標題: 中移動攞新sim卡 [打印本頁]
作者: happygo28 時間: 2025-12-26 15:19 標題: 中移動攞新sim卡
唔見咗部手機,去中移動攞返張sim卡,有那些手續和收費?
作者: a189252158 時間: 2025-12-26 15:47
https://www.hk.chinamobile.com/t ... es-lost-replace#0-0
補領新卡時,客戶可選擇即時繳付不少於港幣$100的增值額增值(只適用於指定儲值卡);或繳付港幣$10補領新卡手續費。
作者: 水木日 時間: 2025-12-26 17:23
仲有最好直接去旺角搞
因為試過起普通分店話無貨(咭)
作者: 川崎 時間: 2025-12-26 17:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 香蜜 時間: 2025-12-27 08:37
帶身份證同錢
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jackwong717 時間: 2025-12-27 11:22
本帖最後由 jackwong717 於 2025-12-27 03:25 編輯
回復 1 #happygo28
上台月費?以前換過幾次,不般1年可以免費換1次,
唔想被屈,就講換左新機,
有時認唔到張卡!
Note 11 pro 5G
