作者: fibich 時間: 2025-10-24 18:11 標題: Hello 卡,收餘額/轉餘額
Hello 卡,收餘額/轉餘額,到期日會延長180天嗎?
作者: 留白兄 時間: 2025-10-25 00:12
不會
作者: fibich 時間: 2025-10-25 18:55
OKOK!!
作者: 42mbps 時間: 2025-10-25 19:42
諗好下次開咩hello post 未
作者: fibich 時間: 2025-11-8 19:38
回覆 4# 42mbps

作者: citibatter 時間: 2025-11-9 09:46
其實只要諗一諗都知道冇可能啦,你轉畀我續180日,我轉返畀你又續180日,咁咪即係無限期永續?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Cartesius 時間: 2025-11-9 09:59
每半年入$20算啦
作者: redcat 時間: 2025-11-9 14:26
louischeung、旺角阿周...

作者: FT907 時間: 2025-11-10 15:55
如果係就好囉 我張卡仲有好多錢 但係每半年都要增值20蚊用嚟續命
作者: Drinkee 時間: 2025-11-10 20:53
你剩返幾多錢?
多的話可以考慮呢個plan 用左佢:
本地數據3年(1096日)通行證 / 1GB (送本地通話 1000分鐘) $148
咁就唔洗每半年要增值去增加有效期
作者: fibich 時間: 2025-11-11 01:57
不想用 Hello 卡,行政費 $2 港幣,淘厭!
作者: FT907 時間: 2025-11-11 08:39
其實行政費 佢回贈返畀你啦 你增值20蚊 佢畀多十蚊你
作者: FT907 時間: 2025-11-11 08:41
都差唔多夠㗎啦 如果夠錢就買呢個plan囉
作者: 香蜜 時間: 2025-11-11 09:19
本帖最後由 香蜜 於 2025-11-11 09:21 編輯
呢度有好多人由hello卡轉去hkmobi
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420 時間: 2025-11-11 11:33
本帖最後由 PN420 於 2025-11-11 11:41 編輯
要買plan嗰陣有 $148 + (36 * $2) = $220 先得。
作者: FT907 時間: 2025-11-11 14:40
買咗plan, 仲要每月收取行政費??
咁我買嚟做乜嘢? 不如照樣每半年畀20蚊佢?
作者: PN420 時間: 2025-11-11 15:28
本帖最後由 PN420 於 2025-11-11 15:45 編輯
官網冇講過話,有呢個plan就唔收行政費喎。
你每半年增20用黎打電話,
打唔晒既就會滾存至有一日220蚊既水平,
呢個plan,有1000分鐘比你3年用,
如果你平均每月唔多過27分鐘,
咁你呢三年內就唔使再增值,慳返120蚊.
就算多過27分鐘,例如你需要100分鐘/月,
就起碼有10個月唔需要增值.
HK Mobi雖然每年只需$20(有200分鐘送),
但佢個額外通話費就要日間$0.12夜間$0.06/分鐘,
除非係極低用量(每月16分鐘),否則每年就分分鐘唔只$20。
較高用量就不如比$68買2000分鐘/年(另加30GB),
需要無限通話就轉去3萬好了.
作者: FT907 時間: 2025-11-11 15:47
三年得1000分鐘 應該窄窄地 , 可能啱啱夠啦
咁真係要儲夠220蚊先至再諗
作者: fibich 時間: 2025-11-12 20:55
本帖最後由 fibich 於 2025-11-12 13:11 編輯
其實行政費 佢回贈返畀你啦 你增值20蚊 佢畀多十蚊你??
我屬於低用戶,只有會累積充值金額,沒有消費金額。
如果我加入 ''年plan'',至少我可以消耗這麼多的金額, 可惜的事情是,''年plan'' 行政費仍然收取2港幣。
作者: FT907 時間: 2025-11-13 08:21
買咗年plan 仲要收取行政費
呢鑊嘢就真係衰格
作者: fibich 時間: 2025-11-15 21:12
是的,是的,
可以 對客戶服務團隊 投訴嗎?
作者: FT907 時間: 2025-11-17 09:27
你可以試下
作者: lwk123 時間: 2025-11-21 01:04
我HELLO卡仲有70元,但是我要轉號去ESIM了,有大大想要嗎?70換50元
不知有沒有違規,如有,請告知,謝謝
作者: keit 時間: 2025-11-21 02:10
真搞笑,條友連行政費係乜都未知
btw買plan嗰刻好似唔使220,卡好似仲可以扣到負數

作者: keit 時間: 2025-11-21 02:18
70如果全basic(冇bonus)應該只可以轉55
作者: PN420 時間: 2025-11-22 14:19
我嗰張Hello舊版就諗住長用,所以唔敢整到佢負數.
作者: malata 時間: 2025-11-23 16:23
長用有著數咩?
作者: 天宮葉月 時間: 2025-11-24 04:35
官方 增值20有30,師兄係咪計錯數?
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2025-11-24 08:14
次次信用卡增值20蚊 就有30蚊面值入左去, 咁樣唔係增值20有30?
作者: keit 時間: 2025-11-24 12:04
又見到有人懶醒

