作者: oneguy2046 時間: 2025-10-30 22:48 標題: 請教 - 3萬能卡是否支援VoWiFi Calling
請教各位,小弟張3萬能左5年幾,一直冇係手機開啟VoWiFi功能,最近係部S25+中開啟左wifi calling, 我有兩張卡,1張係3萬,另1張係數記(公司卡), 連左wifi後,數記卡正常出到wifi call 同埋真係打到電話,但張3萬就用唔到(已開啟左wifi calling 又restart埋部機) , 所以請教各位3萬用家是否用唔到wifi calling?
爬過文,見依度d Ching之前係話用到,之後又有話用唔到,所以請問現時是怎樣 ?
thank you !
註:因為有公司卡數據,故自己張3萬冇購買plan, 只有語音通話時間。
作者: bababa1hk 時間: 2025-10-31 20:47
本帖最後由 bababa1hk 於 2025-10-31 20:52 編輯
要買$18/38/65 高清通話組合先有
via HKEPC Reader for Android
作者: 專業收買佬 時間: 2025-10-31 21:07
我有3張,其中一張得(iphone),試過返大陸打電話🥱
另外兩張插S24, 唔見有轉過VoWIFI…
作者: oneguy2046 時間: 2025-11-3 12:57
本帖最後由 oneguy2046 於 2025-11-3 12:58 編輯
咁請問你插iphone 果張3卡有冇好似樓上師兄咁買左$18/38/65 高清通話組合?
作者: victor-1 時間: 2025-11-3 14:09
本帖最後由 victor-1 於 2025-11-3 14:13 編輯
我有2張3萬能,A. 8G+4G, B. 220G,A果開左vowifi無反應,買過中國1日plan,B果張用到vowifi,起初只可打入不可打出,用iphone就用到,android機用唔到(oneplus 10pro港行),今個月開始可正常打入打出,iphome/android都正常使用,另外乜plan都無買過!
作者: oneguy2046 時間: 2025-11-3 19:24
本帖最後由 oneguy2046 於 2025-11-3 19:26 編輯
回覆 5# victor-1
請問會唔會一張近期買,一張又比較舊?我果張己用咗5年,唔知是否太舊所講用唔到,但又見通常iphone用到,andriod就一啲得一啲唔得,見樓上有師兄用samsung s24都係話唔得, 所以都真係唔知係張卡嘅問題,還是andriod機支援問題
。作者: jiangb 時間: 2025-11-3 21:32
應該係張卡問題,有批卡用到,但大部份都用唔到。我手頭上張舊3萬(22定23年買)連VoLTE都無,要嘈咗幾日3萬客服whatsapp先開返俾我。
作者: newleaf1 時間: 2025-11-4 00:44
有張3萬係上個月買(132GB版本)
放落samsung a16 5G用到wifi call
放落iphone亦都用到wifi call
作者: oneguy2046 時間: 2025-11-6 13:35
回覆 7# jiangb
請問3萬客服WhatsApp 係咩號碼? Thanks again
作者: boxkkk 時間: 2025-11-14 00:54
舊卡冇的,實測左買plan 就有會開返,相反幾張3萬新卡都有🥹
作者: oneguy2046 時間: 2025-11-15 11:27
回覆 10# boxkkk
謝謝師兄資訊 !
作者: hawie 時間: 2026-1-17 19:22
本帖最後由 hawie 於 2026-1-27 02:39 編輯
3萬 (24GB eSIM),入落 iPhone 試,出到 VoWiFi。

