作者: money仔 時間: 2026-1-25 16:52 標題: 數碼通SA網絡
其實數碼通而家有冇SA網絡?
作者: licson 時間: 2026-1-25 16:56
回覆 1# money仔
呢個好肯定有(我之前都開過 post 有見到 SmarTone SA 基站嘅實質證據),不過唔知佢新嗰個 Priority Plan 係咪真係入到 SA 網,要有人肯上台試先知道。
作者: Linksys999 時間: 2026-1-25 17:17
for普通大眾來講,暫只得csl/1010 CMHK有5G SA。
作者: Linksys999 時間: 2026-1-25 17:20
應該得商業客先用到,商業客只需某幾處地方例如office或特定場地有SA已經得,但大眾市民用得嗰種係要全港廣泛地區有SA先可以。
作者: trevorhk 時間: 2026-1-25 18:39
本帖最後由 trevorhk 於 2026-1-25 18:42 編輯
其實好想知,priority premium 會籍既話,
手機上面, 個台名會唔會轉?唔知佢把尺係點
via HKEPC Reader for Android
作者: licson 時間: 2026-1-25 21:18
回覆 4# Linksys999
我前排係香港仔郊野公園嘅時候手機係試過搜到 SmarTone SA 基站嘅存在(不過手機上唔到台,純粹證實係有咁解)
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999 時間: 2026-1-25 21:34
所以未係全港性大範圍用到,太多站未有SA經常跌落NSA對普通街客來講害多於利,倒不如穩定地行NSA仲好。
作者: Thomascyk 時間: 2026-1-25 21:54
不過又諗深一層,連數碼通都肯SA(或者要6G才完全SA)去俾某些用途時,和記分分鐘主用N28去慳機做大覆蓋。
作者: 留白兄 時間: 2026-1-26 08:25
回覆 8# Thomascyk
即係好似之前台灣亞太gt咁?
n28做主頻慢到飛天
咁玩法可能等大town留返n78
新界區內陸就cut站用n28做大範圍
咁就可以係咁cut站
作者: Thomascyk 時間: 2026-1-26 09:14
但仲有N1,應該都仲勉強維持正常水平的。
作者: 留白兄 時間: 2026-1-26 09:17
回覆 10# Thomascyk
N1做唔到N28個cut站效果
不過斷估誠哥未去到咁極端既
作者: atukowing 時間: 2026-1-26 09:17
SA都冇乜用,係收唔到就係收唔到,係慢嘅地方就係慢
利申,CMHK SA用戶
作者: Thomascyk 時間: 2026-1-26 09:32
即使和記要走極端,相信點都要達到OFCA果個標準的。
作者: peter_chan 時間: 2026-1-26 11:43
玩到咁極端﹐真係交牌好過。
作者: licson 時間: 2026-1-26 13:47
回覆 12# atukowing
SA 其實唔係齋為左快,係用來支援 5G 全部功能例如低延遲同手機慳電,仲有咩 Network slicing 阿 VoNR 全部都要有 5GC 先實現到。而家未全部用到住都要打定底上 SA 之後先出到。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420 時間: 2026-1-26 14:25
呢D位其實都算少站,
佢唔cut得幾多,
加上佢又有做村屋5G寬頻,
再cut就影響整體郊區5G寬頻表現。
作者: Linksys999 時間: 2026-1-26 19:52
你開工模睇就會清楚點唔同。
有啲位以前NSA會咬唔實條NR n78/n79,變左4G anchor虛掛NR,有SA之後同一地點可以全程NR n78/n79,其實好收左。
作者: MacyJ 時間: 2026-1-27 22:46
係 同埋耗電差唔多,開左SA記得要揀5G開啟,揀自動iOS會落翻4G Anchor
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

