作者: jerrychan0610 時間: 2026-2-9 16:42 標題: WIFI通話
請問一下, WIFI通話係咪可以在國外通過WIFI撥出香港電話當本地電話?
作者: FT907 時間: 2026-2-9 16:59
應該唔得嘅, 會check到 IP
作者: a189252158 時間: 2026-2-9 17:05
開飛航先打
作者: FT907 時間: 2026-2-10 08:10
以前有人好似話過
除非你上飛機前開了飛行模式(不要連接當地網絡) 佢一路都唔知你去咗第二度, 咁樣你有機會用得到
作者: tp380 時間: 2026-2-10 08:46
身處邊度都好,總知係邊度成功連到 WIFICALL 就等同本地通話。
成唔成功,就睇你用乜方法去連,SIM (台),機,OS,IP 等都會影響到。
作者: 趙元暢 時間: 2026-2-10 10:37
方法一:
1. 買隻有VPN Client功能嘅Router
2. 到達外國時 設定Router連接當地Wi-Fi/LAN
3. 開啟VPN連接香港,可以連返自己屋企SETUP嘅VPN server或其他香港IP嘅VPN
4. 手機Wi-fi連接Router,需要開啟飛行模式,及打開Vo-wifi
5. 理論上應該可以使用VoWifi
方法二:
1. 購買一張喺外國可以漫遊上網嘅電話咭(注意要香港IP)
2. 電話咭放入Wi-Fi蛋,手機連接該Wi-Fi蛋的Wi-Fi
3. 開啟飛行模式,及打開Vo-wifi,確保可以正常上網
4. 理論上應該可以使用VoWifi
作者: FT907 時間: 2026-2-10 11:35
方法一:
1. 買隻有VPN Client功能嘅Router
2. 到達外國時 設定Router連接當地Wi-Fi/LAN
3. 開啟VPN連接香 ...
趙元暢 發表於 2026-2-10 10:37
咁其實原理都係認住個ip,
認到係香港ip就畀你使用
作者: kklam 時間: 2026-2-10 12:23
CSL嘅儲值卡已經唔得,上台卡唔知
2024年11月初在台灣HELLO卡用到
現在好似已經唔得
作者: uss 時間: 2026-2-10 12:43
兩部 iPhone 就得,一部插漫遊卡分享Hotspot
另一部插住你想打電話個張卡,連接上邊部電話既wifi,然後開飛行模式,等十秒左右應該見到wifi call
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: jiangb 時間: 2026-2-10 18:19
csl prepaid而家vowifi要連到csl自家訊號時/斷線後十分鐘內先可以開到

作者: javacomhk 時間: 2026-2-10 19:15
(1) 確認手機已開啟「Wi-Fi 通話」功能。及電信商及手機支援。
(2) 使用方式: 建議開啟「飛行模式」以避免連線到當地網絡造成漫遊費,只需確保手機顯示「Wi-Fi 通話」或電信商名稱後方帶有 Wi-Fi 標誌即可。
作者: xo_ox 時間: 2026-2-10 20:07
Still need? WhatsApp/wechat/others data call , not ok?
Need a local number to phone out?
作者: NeTZoO 時間: 2026-2-10 23:04
用一部香港漫遊卡放wifi, 另一部香港fright咗既手機連接呢個wifi, 見到wificall logo就應該得
作者: geopotes15 時間: 2026-2-12 07:05
Still need? WhatsApp/wechat/others data call , not ok?
Need a local number to phone out?
xo_ox 發表於 2026-2-10 20:07
我都係咁話,今時今日的WhatsApp call呢啲已經改善左好多,WiFi call 唔call真係唔critical
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2026-2-12 08:31
Still need? WhatsApp/wechat/others data call , not ok?
Need a local number to phone out?
xo_ox 發表於 2026-2-10 20:07
醫院政府部門銀行嗰啲 唔會用whatsapp或者其他通訊軟件
屋企有老人家 佢哋都係唔識用通訊軟件 只懂得打電話
作者: FT907 時間: 2026-2-12 08:32
我都係咁話,今時今日的WhatsApp call呢啲已經改善左好多,WiFi call 唔call真係唔critical
via HKEPC ...
geopotes15 發表於 2026-2-12 07:05
醫院政府部門銀行嗰啲會同你用whatsapp通聯?
唔好成日企喺自己個圈裏面啦 出面世界好大
作者: tp380 時間: 2026-2-12 09:20
仲有 GPS 呢個因素
IOS 26 後係唔係已經唔得?
ANDROID 就港行基本上唔得,國行仲有啲機會
作者: jerrychan0610 時間: 2026-2-12 09:45
WIFI CALL 系咪好似facetime咁有專用通道傳輸? 定都係同普通流量排大隊?
