當不同網處理,否則如果係前1010 /123的客戶轉去Sunmobile 就視為同網轉台,就唔得。
作者: peter_chan    時間: 2026-5-15 12:21

本帖最後由 peter_chan 於 2026-5-15 15:04 編輯
但我在2015年前就有被問及過,除非係本身係前PCCW的才當不同網處理,否則如果係前1010 /123的客戶轉去Sunm ...
Thomascyk 發表於 2026-5-15 09:04



    我check 番﹐我正是2014年8月﹐帶上台one2free number 去SunMobile 無限限速plan。


2016年1月轉番去one2free/CSL 上台plan。

2019年6月﹐再有number 由 sunmobile 轉去CSL。


以上所有sim都係 454 00的﹐完全不需要過冷河﹐直接轉到。
如果你話儲值sim﹐我唔同你爭奪﹐但上台plan一律沒有需要過冷河。
作者: Thomascyk    時間: 2026-5-15 16:06

我check 番﹐我正是2014年8月﹐帶上台one2free number 去SunMobile 無限限速plan。


2016年1月轉番 ...
peter_chan 發表於 2026-5-15 12:21

我理解現在Sunmobile 和csl. /1010視為兩個不同台,可以互相轉台。
實際上以前仍在新世界傳動網,甚至電訊數碼年代,是否有呢個限制?
作者: peter_chan    時間: 2026-5-15 16:32

我理解現在Sunmobile 和csl. /1010視為兩個不同台,可以互相轉台。
實際上以前仍在新世界傳動網,甚至電訊 ...
Thomascyk 發表於 2026-5-15 16:06


新世界傳動網﹐有2個年代。
1是CSL 未收購之時﹐2是已經收購﹐在HKT收購CSL之後﹐有一段時期用了新世界這個名。

未收購之前﹐絕對係2個獨立台。
收歸CSL./HKT 之後﹐都係視為獨立台。

電訊數碼時代﹐以我記憶都係一樣﹐轉去CSL (454 00) 都沒有過冷河。
佢地純粹係一間獨立電訊商﹐只係問數記(最初的年代-兔仔台)及CSL租網絡﹐代電訊數碼發射訊號。
客戶資料紀錄﹐全部由電訊數碼自己做管理。
作者: bababa1hk    時間: 2026-5-16 16:54

兔仔台年代都可以轉…我試過…當年唔係用普通mnp form, 電信數碼sales係要用另一張csl 內部既form去填…個客唔洗簽名

via HKEPC Reader for Android
作者: winglim7    時間: 2026-5-18 09:10

有一批少數客,是早期(15年前)的"新世界pcs009", 之後有一年新世界將所有客migrate去csl. 有叫客人換卡,但有D客冇去換.

終於出現了一批"csl出賬單,但技術由新世界負責“的奇怪case

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2026-5-18 09:36

有一批少數客,是早期(15年前)的"新世界pcs009", 之後有一年新世界將所有客migrate去csl. 有叫客人換卡, ...
winglim7 發表於 2026-5-18 09:10



    十幾年前考古來做乜
作者: kli    時間: 2026-5-18 10:21

Csl月費卡可以直接mnp csl儲值卡嗎?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2