Board logo

標題: 3澳門已經停止辦理新客户上台業務 [打印本頁]

作者: Jacky_Tang    時間: 2026-2-2 00:43     標題: 3澳門已經停止辦理新客户上台業務

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2026-2-2 00:45 編輯

screenshot_20260202_003952.jpg
以后只剩下CTM和中國電信澳門。

圖片附件: screenshot_20260202_003952.jpg (2026-2-2 00:40, 44.97 KB) / 下載次數 39
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2513805&k=a1c625a40d920cd70bbbed2ea427b321&t=1782191075&sid=1NGSBj8WCQ


作者: PN420    時間: 2026-2-2 00:49

可參考番之前討論過的:

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2762738
作者: 留白兄    時間: 2026-2-2 10:18

3澳門本身就廢到連澳門人自己都唔願用
執左唔可惜
作者: kwongoc_1016    時間: 2026-2-2 12:30

Three.com.mo 仲上到喎,不過正常都唔會用3澳門,價錢又唔係平,又慢。
作者: PN420    時間: 2026-2-3 01:41

Three.com.mo 仲上到喎,不過正常都唔會用3澳門,價錢又唔係平,又慢。
kwongoc_1016 發表於 2026-2-2 12:30


試左仲上到,但當選定一個plan然後按"立即申請", 就會出現樓主個畫面。
作者: 留白兄    時間: 2026-2-4 10:18

https://www.hthkh.com/tc/global/home.php

業務度已經冇左澳門
誠哥走得快
作者: kwm2000    時間: 2026-2-4 10:44

業務度已經冇左澳門
誠哥走得快
留白兄 發表於 2026-2-4 10:18

食之無味,棄之不可惜
作者: 留白兄    時間: 2026-2-4 11:05

回覆 7# kwm2000


剩返應該就係等CTM公佈吸收3台舊客了
同smt mo同一命運
作者: apliucard    時間: 2026-2-4 19:51

今天休息,特意坐金巴過澳門開了一張3澳門和記儲值卡。等待去ctm大豐收。
之前數碼通結業,轉台去ctm送300元電話費
作者: 留白兄    時間: 2026-2-23 05:29

回覆 7# kwm2000


又放返出黎
係咪阿爺唔比誠哥走
作者: kwm2000    時間: 2026-2-23 22:46

回覆  kwm2000


又放返出黎
係咪阿爺唔比誠哥走
留白兄 發表於 2026-2-23 05:29

又唔俾941 聯通食/科水
作者: kwm2000    時間: 2026-2-23 22:58

本帖最後由 kwm2000 於 2026-2-23 23:00 編輯

3MO 現在冇了純本澳Plan, 得3地Plan

唔通想做內地客?
作者: 留白兄    時間: 2026-2-24 10:04

回覆 12# kwm2000


在澳門,和記電訊香港控股透過於二零零零年年底註冊成立的澳門和記電訊以3為品牌,提供4G LTE電訊服務。澳門和記電訊於二零零一年八月推出GSM雙頻流動電訊服務,並於二零零七年十月推出3G流動通訊服務。3澳門於二零一五年十二月推出4G LTE網絡服務,於二零一六年十二月,網絡已全面覆蓋所有主要酒店、賭場、商業區及其他繁忙地區。公司在澳門的電訊業務受惠於經常往返香港和內地的跨境訪客。

澳門人十個有8個用CTM
剩返2個 1個用smt 1個先用和記
你話呢
作者: kwm2000    時間: 2026-2-24 11:25

回覆  kwm2000


在澳門,和記電訊香港控股透過於二零零零年年底註冊成立的澳門和記電訊以3為品牌,提供4G ...
留白兄 發表於 2026-2-24 10:04

咁仲有CTMO 既
作者: tp380    時間: 2026-2-24 12:19

咁仲有CTMO 既
kwm2000 發表於 2026-2-24 11:25



香港人計,用CTMO 的分分鐘多過用 CTM 呀
作者: EvilKo    時間: 2026-2-25 09:11

香港人計,用CTMO 的分分鐘多過用 CTM 呀
tp380 發表於 2026-2-24 12:19



真,CTMO堆一卡三地抵玩又易養





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2