作者: hwtang4 時間: 2025-11-9 18:58 標題: ValueGB 表現如何?
想用全速張
請問下近期有冇成日斷網?
地鐵用唔用到?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 高進 時間: 2025-11-9 21:28
自己買張黎試好難咩
我同你講用到6G,你係咪信先

作者: hwtang4 時間: 2025-11-9 23:19
真心問 用緊Sosim 麻麻地
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 高進 時間: 2025-11-10 00:46
自問自答
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: PN420 時間: 2025-11-10 02:24
結合閣下一樓的留言一起看,
是否SoSIM近期有成日斷網?如有, 邊度?
是否SoSIM地鐵用唔到? 如有, 邊段/站?
作者: 北金烈貓 時間: 2025-11-10 08:05
做流動性工作好過萬能卡
作者: dc97_2013 時間: 2025-11-10 08:07
我用開激同鴨~
2張都幾好
作者: freefdhk 時間: 2025-11-10 08:10
以前既年代試下幾好, 而家要實名 , 每次實名都係外洩風險。
作者: hwtang4 時間: 2025-11-10 09:36
同埋想請教下係咪可以開定張卡4個月先轉可以避左儲值卡個來電提醒
定係轉台都會有
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hwtang4 時間: 2025-11-10 09:37
通常4點後煩忙時間就load 空氣
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: vagrantno13 時間: 2025-11-10 10:13
回覆 9# hwtang4
暫時只有so sim 明確表明已開通4個月後, 再將號碼取替不會有提示錄音, 其他儲值卡建議e-mail 查詢.
作者: worldcat 時間: 2025-11-10 10:47
激開定無用,mnp後重新計過。
作者: rfdingo 時間: 2025-11-10 11:20
能用(人人用感都唔同,同自己去開既區有關)
建議買張平既當副sim用 /試
係間唔時(幾個月一次?) 會上唔到網一陣(一~幾個鐘不等)
其實上 用ValueGB + hkepc 當keyword 就會 search到
利申:用緊當主卡,平+用開既區快,我可以忍.....
作者: PN420 時間: 2025-11-10 11:22
本帖最後由 PN420 於 2025-11-10 11:24 編輯
只能講經常撈空氣的地方,VGB好不了多少,佢全速我都係咁話;加上3萬能卡、HK Mobi、鴨聊佳最近變相減價,VGB性價比最差。再加上久唔久就會有師兄包膠上唔到網、飛唔到線等,除非經常出沒的地方只有它收得好,否則不建議用。
作者: hwtang4 時間: 2025-11-10 14:26
我岩岩Sosim 12點都得幾百kb
仲要今個月免費全速左
所以先諗轉 本身之前3diy 都唔錯的
Sosim 可能真係2奶中的2奶
所以積極考慮轉VGB
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Nightcatcat 時間: 2025-11-10 14:55
你始終都要買一張 ValueGB 親身體驗。 就例如我家附近有個新商場,行入啲 ValueGB 就沒有信號,又或者出現 H+,但兩者都是上不到網兼打不到電話。
但當時 鴨咭 和 SoSim 都是上到網的,雖然4G+訊號強度顯示得一半。
via HKEPC Reader for Android
作者: longkwan 時間: 2025-11-10 20:28
對於我黎講,廢過Sosim
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: victor-1 時間: 2025-11-10 21:23
3萬能/激,同時使用中,激訊號和網速比較穩定,3有啲神經刀
作者: hwtang4 時間: 2025-11-10 23:00
你咩地區用多?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: hwtang4 時間: 2025-11-10 23:01
Sosim 我果區真係好廢
Ching 咩地區 係咪都建議用激?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ckkong97 時間: 2025-11-10 23:46
我搭東鐵由沙田去紅磡,valuegb 只在大圍去九龍塘隧道斷網,我開住pkm go 玩,另一部機上台csl,沙田站入閘有車到就斷, 大圍去九龍塘隧道必斷,旺角東入咗站又斷
via HKEPC Reader for Android
作者: victor-1 時間: 2025-11-11 13:59
本帖最後由 victor-1 於 2025-11-11 14:00 編輯
同一部機,放2張3萬能,同一位置,可以一張收爆,另一張收得一格,iphone/android都一樣,我日日東鐵線紅磡至上水,體驗視乎自己出入地區,平而用唔到,即係無用,再者今時今日既和紀,已經走哂様,我用哂張3萬能都會轉走,我相信hk mobile訊號都穩定過3,
作者: hwtang4 時間: 2025-11-14 10:46
Ching 係咪用3萬5g?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: yms901 時間: 2025-11-23 02:51
ValueGB 幾時先有eSIM??
作者: 藍牙 時間: 2025-11-23 03:04
希望 ValueGB 有得免費轉 eSIM 用左幾年既主力…好小聽電話,建築物內比錢有難度,無所為$50一年…
作者: Ronaldino 時間: 2025-11-23 12:03
今日飛線功能失效,唉!
via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001 時間: 2025-11-23 12:05
3萬好多地方都收唔到
csl 的lucky hk mobile更嚴重
鴨收到,但速度慢
得vgb速度ok。收到。但費用貴
我睇都差不多要上5G lol
作者: theblueyard 時間: 2025-11-23 12:26
FYI - 市區
samsung service mode
dial *#0011#
CSL parent sim:
Band 7 Bandwidth 15
Band 3 Bandwidth 20
Band 8 Bandwidth 10
Mobile duck sim:
Band 40 Bandwidth 20
Band 7 Bandwidth 20
Band 3 Bandwidth 10
3萬能卡 4G:
Band 7 Bandwidth 15
Band 3 Bandwidth 10
3萬能卡 5G:
Band 78 Bandwidth 40
Band 3 Bandwidth 10
作者: n9110 時間: 2025-11-23 15:33
any data with valueGb for comparison ?
FYI - 市區
samsung service mode
dial *#0011#
CSL parent sim:
Band 7 Bandwidth 15
Band 3 Bandwidt ...
theblueyard 發表於 2025-11-23 12:26
作者: theblueyard 時間: 2025-11-23 18:12
本帖最後由 theblueyard 於 2025-11-23 18:14 編輯
回覆 29# n9110
let other user report ...
some china version mobile no Band 7 .. no NSA

作者: youhello507 時間: 2025-12-2 14:27
鴨仲神經!早上得 1m, 晚上放工有100m!仲久唔久load 空氣
via HKEPC Reader for Android
作者: youhello507 時間: 2025-12-2 14:28
仲未有5g 平卡
via HKEPC Reader for Android

