作者: botwong 時間: 2025-12-17 21:25 標題: [求意見/推介]- 數碼通續約??????????????????
本帖最後由 botwong 於 2025-12-17 21:29 編輯
求大家意見, 講下背景:
用左成十年, 2年前簽新約, $156 (當中$18大陸號碼月費), 得7GB, 之後任用 FUP 最高42Mbps 好正咁 (數值上算好快FUP 當年sales講?), 另申請左智易通大陸號碼, 用左來登記大陸wechat call 車/ payment等用
問題: 一到放工人多地方站完全收唔到, 好L燥, 紅磡, 尖東,柯士甸完全收唔到 到車南昌先勉強收DD, 好快用完7GB
想搆持號轉台, 同樣價其他台有幾十GB, 但FUP就好低, 得幾Mbps; 另外, 轉台就無左大陸號碼, wechat account 要更新......
作者: 42mbps 時間: 2025-12-17 21:29
「紅磡, 尖東,柯士甸完全收唔到 到車南昌先勉強收DD」
放心 以上車站隧道內所有台都係咁


你投訴嘅地方只限地鐵站 證明已經收得幾好
不過
真係有啲貴
作者: botwong 時間: 2025-12-17 21:33
本帖最後由 botwong 於 2025-12-17 21:35 編輯
仲有月台, 多人地方都唔得, 如收工時金鍾, quarry bay 月台, BUT我次次見同車既人都LOOK緊手機上網WOR
作者: ten時 時間: 2025-12-17 22:14
我自己有用過mysim 4G(中移動),Sosim(3HK), 同valueGB(數碼通), 相比較之下,紅磡,尖東,柯士甸,南昌呢幾個站,valueGB已經係最好。
ValueGB係南昌站,晚上7點左右,有240Mb,個人覺得超快。
但valueGB都唔係個個站好過其他。藍田站及附近又差過另外兩個台。
建議買幾張唔同台既卡試下先決定轉邊個台。
作者: 42mbps 時間: 2025-12-17 22:32
咁你咪走囉 你講到咁都好明顯要走啦

作者: Thomascyk 時間: 2025-12-17 23:01
咁實際上每月總用量又有幾多?
同埋呢個大陸號碼都綁定咗咁多嘢時,又要考慮下是否咁輕易放棄。
作者: botwong 時間: 2025-12-17 23:12
smt app好奸, 以前睇到, 依家收埋左, 印象中6X GB
電話內置數據使用得13GB (1-17號)
大陸號碼都綁定咗先煩, 早知過關時開卡
作者: botwong 時間: 2025-12-17 23:15
呢D儲值卡? 同上台速我PLAN可能唔同

人仔 149, 好多野送, 心動

100GB
其後5Mbps任用
【12月限定】額外$50月費折扣 (原價$199/月)
【網上限定】送8張中國內地及澳門2GB漫遊流量包(總價值$384)
【網上限定】送3張亞太及中東7GB漫遊流量包 (總價值$564)
【網店限定】豁免$432行政費
送20,000MyLink積分
攜號上台額外送10,000 MyLink積分
作者: hothotnana 時間: 2025-12-17 23:23
講到地鐵, 以前荃灣西到錦上路個段四大台都斷斷下, 依加3HK呢段上網睇片終於可以唔斷啦

