作者: cwong368 時間: 2025-12-10 13:17 標題: Lucky 2 用唔到香港數據
內地數據正常使用, 香港的就連接唔到 (load 空氣[img][img][/img][/img]
作者: javacomhk 時間: 2025-12-10 13:23
本帖最後由 javacomhk 於 2025-12-14 04:29 編輯
你有冇登記先?香港數據要先實名登記
作者: 藍牙 時間: 2025-12-10 13:40
唉~第一次用 lucky 2 eSIM 就出問題…50國數據個日期係60日開卡有限期,啟動後有效期為一年…無左條鎖匙啟動唔到…係咪60日後先開始計,迷思中…
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2508097&k=eb53d200ff70941b5bb49785ca434c5f&t=1782193325&sid=vps5YnQvXt

作者: 藍牙 時間: 2025-12-10 13:46
本帖最後由 藍牙 於 2025-12-10 05:56 編輯
收到二維碼後60日內開卡,開卡後有效期為一年…可能我理解錯左…我可唔可以去韓國?還是要買多張頂住…買多張擺,唔得先用,睇下有無兩年有效期既實體卡…
作者: golfmichael 時間: 2025-12-10 13:48
呢啲問題最好直接問Lucky 客戶服務
作者: landfi 時間: 2025-12-10 15:43
本帖最後由 landfi 於 2025-12-10 15:44 編輯
估計你超時未啟動卡會直接失效, 唔會用到
諗方法再揾吓
照問問客服點做