作者: PN420 時間: 2025-11-24 12:23
HK Mobi每年只需增20續命確係抵D,
但我每月要數十至100分鐘,
即使HK Mobi有200分鐘送,
兩者圍埋條數其實都係差唔多,
如果某個月講多左,其實Hello(舊版)相對抵D。
(因HK Mobi通話費高過Hello舊版.)
作者: 天宮葉月 時間: 2025-11-24 14:23
本帖最後由 天宮葉月 於 2025-11-24 14:24 編輯
咁宜家我quote 嘅師兄賣 70credit 收 HKD 50, 咁應該官方增值咪仲抵?
定係我 Out of loop 講緊其他嘢?
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2025-11-24 15:56
面值$50「增值券」,額外多送$15,即可有$65儲值額
多咗5蚊,你自己經決定抵唔抵
作者: FT907 時間: 2025-11-24 15:58
其實我都係咁諗, 我一個月都要打大约30分鐘電話
如果用hk mobile可能要畀多啲錢, 但如果舊版hello卡, 半年有18蚊。就一定夠
作者: 天宮葉月 時間: 2025-11-24 16:30
本帖最後由 天宮葉月 於 2025-11-24 16:33 編輯
面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額

https://www.hkcsl.com/en/hello-3 ... hilippines-connect/
Are we really on the same page?
作者: keit 時間: 2025-11-24 17:01
都話咗條友得個懶醒㗎啦,你咁好笑得唔得㗎

作者: FT907 時間: 2025-11-24 17:15
面值$50「增值券」,額外多送$15,
應該係hemet
作者: 天宮葉月 時間: 2025-11-24 18:07
冇唸過係吹水區/DIY區外都有人 嗡。小弟初出茅廬,係成個threads都係講緊hello 卡嘅地方厄蝦條,啊唔係,係分都要向版主講聲sorry。
via HKEPC Reader for Android
作者: lwk123 時間: 2025-11-25 00:03
我HELLO卡轉了萬年卡了,11月27日轉,內有少少餘額,物贈有緣人,PM我,你HELLO電話,送給你
作者: lwk123 時間: 2025-11-25 00:04
回覆 32# 天宮葉月
因為我買左IPHONE17, 不能兩張實體SIM,只能一個轉ESIM,HELLO卡沒ESIM,我就轉去萬年卡,入面有餘額,轉了只能作廢
作者: daemongmong 時間: 2025-11-25 00:18
尚有千元餘額,有指下年會淘汰3G,如果真的話要換卡。
作者: FT907 時間: 2025-11-25 08:43
Hello card, 可以用4G喎。
作者: daemongmong 時間: 2025-11-25 09:46
但部份仍是3G版本。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FT907 時間: 2025-11-25 10:52
盡快去更換喇,以前係免費。
作者: PN420 時間: 2025-11-25 20:30
我有張仲係3G only. 想睇下佢停3G之前點樣安排,以窺探佢點樣對待我呢D老客戶。
作者: theblueyard 時間: 2025-11-25 21:16
去換4G卡, 可能會有首120日政府語音提示
作者: lwk123 時間: 2025-11-26 00:17
己贈,謝謝
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2506236&k=42dbe8aaed2cc29fdffa9393bd250b58&t=1782250144&sid=XGHWLvlf0E

