作者: FT907 時間: 2025-12-17 08:34 標題: 呢件垃圾真係廢,實名登記嗰部分先搞笑
【聯通Don Don卡實測】$399買一年中港澳上網!即插即用真係咁順利?版主親測伏位同網速
實名登記要收sms 根本冇乜可能做得到
https://www.eprice.com.hk/mobile/talk/3146/226465/1
作者: 趙元暢 時間: 2025-12-17 13:16
外置
雙咭機咪可以變3咭
作者: fungun 時間: 2025-12-17 14:23
wifi only ipad 即時變成 cellular ipad
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: landfi 時間: 2025-12-17 14:27
佢地無測試過先賣㗎咩?
作者: jacktsui 時間: 2025-12-17 14:37
以為一插即用方便, 點知都係要門市實名登記?
作者: peter_chan 時間: 2025-12-17 14:38
有試硬件﹐但無試啟用流程。
作者: peter_chan 時間: 2025-12-17 14:40
可惜只係4G網絡4G的速度。
只係用來睇網頁﹐無影片﹐都OK的。
但有要求﹐就唔會用這個方法。
$400 有找﹐當你用完1年唔用﹐約$1/日﹐都算OK啦。
作者: FT907 時間: 2025-12-17 14:46
好明顯係 .... 完全冇諗過個啟用流程係點樣做啦
而家啲人做嘢, 真係亂Q咁嚟
作者: FT907 時間: 2025-12-17 14:47
理論上係咁, 可變三卡,
呢嚿嘢上網 另外嗰兩張卡就係打電話
作者: peter_chan 時間: 2025-12-17 15:04
究竟﹐這件產品係4G設備﹐定係5G設備?
E-price 的網頁圖片﹐話 4G 及 5G

但係官網就話係4G﹐最高速度只有10M
https://store.cuniq.com/tc/promo/dondon-yanfei
DonDon 支援 4G LTE 網絡。由於其硬體介質的規格所限,設備最高傳輸速度上限為 10 Mbps; 實際的上網速度會受當時的 4G LTE 網絡狀況、訊號強度及使用人數等多種因素影響,通常會低於該上限。
會唔會返到國內﹐會/可以行5G﹐速度上會比較接近 10Mbps 這個速度?
作者: PN420 時間: 2025-12-17 15:15
回覆 10# peter_chan
> 會唔會返到國內﹐會/可以行5G﹐速度上會比較接近 10Mbps 這個速度?
如果支Dongle有5G modem喺裡面,應該唔會只係$399.
BTW, 呢支野某某電視魔,賣$308.
作者: peter_chan 時間: 2025-12-17 15:30
又唔係完全無可能支援5G
某國內平板﹐wifi版及 5G 版﹐只係相差 $500(凶宅價)。
https://www.fortress.com.hk/zh-h ... 51?variant=13977769
作者: raymondchan338 時間: 2025-12-17 17:18
深水埗有冇?有嘅話賣幾錢?
via HKEPC Reader for Android
作者: chpyeung 時間: 2025-12-18 11:53
睇速度呢舊野根本得4G, 甚至3G. 只有 data 仲要實名? 買的真 on9.
作者: chpyeung 時間: 2025-12-18 11:56
咁要揾勇士買來拆開佢研究下啦.
作者: peter_chan 時間: 2025-12-18 12:28
要實名就真係.....
但係速度方面﹐受制佢用USB 介面﹐這一點就想快都唔得。
作者: chpyeung 時間: 2025-12-18 12:32
USB type-C 最少都 2.0 理論值480Mbps 啦. 一般 USB HDD 行 2.0 都 transfer 到 30-40 MB/s, 即係 240 - 320Mbps, 香港一般5G 都冇幾何有呢個 speed. 點會唔夠用?
作者: peter_chan 時間: 2025-12-18 12:43
USB type-C 最少都 2.0 理論值480Mbps 啦. 一般 USB HDD 行 2.0 都 transfer 到 30-40 MB/s, 即係 240 - ...
chpyeung 發表於 2025-12-18 12:32
理論值
仲有其他因素﹐攪到件野唔會太快。
例如入面用的晶片﹑散熱問題......。
總之﹐佢又無呃你﹐講明約10M 的速度。
作者: PN420 時間: 2025-12-18 12:59
我覺得係粒chip既限制.
LTE CAT4理論值都有150Mbps,
實際上如訊號良好都應有30-40Mbps,
但佢就得10Mbps,
即係連CAT4都行唔到.
作者: FT907 時間: 2025-12-18 16:23
我覺得係粒chip既限制.
LTE CAT4理論值都有150Mbps,
實際上如訊號良好都應有30-40Mbps,
但佢就得10Mbps,
...
PN420 發表於 2025-12-18 12:59
呢嚿嘢,,,,只係得啖笑。需要實名登記 已經嘥氣。

