Board logo

標題: Lucky 2 用唔到香港數據 [打印本頁]

作者: cwong368    時間: 2025-12-10 13:17     標題: Lucky 2 用唔到香港數據

內地數據正常使用, 香港的就連接唔到 (load 空氣[img][img][/img][/img]
作者: javacomhk    時間: 2025-12-10 13:23

本帖最後由 javacomhk 於 2025-12-14 04:29 編輯

你有冇登記先?香港數據要先實名登記
作者: 藍牙    時間: 2025-12-10 13:40

唉~第一次用 lucky 2 eSIM 就出問題…50國數據個日期係60日開卡有限期,啟動後有效期為一年…無左條鎖匙啟動唔到…係咪60日後先開始計,迷思中…

圖片附件: 67.jpg (2025-12-10 13:40, 116.26 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2508097&k=eb53d200ff70941b5bb49785ca434c5f&t=1782193325&sid=vps5YnQvXt


作者: 藍牙    時間: 2025-12-10 13:46

本帖最後由 藍牙 於 2025-12-10 05:56 編輯

收到二維碼後60日內開卡,開卡後有效期為一年…可能我理解錯左…我可唔可以去韓國?還是要買多張頂住…買多張擺,唔得先用,睇下有無兩年有效期既實體卡…
作者: golfmichael    時間: 2025-12-10 13:48

呢啲問題最好直接問Lucky 客戶服務

唉~第一次用 lucky 2 eSIM 就出問題…50國數據個日期係60日開卡有限期,啟動後有效期為一年…無左條鎖匙啟 ...
藍牙 發表於 2025-12-10 13:40

作者: landfi    時間: 2025-12-10 15:43

本帖最後由 landfi 於 2025-12-10 15:44 編輯

估計你超時未啟動卡會直接失效, 唔會用到
諗方法再揾吓
照問問客服點做





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2