作者: golfmichael 時間: 2026-2-12 10:08
呢啲咁緊要嘅電話,都唔會用wifi call啦,wifi call 質素都無咩保証咋喎
要係外國ready聽呢啲critical call,就唔好慳呢啲漫遊通話錢
作者: golfmichael 時間: 2026-2-12 10:09
WiFi 條Internet連線,一般係唔會排QoS,尤其外國嘅網絡
作者: jk1399 時間: 2026-2-12 10:25
呢啲咁緊要嘅電話,都唔會用wifi call啦,wifi call 質素都無咩保証咋喎
要係外國ready聽呢啲critical cal ...
golfmichael 發表於 2026-2-12 10:08
講到咁URGENT一定要隨時接到
雖然醫院/政府部門/銀行我就唔明有乜事會咁URGENT打比你
係銀行戶口出左事, 定屋企人有嚴重事故意外入醫院急救
不過既然咁小心,咁怕"萬一"
建議唔好將係外地收唔收到香港電話寄托係邪道用WIFI CALL上
無人保證到一定打得通
開返國際漫遊算啦
作者: 雯雯 時間: 2026-2-12 11:15
同我情況一樣, 我既做法係上台用csl 365 day annual plan, 可以最平用到傾king app.
作者: 雯雯 時間: 2026-2-12 11:16
好似話可以用尾插解決.
作者: ArHo 時間: 2026-2-12 11:24
我成日用,用香港卡WIFI 蛋.
IOS 26後. 返大陸,FLIGHT MODE + 開WIFI. (WIFI CALLING 定位要關.)
就算WIFI 蛋去左ROAMING 後..個WIFI CALL 都未必一定出到來.
要關一關個定位, 再連過WIFI 蛋就會出到來. 就可以開返個定位.
作者: jerrychan0610 時間: 2026-2-12 11:40
打去醫院,銀行都可以一般查詢
作者: jerrychan0610 時間: 2026-2-12 11:42
之前見有文章話FACETIME係用voip, 唔知WIFI CALL咪係都用VOIP
作者: golfmichael 時間: 2026-2-12 12:13
Wifi Call 係用Internet 傳送,都係base on VoIP技術。
作者: xo_ox 時間: 2026-2-12 15:15
I got a broadband home phone at home, I try-ed move it to office to have a try,
this phone work on my office network, it could phone in & out ...
it should be work on china and/or any where(in some case may need vpn to HK)
作者: FT907 時間: 2026-2-12 15:32
我都係咁話,英國漫遊 接聽香港打嚟電話, 六蚊一分鐘, 如果真係有急事嘅 講十分鐘都係60蚊啫
作者: 藍牙 時間: 2026-2-12 17:09
銀行都有e-mail搵到你…係醫院搵就無辦法…朋友就一定係通訊app...係咪pixel 手機先內置google VPN...
作者: bababa1hk 時間: 2026-2-12 20:17
回復 22 #雯雯
csl 年plan 加到$498🥲
via HKEPC Reader for Android
作者: bababa1hk 時間: 2026-2-12 20:31
回復 30 #藍牙
所有有google framework既android基本都用唔到, 大陸android先可能得,所以多數用舊iphone行飛機mode+wificall
via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯 時間: 2026-2-13 10:12
係, 唔係最平亦唔係最貴, 但勝在穩定. 想平可以中港通電訊果張全港通4G+儲值卡, 但係增值麻煩. 貴既可以用clubsim (飛線) + 其他voip app.
作者: bababa1hk 時間: 2026-2-13 15:09
回復 33 #雯雯
好在現在新加了3HK 系儲值卡開左VoWifi, (舊卡要開$68VoLTE plan)用到
csl儲值卡轉用3UK…加上英國關3G 網…csl hello和hkmobile全部android 機都用唔到…連收SMS、打電話都唔得…只可以插iphone 用…完全理解唔到
club sim 英國仍用O2, 用到VoWifi, 但自從clubsim被"玩爛"後,個勢好似就黎唔做咁…唔敢mnp過去
via HKEPC Reader for Android
作者: bababa1hk 時間: 2026-2-13 15:16
回復 33 #雯雯
中港通個app我有用…試下打出打入是可以的,但個app成日死…幾個月入面總有幾日connect唔到server…
通話時對方又成日聽唔到你講乜…
有事要打返香港(銀行、政府野)…我都係用返Vowifi over VPN
(中港通呢間公司應該都無人記得:80,90年代中港通既call 機是放左7-11賣, 唔洗去門市就出到call機
via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯 時間: 2026-2-14 10:01
VoWIFI主要係出街用有D麻煩, 要帶埋WIFI蛋.
(講起call機, 我細個果陣我爸有用過)
作者: 321 時間: 2026-2-14 10:29
CSL台以前可以在海外用開行模式開wifi call,而家唔得
作者: HS8964 時間: 2026-2-14 20:28
咪就係
返公營機構,話會用Whatapps call
但真係有事發生,對方要立即找到人的話
漫遊都要硬食
作者: HS8964 時間: 2026-2-14 20:30
呢啲咁緊要嘅電話,都唔會用wifi call啦,wifi call 質素都無咩保証咋喎
要係外國ready聽呢啲critical cal ...
golfmichael 發表於 2026-2-12 10:08
我試過
早兩三年外地搭緊高鐵,公司真係連打兩次電話黎要即接
作者: jiangb 時間: 2026-2-14 22:33
回復 雯雯
好在現在新加了3HK 系儲值卡開左VoWifi, (舊卡要開$68VoLTE plan)用到
csl儲值卡轉用3UK…加上 ...
bababa1hk 發表於 2026-2-13 15:09
#10,csl prepaid外國完全唔會連到,唔洗諗。
作者: 藍牙 時間: 2026-2-15 05:22
唉~希望 whatsapp 學大陸…托管個電話號碼功能…相信用既機會都係小…有個保障…

