標題: 3hk [打印本頁]
作者: Siu0218 時間: 2025-12-22 09:48 標題: 3hk
本帖最後由 Siu0218 於 2025-12-23 22:47 編輯
合約期同截數日唔同 ?
是不是截數日前可以mnp 其他台
舊台mnp試過收多一個月正價
作者: love2u 時間: 2025-12-22 10:08
合約完結當日要轉走?
有啲有自動續約過左就續左約
作者: vagrantno13 時間: 2025-12-22 10:30
回覆 1# Siu0218
月結單列明每月的費用, 由那日起至尾日, 只要月費包括合約期內的日期, 提早MNP 不算違約, 因已繳早尾期月費.
作者: Siu0218 時間: 2025-12-22 18:31
本帖最後由 Siu0218 於 2025-12-22 19:29 編輯
截數日交埋尾期費用?合約日又會收多一個月費?
作者: Siu0218 時間: 2025-12-22 19:31
本帖最後由 Siu0218 於 2025-12-23 22:46 編輯
ok......
作者: Siu0218 時間: 2025-12-22 19:33
合約日最好mnp 不要信客服截數日mnp
作者: tatata 時間: 2025-12-22 21:58
打去CS,問幾時走得 同 問合約期幾時完?
每次MNP 走都冇甩拖
作者: Siu0218 時間: 2025-12-23 11:55
本帖最後由 Siu0218 於 2025-12-23 22:46 編輯
ok...........
作者: gogobbq 時間: 2025-12-27 01:37
幾年前家人轉台走,因時間計算錯誤,差一日(當時以為30號合約到期,31凌晨轉走)結果要收一個月月費,仲出埋收數公司信。自己認衰冇解。打去台問的答案都係不盡不實,模凌兩可,因以佢公司指引/立場係唔想客走。
作者: LaMancha 時間: 2025-12-27 08:45
SoSIM 網頁有個攜號轉台計算器。除非比錯資訊。我覺得應該準確。佢都係建議在合約到期日到截數日前帶走
作者: NeTZoO 時間: 2025-12-27 11:39
合約到期後就走啦,唔好計到咁盡當豪比佢
作者: LaMancha 時間: 2025-12-27 14:05
我係想講合約到期日攜號轉台最正確嘅理解方法。幾時轉台就按自己需要。
作者: Thomascyk 時間: 2025-12-27 16:12
就你呢個情況,應該要有合約屆滿日後至截數日前的日子轉走。
只不過和記月費計劃要留意下某些增值服務會係當月計算,轉走後都要付款。
作者: vagrantno13 時間: 2025-12-29 09:05
本帖最後由 vagrantno13 於 2025-12-29 09:21 編輯
月費以預繳形式收取(即收取當月的費用), 合約完結期以最尾31 日計算, 已經交最後一期的月費(除額外收費如sms/idd 等), 理論上不會構成違約, 除非合約寫明必需至合約期滿(可到相關流動網絡商查閱合將條款).
作者: figo100 時間: 2025-12-29 10:21
呢間野太陰濕,唔會用
作者: shukfam 時間: 2025-12-29 13:44
呢間算ok la,其他個幾間仲多陰濕野, 仲攪到上報
作者: ProtonMe 時間: 2025-12-29 14:01
可不可以舉例以說明之
作者: figo100 時間: 2025-12-29 14:27
咁你講下其他點濕法?
作者: bukchi 時間: 2025-12-30 22:08
其實GOOGLE 下就見好多間都有

