作者: abralam 時間: 2026-4-13 16:15 標題: 逃避“來電由新儲值卡打”出方法
想問一下,假如我買張年卡,啟用後等120日後將上台舊number轉去儲值卡,係米可以避免接聽方收到“來電由新儲值卡打出”提示呢?
作者: atslab 時間: 2026-4-13 16:19
回復 1 #abralam
Yes
via HKEPC Reader for Android
作者: malata 時間: 2026-4-13 16:23
原來依家有d咁既野
作者: 18樓C座 時間: 2026-4-13 16:43
呢招 portin入 valueGB 唔work
作者: denden88 時間: 2026-4-13 17:11
上網買張2手卡,再mnp 就得啦
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2026-4-13 20:49
先開通120日後才mnp自己個號過新卡
作者: handsome_guy 時間: 2026-4-13 21:01
hkmobile / hello 試過ok
3國際萬能卡未試過
唔知有冇師兄試過呢
作者: FN6884 時間: 2026-4-14 01:40
我轉落HK Mobi可以呀!
我做法係舊電話喺有效期內,唔開plan齋聽電話,
然後買想要MNP落去嘅電話卡,開Plan。
喺120日內,就兩張sim一齊用。
120日後,就MNP落去新電話卡度,搞掂。
作者: worldcat 時間: 2026-4-14 07:22
Csl系 3系 可以開夠120日先mnp 。
Smt/valuegb mnp 重新計。
Cmhk 無自助mnp,所以現時只可開新卡時mnp=120日新儲值卡提示。
作者: smchkman 時間: 2026-4-14 17:16
本帖最後由 smchkman 於 2026-4-14 17:36 編輯
吾明 咁張新卡 hk mobi 開戶米會開左個新號碼? 甘120日後mnp轉舊號入去新卡 原本個新卡號碼會點搞?
all the best
作者: Adblock 時間: 2026-4-14 18:17
number入去舊number咪交返畀台
作者: abralam 時間: 2026-4-16 18:52
多謝各位ching, 咁要係csl系同3hk系搵可mnp年卡
作者: vagrantno13 時間: 2026-4-17 11:26
本帖最後由 vagrantno13 於 2026-4-17 11:33 編輯
回覆 10# smchkman
原先儲值卡號碼被儲值卡公司收回. 120 天語音提示是通訊管理局根據法例要求, 流動供應商的儲值卡服務必須符合, 至於計算期或實行守則, 各流動供應商無統一指引執行, 現證實只有3或csl 可120 天過冷河期限後, 再將其他號碼轉入不受限制.
作者: jk1399 時間: 2026-4-17 12:00
呢個方法唔應該叫"逃避"
因為根本無得避
只能先養120日之後你MNP過去
就沒了語音提示
相信因為咁, 會少左人將號碼係唔同儲值卡之間跳來跳去
語音提示太麻煩
(除非係好少打電話出去, 或唔介意打出去時人地會聽到個句語音提示)
作者: jk1399 時間: 2026-4-17 12:00
無左囉
作者: jk1399 時間: 2026-4-17 12:02
買都要要買自己想轉去那個儲值卡台...
另外, 有人會咁賣二手的嗎? (無留意)
作者: jk1399 時間: 2026-4-17 12:02
Csl系 3系 可以開夠120日先mnp 。
Smt/valuegb mnp 重新計。
Cmhk 無自助mnp,所以現時只可開新卡時mnp=120 ...
worldcat 發表於 2026-4-14 07:22
原來都仲有分... THX
作者: abralam 時間: 2026-4-20 07:38
上台約11月到期,買定張年開定卡係時候了
作者: FT907 時間: 2026-4-20 08:44
都有人買嘅, 例如舊版hello 連number, 我都出售過 都有人要
作者: NeTZoO 時間: 2026-4-20 11:56
有人A卡主卡無數據,B卡齋上網,用完就換
所以其實唔少人可以賣舊卡,只係D人可能用完掉咗佢啫
作者: landfi 時間: 2026-4-21 14:52
本帖最後由 landfi 於 2026-4-23 17:15 編輯
轉whatsapp wechat打電話/叫對方聽到都照接/預告對方新卡號
咁就唔使左閃右避
作者: jk1399 時間: 2026-4-22 05:29
本帖最後由 jk1399 於 2026-4-22 05:35 編輯
係有人買, 問題係賣既人, 分分中自找麻煩
係甩左個實名先賣出去, 下家要再實名
但你唔知買卡既人, 是不是"普通人"
一陣原來收卡返來係搞電詐, 收數等不法活動
差佬查號碼, 實會搵埋張卡既登記人來問
(拎來搞犯法野, 實係拎D假資料, 偷返來既ID實名, 唔會搵到人, 但反而就搵到上手登記過既"真人")
雖然係唔關自己事, 但為為回血三幾十蚊, 根本唔值得冒呢D風險去賣舊號碼
作者: FT907 時間: 2026-4-22 08:07
實名喎 乜嘢叫做實名? 嗰條友實咗名 所有嘢就係佢負責㗎啦 關上手咩事?
仲有而家好多儲值卡電話號碼係會重用 咁唔通我用過 之後有人實名後 用嚟詐騙, 又入我數呀?
作者: denden88 時間: 2026-4-23 16:04
回覆 20# NeTZoO
exactly!
作者: landfi 時間: 2026-4-23 17:13
估計 或者 是要看返案發時間, 按號碼當時實名的人來追查.

