Board logo

標題: 中聯月卡 轉去儲值卡 [打印本頁]

作者: cwong368    時間: 2025-11-28 20:56     標題: 中聯月卡 轉去儲值卡

中聯月卡1月1號合約到期, 預計𨍭去儲值卡 (3 萬能):
幾時可以去3萬能辧手績 (實體店/Sim world app),
同中聯有何手續要做
謝謝
作者: tonyjai    時間: 2025-11-29 12:17

中聯月卡1月1號合約到期, 預計𨍭去儲值卡 (3 萬能):
幾時可以去3萬能辧手績 (實體店/Sim world app),
同 ...
cwong368 發表於 2025-11-28 20:56



    問返中聯截數日幾時, 合約期完截數日前走就得
或者直接問中聯你個號碼想轉第個台,幾多號走唔會收多你錢
作者: Aÿ    時間: 2025-11-29 12:42

你問邊日可以轉走唔收多你錢,好大機率會答你prepaid完下個月月費嗰日,而帳單日期多數同合約日期唔同
即係嗰十幾廿日錢就收左你,你放棄使用唔會俾返你
作者: cwong368    時間: 2025-11-30 00:29

我理解 自動轉賬 (信用卡) 第 12 個月後,就可以去轉走





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2