作者: Jacky_Tang 時間: 2026-2-2 00:43 標題: 3澳門已經停止辦理新客户上台業務
本帖最後由 Jacky_Tang 於 2026-2-2 00:45 編輯
以后只剩下CTM和中國電信澳門。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2513805&k=a1c625a40d920cd70bbbed2ea427b321&t=1782191075&sid=1NGSBj8WCQ

作者: PN420 時間: 2026-2-2 00:49
可參考番之前討論過的:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2762738
作者: 留白兄 時間: 2026-2-2 10:18
3澳門本身就廢到連澳門人自己都唔願用
執左唔可惜
作者: kwongoc_1016 時間: 2026-2-2 12:30
Three.com.mo 仲上到喎,不過正常都唔會用3澳門,價錢又唔係平,又慢。
作者: PN420 時間: 2026-2-3 01:41
試左仲上到,但當選定一個plan然後按"立即申請", 就會出現樓主個畫面。
作者: 留白兄 時間: 2026-2-4 10:18
https://www.hthkh.com/tc/global/home.php
業務度已經冇左澳門
誠哥走得快
作者: kwm2000 時間: 2026-2-4 10:44
食之無味,棄之不可惜

作者: 留白兄 時間: 2026-2-4 11:05
回覆 7# kwm2000
剩返應該就係等CTM公佈吸收3台舊客了
同smt mo同一命運
作者: apliucard 時間: 2026-2-4 19:51
今天休息,特意坐金巴過澳門開了一張3澳門和記儲值卡。等待去ctm大豐收。
之前數碼通結業,轉台去ctm送300元電話費
作者: 留白兄 時間: 2026-2-23 05:29
回覆 7# kwm2000
又放返出黎
係咪阿爺唔比誠哥走
作者: kwm2000 時間: 2026-2-23 22:46
又唔俾941 聯通食/科水
作者: kwm2000 時間: 2026-2-23 22:58
本帖最後由 kwm2000 於 2026-2-23 23:00 編輯
3MO 現在冇了純本澳Plan, 得3地Plan
唔通想做內地客?
作者: 留白兄 時間: 2026-2-24 10:04
回覆 12# kwm2000
在澳門,和記電訊香港控股透過於二零零零年年底註冊成立的澳門和記電訊以3為品牌,提供4G LTE電訊服務。澳門和記電訊於二零零一年八月推出GSM雙頻流動電訊服務,並於二零零七年十月推出3G流動通訊服務。3澳門於二零一五年十二月推出4G LTE網絡服務,於二零一六年十二月,網絡已全面覆蓋所有主要酒店、賭場、商業區及其他繁忙地區。公司在澳門的電訊業務受惠於經常往返香港和內地的跨境訪客。
澳門人十個有8個用CTM
剩返2個 1個用smt 1個先用和記
你話呢

作者: kwm2000 時間: 2026-2-24 11:25
咁仲有CTMO 既
作者: tp380 時間: 2026-2-24 12:19
香港人計,用CTMO 的分分鐘多過用 CTM 呀

作者: EvilKo 時間: 2026-2-25 09:11
真,CTMO堆一卡三地抵玩又易養