作者: FT907 時間: 2025-11-26 08:16
呢D老客戶....當你臭4囉.
用得呢啲 都唔會係高消費客戶 最好你唔好用 趕你走

作者: lwk123 時間: 2025-11-26 23:51
我是把我的HELLO卡餘額去送人,不是他們充值
作者: PN420 時間: 2025-11-27 00:40
連MNP同埋來電過濾都閹走左,Cxx就梗係想趕我走啦,不過如果我繼續賴係度唔走,估佢都係最多免費比我換過張4G SIM。咁樣既客就應該唔多,換SIM應該最慳水慳力。
作者: FT907 時間: 2025-11-27 17:03
聽講話而家冇得免費 要收個客40蚊!!
如果佢真係cut咗3G 你去消委會同佢講數 你CXL 提供唔到服務 點解要我畀錢upgrade張卡?
作者: PN420 時間: 2025-11-27 21:42
咁一定啦,40蚊雖然唔係咩野錢,但如果係電訊商你既原因提供唔到原有服務(3G),而又連呢筆換SIM小數目都唔肯waive既話,我就會認為係你電訊商既問題。
未必需要去到消委會既,叫客服file個complaint應該可以解決;但正路我應該要收到SMS叫我換卡。
作者: hihi_friend 時間: 2025-12-8 18:14
本帖最後由 hihi_friend 於 2025-12-8 18:45 編輯
3G版大概係20XX年出品?
作者: fibich 時間: 2026-3-23 20:14
好,知道啦,CSL 咩儲值卡推薦?
作者: FT907 時間: 2026-3-24 08:32
依家csl個網絡越整越衰 真係唔敢推薦你
作者: LKF 時間: 2026-3-24 12:17
剛去 csl 門市 Hello 3G 換 4G
收到 sms 叫你換,去指定嗰幾間門市,出示 sms 就免費。
冇 sms 自已主動換盛惠40元。
作者: daemongmong 時間: 2026-3-24 12:48
本人的已換,但不再是「H卡」。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FT907 時間: 2026-3-24 13:34
應該要係啦, 你CSL 出sms就係通知我換卡呀嘛 點解要收我錢?
作者: 321 時間: 2026-3-25 15:22
我發現hello的QCI 值是比其它卡低,同一時間和地點下,用hello speedtest只有8mbps, csl 7日漫遊卡(本地數據)可以上到50mbps
作者: FT907 時間: 2026-3-25 16:27
係咁都唔出奇,CSL 基本上都想放棄Hello 咁滯。
作者: ssenbmun 時間: 2026-3-27 16:36
透過179179,hello card 會被稱為kumusta ka的
作者: fibich 時間: 2026-3-28 20:21
純粹用來保留號碼,咁樣,會唔會比較啱用? ((唔使數據上網,唔理數據速度))
作者: fibich 時間: 2026-3-28 20:23
kumusta ka 譯自菲律賓語言 = 你好嗎?
作者: fibich 時間: 2026-3-28 20:25
hello卡,打過去179179(客戶服務熱線 ),需要扣分鐘數?
作者: ssenbmun 時間: 2026-3-28 21:27
本帖最後由 ssenbmun 於 2026-3-28 21:50 編輯
回覆 64# fibich
吾使錢,但係吾知有冇扣分鐘
作者: jiangb 時間: 2026-3-28 22:50
QCI無分別,backend settings一直都有分別。Hello為前PCCW-HKT產物,合併後PCCW-HKT出嘅卡一直都低人一等 (而家得返Hello/Your Mobile)
作者: slt 時間: 2026-3-29 10:20
其實我最近行鴨寮街,都已經唔係好見得到檔攤有賣 ABC Mobile 同 Your Mobile (後者更少)
唔知係咩原因
冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅
作者: malata 時間: 2026-4-12 23:40
有人收餘額?
作者: taison 時間: 2026-4-13 06:49
舊版hello好似係限速21mbps同冇CA
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: yauwan 時間: 2026-4-13 11:59
回覆 68# malata
手上重有紅綠HELLO, 不過餘額真係唔值錢, 我只用來打電話
作者: chanchanman 時間: 2026-4-16 23:47
本帖最後由 chanchanman 於 2026-4-16 23:59 編輯
hello卡有個增值服務, 名為"中國內地及澳門通話組合365日通行證", 有冇師兄用過?
如果要打電話返香港, 應該係按*108*[香港電話號碼]#
還是按+852[香港電話號碼] ?
作者: FT907 時間: 2026-4-17 08:25
我將hello卡 幾乎仲有一百蚊餘額, 只係去海外 用作緊急用途 用嚟打電話
作者: kelvinto 時間: 2026-4-19 11:31
依家Hello 可唔可以轉做esim?
作者: daemongmong 時間: 2026-4-19 11:46
所有CxL自家和其特約經銷商的儲值卡,暫時未能轉esim。
作者: malata 時間: 2026-4-19 14:37
回覆 73# kelvinto
師兄有冇興趣收餘頟
作者: kelvinto 時間: 2026-4-20 11:20
回覆 75# malata
無了,我都係攞嚟keep no.
原來轉唔到esim, 咁諗吓轉去第二度keep 就算
作者: FT907 時間: 2026-4-20 13:43
收餘頟, 請問是免費嗎
作者: malata 時間: 2026-4-25 13:07
餘額5折 轉左比人,可以準備離開 紅 hello
作者: yauwan 時間: 2026-5-27 09:54
部署一年, 舊版綠主號都打算轉去HK MOBILE 開埋 30G PLAN, 讓主卡都有機會開到DATA
重有一張舊版紅靚NO 會留多半年都轉走埋去, 再見HELLO
P.S. 現時紅綠HELLO都可以互轉餘額
作者: 321 時間: 2026-5-27 12:12
Hello舊版係CSL卡中唯一仲停留在21mbps既卡,低人一等!!
作者: gre 時間: 2026-5-27 21:23
新舊版hello卡分別仲有甚麼優勢?
作者: FT907 時間: 2026-5-28 08:08
基本上已經冇乜優勢 硬係要話嘅.........就係話係親生仔囉

