Board logo

標題: [操作疑難] 逃避“來電由新儲值卡打”出方法 [打印本頁]

作者: abralam    時間: 2026-4-13 16:15     標題: 逃避“來電由新儲值卡打”出方法

想問一下,假如我買張年卡,啟用後等120日後將上台舊number轉去儲值卡,係米可以避免接聽方收到“來電由新儲值卡打出”提示呢?
作者: atslab    時間: 2026-4-13 16:19

回復 1 #abralam

Yes

via HKEPC Reader for Android
作者: malata    時間: 2026-4-13 16:23

原來依家有d咁既野
作者: 18樓C座    時間: 2026-4-13 16:43

呢招 portin入 valueGB 唔work
作者: denden88    時間: 2026-4-13 17:11

上網買張2手卡,再mnp 就得啦

via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO    時間: 2026-4-13 20:49

先開通120日後才mnp自己個號過新卡
作者: handsome_guy    時間: 2026-4-13 21:01

hkmobile / hello  試過ok

3國際萬能卡未試過
唔知有冇師兄試過呢
作者: FN6884    時間: 2026-4-14 01:40

想問一下,假如我買張年卡,啟用後等120日後將上台舊number轉去儲值卡,係米可以避免接聽方收到“來電由新 ...
abralam 發表於 2026-4-13 16:15

我轉落HK Mobi可以呀!
我做法係舊電話喺有效期內,唔開plan齋聽電話,
然後買想要MNP落去嘅電話卡,開Plan。
喺120日內,就兩張sim一齊用。
120日後,就MNP落去新電話卡度,搞掂。
作者: worldcat    時間: 2026-4-14 07:22

Csl系 3系 可以開夠120日先mnp 。
Smt/valuegb mnp 重新計。
Cmhk 無自助mnp,所以現時只可開新卡時mnp=120日新儲值卡提示。
作者: smchkman    時間: 2026-4-14 17:16

本帖最後由 smchkman 於 2026-4-14 17:36 編輯
我轉落HK Mobi可以呀!
我做法係舊電話喺有效期內,唔開plan齋聽電話,
然後買想要MNP落去嘅電話卡,開Pla ...
FN6884 發表於 2026-4-14 01:40

吾明  咁張新卡 hk mobi 開戶米會開左個新號碼?   甘120日後mnp轉舊號入去新卡   原本個新卡號碼會點搞?

all the best
作者: Adblock    時間: 2026-4-14 18:17

吾明  咁張新卡 hk mobi 開戶米會開左個新號碼?   甘120日後mnp轉舊號入去新卡   原本個新卡號碼會點搞 ...
smchkman 發表於 2026-4-14 17:16



    number入去舊number咪交返畀台
作者: abralam    時間: 2026-4-16 18:52

多謝各位ching, 咁要係csl系同3hk系搵可mnp年卡
作者: vagrantno13    時間: 2026-4-17 11:26

本帖最後由 vagrantno13 於 2026-4-17 11:33 編輯

回覆 10# smchkman

原先儲值卡號碼被儲值卡公司收回. 120 天語音提示是通訊管理局根據法例要求, 流動供應商的儲值卡服務必須符合, 至於計算期或實行守則, 各流動供應商無統一指引執行, 現證實只有3或csl 可120 天過冷河期限後, 再將其他號碼轉入不受限制.
作者: jk1399    時間: 2026-4-17 12:00

想問一下,假如我買張年卡,啟用後等120日後將上台舊number轉去儲值卡,係米可以避免接聽方收到“來電由新 ...
abralam 發表於 2026-4-13 16:15


呢個方法唔應該叫"逃避"
因為根本無得避

只能先養120日之後你MNP過去
就沒了語音提示

相信因為咁, 會少左人將號碼係唔同儲值卡之間跳來跳去
語音提示太麻煩
(除非係好少打電話出去, 或唔介意打出去時人地會聽到個句語音提示)
作者: jk1399    時間: 2026-4-17 12:00

吾明  咁張新卡 hk mobi 開戶米會開左個新號碼?   甘120日後mnp轉舊號入去新卡   原本個新卡號碼會點搞 ...
smchkman 發表於 2026-4-14 17:16



    無左囉
作者: jk1399    時間: 2026-4-17 12:02

上網買張2手卡,再mnp 就得啦

via HKEPC Reader for Android
denden88 發表於 2026-4-13 17:11



買都要要買自己想轉去那個儲值卡台...
另外, 有人會咁賣二手的嗎? (無留意)
作者: jk1399    時間: 2026-4-17 12:02

Csl系 3系 可以開夠120日先mnp 。
Smt/valuegb mnp 重新計。
Cmhk 無自助mnp,所以現時只可開新卡時mnp=120 ...
worldcat 發表於 2026-4-14 07:22



    原來都仲有分... THX
作者: abralam    時間: 2026-4-20 07:38

呢個方法唔應該叫"逃避"
因為根本無得避

只能先養120日之後你MNP過去
就沒了語音提示

相信因為咁, 會少 ...
jk1399 發表於 2026-4-17 12:00


上台約11月到期,買定張年開定卡係時候了
作者: FT907    時間: 2026-4-20 08:44

買都要要買自己想轉去那個儲值卡台...
另外, 有人會咁賣二手的嗎? (無留意) ...
jk1399 發表於 2026-4-17 12:02



    都有人買嘅, 例如舊版hello  連number, 我都出售過   都有人要
作者: NeTZoO    時間: 2026-4-20 11:56

買都要要買自己想轉去那個儲值卡台...
另外, 有人會咁賣二手的嗎? (無留意) ...
jk1399 發表於 2026-4-17 12:02


有人A卡主卡無數據,B卡齋上網,用完就換
所以其實唔少人可以賣舊卡,只係D人可能用完掉咗佢啫
作者: landfi    時間: 2026-4-21 14:52

本帖最後由 landfi 於 2026-4-23 17:15 編輯

轉whatsapp wechat打電話/叫對方聽到都照接/預告對方新卡號
咁就唔使左閃右避
作者: jk1399    時間: 2026-4-22 05:29

本帖最後由 jk1399 於 2026-4-22 05:35 編輯
都有人買嘅, 例如舊版hello  連number, 我都出售過   都有人要
FT907 發表於 2026-4-20 08:44


係有人買, 問題係賣既人, 分分中自找麻煩

係甩左個實名先賣出去, 下家要再實名
但你唔知買卡既人, 是不是"普通人"
一陣原來收卡返來係搞電詐, 收數等不法活動

差佬查號碼, 實會搵埋張卡既登記人來問
(拎來搞犯法野, 實係拎D假資料, 偷返來既ID實名, 唔會搵到人, 但反而就搵到上手登記過既"真人")
雖然係唔關自己事, 但為為回血三幾十蚊, 根本唔值得冒呢D風險去賣舊號碼
作者: FT907    時間: 2026-4-22 08:07

係有人買, 問題係賣既人, 分分中自找麻煩

係甩左個實名先賣出去, 下家要再實名
但你唔知買卡既人, 是不 ...
jk1399 發表於 2026-4-22 05:29



    實名喎  乜嘢叫做實名?   嗰條友實咗名     所有嘢就係佢負責㗎啦  關上手咩事?
仲有而家好多儲值卡電話號碼係會重用   咁唔通我用過    之後有人實名後  用嚟詐騙, 又入我數呀?
作者: denden88    時間: 2026-4-23 16:04

回覆 20# NeTZoO


    exactly!
作者: landfi    時間: 2026-4-23 17:13

估計 或者 是要看返案發時間, 按號碼當時實名的人來追查.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2