Board logo

標題: 中移動攞新sim卡 [打印本頁]

作者: happygo28    時間: 2025-12-26 15:19     標題: 中移動攞新sim卡

唔見咗部手機,去中移動攞返張sim卡,有那些手續和收費?
作者: a189252158    時間: 2025-12-26 15:47

https://www.hk.chinamobile.com/t ... es-lost-replace#0-0
補領新卡時,客戶可選擇即時繳付不少於港幣$100的增值額增值(只適用於指定儲值卡);或繳付港幣$10補領新卡手續費。
作者: 水木日    時間: 2025-12-26 17:23

仲有最好直接去旺角搞
因為試過起普通分店話無貨(咭)
作者: 川崎    時間: 2025-12-26 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 香蜜    時間: 2025-12-27 08:37

帶身份證同錢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jackwong717    時間: 2025-12-27 11:22

本帖最後由 jackwong717 於 2025-12-27 03:25 編輯

回復 1 #happygo28

上台月費?以前換過幾次,不般1年可以免費換1次,
唔想被屈,就講換左新機,
有時認唔到張卡!

Note 11 pro 5G





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2