Board logo

標題: 數碼通SA網絡 [打印本頁]

作者: money仔    時間: 2026-1-25 16:52     標題: 數碼通SA網絡

其實數碼通而家有冇SA網絡?
作者: licson    時間: 2026-1-25 16:56

回覆 1# money仔

呢個好肯定有(我之前都開過 post 有見到 SmarTone SA 基站嘅實質證據),不過唔知佢新嗰個 Priority Plan 係咪真係入到 SA 網,要有人肯上台試先知道。
作者: Linksys999    時間: 2026-1-25 17:17

其實數碼通而家有冇SA網絡?
money仔 發表於 2026-1-25 16:52


for普通大眾來講,暫只得csl/1010 CMHK有5G SA。
作者: Linksys999    時間: 2026-1-25 17:20

回覆  money仔

呢個好肯定有(我之前都開過 post 有見到 SmarTone SA 基站嘅實質證據),不過唔知佢新嗰 ...
licson 發表於 2026-1-25 16:56


應該得商業客先用到,商業客只需某幾處地方例如office或特定場地有SA已經得,但大眾市民用得嗰種係要全港廣泛地區有SA先可以。
作者: trevorhk    時間: 2026-1-25 18:39

本帖最後由 trevorhk 於 2026-1-25 18:42 編輯

其實好想知,priority premium 會籍既話,

手機上面, 個台名會唔會轉?唔知佢把尺係點

via HKEPC Reader for Android
作者: licson    時間: 2026-1-25 21:18

回覆 4# Linksys999

我前排係香港仔郊野公園嘅時候手機係試過搜到 SmarTone SA 基站嘅存在(不過手機上唔到台,純粹證實係有咁解)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2026-1-25 21:34

回覆  Linksys999

我前排係香港仔郊野公園嘅時候手機係試過搜到 SmarTone SA 基站嘅存在(不過手機上唔到 ...
licson 發表於 2026-1-25 21:18


所以未係全港性大範圍用到,太多站未有SA經常跌落NSA對普通街客來講害多於利,倒不如穩定地行NSA仲好。
作者: Thomascyk    時間: 2026-1-25 21:54

不過又諗深一層,連數碼通都肯SA(或者要6G才完全SA)去俾某些用途時,和記分分鐘主用N28去慳機做大覆蓋。
作者: 留白兄    時間: 2026-1-26 08:25

回覆 8# Thomascyk


即係好似之前台灣亞太gt咁?
n28做主頻慢到飛天
咁玩法可能等大town留返n78
新界區內陸就cut站用n28做大範圍
咁就可以係咁cut站
作者: Thomascyk    時間: 2026-1-26 09:14

回覆  Thomascyk


即係好似之前台灣亞太gt咁?
n28做主頻慢到飛天
咁玩法可能等大town留返n78
新界區內陸 ...
留白兄 發表於 2026-1-26 08:25

但仲有N1,應該都仲勉強維持正常水平的。
作者: 留白兄    時間: 2026-1-26 09:17

回覆 10# Thomascyk


N1做唔到N28個cut站效果
不過斷估誠哥未去到咁極端既
作者: atukowing    時間: 2026-1-26 09:17

SA都冇乜用,係收唔到就係收唔到,係慢嘅地方就係慢

利申,CMHK SA用戶
作者: Thomascyk    時間: 2026-1-26 09:32

回覆  Thomascyk


N1做唔到N28個cut站效果
不過斷估誠哥未去到咁極端既
留白兄 發表於 2026-1-26 09:17

即使和記要走極端,相信點都要達到OFCA果個標準的。
作者: peter_chan    時間: 2026-1-26 11:43

回覆  Thomascyk


N1做唔到N28個cut站效果
不過斷估誠哥未去到咁極端既
留白兄 發表於 2026-1-26 09:17



    玩到咁極端﹐真係交牌好過。
作者: licson    時間: 2026-1-26 13:47

回覆 12# atukowing

SA 其實唔係齋為左快,係用來支援 5G 全部功能例如低延遲同手機慳電,仲有咩 Network slicing 阿 VoNR 全部都要有 5GC 先實現到。而家未全部用到住都要打定底上 SA 之後先出到。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420    時間: 2026-1-26 14:25

新界區內陸就cut站用n28做大範圍
咁就可以係咁cut站
留白兄 發表於 2026-1-26 08:25


呢D位其實都算少站,
佢唔cut得幾多,
加上佢又有做村屋5G寬頻,
再cut就影響整體郊區5G寬頻表現。
作者: Linksys999    時間: 2026-1-26 19:52

SA都冇乜用,係收唔到就係收唔到,係慢嘅地方就係慢

利申,CMHK SA用戶
atukowing 發表於 2026-1-26 09:17


你開工模睇就會清楚點唔同。
有啲位以前NSA會咬唔實條NR n78/n79,變左4G anchor虛掛NR,有SA之後同一地點可以全程NR n78/n79,其實好收左。
作者: MacyJ    時間: 2026-1-27 22:46

你開工模睇就會清楚點唔同。
有啲位以前NSA會咬唔實條NR n78/n79,變左4G anchor虛掛NR,有SA之後同一地 ...
Linksys999 發表於 2026-1-26 19:52

係 同埋耗電差唔多,開左SA記得要揀5G開啟,揀自動iOS會落翻4G Anchor

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2