Board logo

標題: Hello 卡,收餘額/轉餘額 [打印本頁]

作者: fibich    時間: 2025-10-24 18:11     標題: Hello 卡,收餘額/轉餘額

Hello 卡,收餘額/轉餘額,到期日會延長180天嗎?
作者: 留白兄    時間: 2025-10-25 00:12

不會
作者: fibich    時間: 2025-10-25 18:55

不會
留白兄 發表於 2025-10-24 16:12



    OKOK!!
作者: 42mbps    時間: 2025-10-25 19:42

OKOK!!
fibich 發表於 2025-10-25 10:55


諗好下次開咩hello post 未
作者: fibich    時間: 2025-11-8 19:38

回覆 4# 42mbps


   
作者: citibatter    時間: 2025-11-9 09:46

其實只要諗一諗都知道冇可能啦,你轉畀我續180日,我轉返畀你又續180日,咁咪即係無限期永續?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Cartesius    時間: 2025-11-9 09:59

每半年入$20算啦
作者: redcat    時間: 2025-11-9 14:26

諗好下次開咩hello post 未
42mbps 發表於 2025-10-25 19:42


louischeung、旺角阿周...
作者: FT907    時間: 2025-11-10 15:55

其實只要諗一諗都知道冇可能啦,你轉畀我續180日,我轉返畀你又續180日,咁咪即係無限期永續?

via HKEPC  ...
citibatter 發表於 2025-11-9 09:46



    如果係就好囉   我張卡仲有好多錢    但係每半年都要增值20蚊用嚟續命
作者: Drinkee    時間: 2025-11-10 20:53

如果係就好囉   我張卡仲有好多錢    但係每半年都要增值20蚊用嚟續命 ...
FT907 發表於 2025-11-10 15:55


你剩返幾多錢?
多的話可以考慮呢個plan 用左佢:
本地數據3年(1096日)通行證 / 1GB (送本地通話 1000分鐘) $148

咁就唔洗每半年要增值去增加有效期
作者: fibich    時間: 2025-11-11 01:57

如果係就好囉   我張卡仲有好多錢    但係每半年都要增值20蚊用嚟續命 ...
FT907 發表於 2025-11-10 07:55



    不想用 Hello 卡,行政費 $2 港幣,淘厭!
作者: FT907    時間: 2025-11-11 08:39

不想用 Hello 卡,行政費 $2 港幣,淘厭!
fibich 發表於 2025-11-11 01:57


其實行政費   佢回贈返畀你啦  你增值20蚊   佢畀多十蚊你
作者: FT907    時間: 2025-11-11 08:41

你剩返幾多錢?
多的話可以考慮呢個plan 用左佢:
本地數據3年(1096日)通行證 / 1GB (送本地通話 1000分鐘) ...
Drinkee 發表於 2025-11-10 20:53



    都差唔多夠㗎啦     如果夠錢就買呢個plan囉
作者: 香蜜    時間: 2025-11-11 09:19

本帖最後由 香蜜 於 2025-11-11 09:21 編輯
不想用 Hello 卡,行政費 $2 港幣,淘厭!
fibich 發表於 2025-11-11 01:57

呢度有好多人由hello卡轉去hkmobi

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420    時間: 2025-11-11 11:33

本帖最後由 PN420 於 2025-11-11 11:41 編輯
都差唔多夠㗎啦     如果夠錢就買呢個plan囉
FT907 發表於 2025-11-11 08:41


要買plan嗰陣有 $148 + (36 * $2) = $220 先得。
作者: FT907    時間: 2025-11-11 14:40

要買plan嗰陣有 $148 + (36 * $2) = $220 先得。
PN420 發表於 2025-11-11 11:33



    買咗plan,   仲要每月收取行政費??
咁我買嚟做乜嘢?   不如照樣每半年畀20蚊佢?
作者: PN420    時間: 2025-11-11 15:28

本帖最後由 PN420 於 2025-11-11 15:45 編輯
買咗plan,   仲要每月收取行政費??
咁我買嚟做乜嘢?   不如照樣每半年畀20蚊佢? ...
FT907 發表於 2025-11-11 14:40


官網冇講過話,有呢個plan就唔收行政費喎。

你每半年增20用黎打電話,
打唔晒既就會滾存至有一日220蚊既水平,
呢個plan,有1000分鐘比你3年用,
如果你平均每月唔多過27分鐘,
咁你呢三年內就唔使再增值,慳返120蚊.
就算多過27分鐘,例如你需要100分鐘/月,
就起碼有10個月唔需要增值.

HK Mobi雖然每年只需$20(有200分鐘送),
但佢個額外通話費就要日間$0.12夜間$0.06/分鐘,
除非係極低用量(每月16分鐘),否則每年就分分鐘唔只$20。
較高用量就不如比$68買2000分鐘/年(另加30GB),
需要無限通話就轉去3萬好了.
作者: FT907    時間: 2025-11-11 15:47

官網冇講過話,有呢個plan就唔收行政費喎。

你每半年增20用黎打電話,
打唔晒既就會滾存至有一日220蚊既 ...
PN420 發表於 2025-11-11 15:28



    三年得1000分鐘  應該窄窄地    , 可能啱啱夠啦
咁真係要儲夠220蚊先至再諗
作者: fibich    時間: 2025-11-12 20:55

本帖最後由 fibich 於 2025-11-12 13:11 編輯
呢度有好多人由hello卡轉去hkmobi

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
香蜜 發表於 2025-11-11 01:19



    其實行政費   佢回贈返畀你啦  你增值20蚊   佢畀多十蚊你??



我屬於低用戶,只有會累積充值金額,沒有消費金額。

如果我加入  ''年plan'',至少我可以消耗這麼多的金額, 可惜的事情是,''年plan''   行政費仍然收取2港幣。

作者: FT907    時間: 2025-11-13 08:21

買咗年plan   仲要收取行政費
呢鑊嘢就真係衰格
作者: fibich    時間: 2025-11-15 21:12

買咗年plan   仲要收取行政費
呢鑊嘢就真係衰格
FT907 發表於 2025-11-13 00:21



是的,是的,

可以 對客戶服務團隊 投訴嗎?


作者: FT907    時間: 2025-11-17 09:27

是的,是的,

可以 對客戶服務團隊 投訴嗎?
fibich 發表於 2025-11-15 21:12



    你可以試下
作者: lwk123    時間: 2025-11-21 01:04

我HELLO卡仲有70元,但是我要轉號去ESIM了,有大大想要嗎?70換50元

不知有沒有違規,如有,請告知,謝謝
作者: keit    時間: 2025-11-21 02:10

官網冇講過話,有呢個plan就唔收行政費喎。
你每半年增20用黎打電話,
打唔晒既就會滾存至有一日220蚊既 ...
PN420 發表於 2025-11-11 15:28

真搞笑,條友連行政費係乜都未知
btw買plan嗰刻好似唔使220,卡好似仲可以扣到負數
作者: keit    時間: 2025-11-21 02:18

我HELLO卡仲有70元,但是我要轉號去ESIM了,有大大想要嗎?70換50元
不知有沒有違規,如有,請告知,謝謝 ...
lwk123 發表於 2025-11-21 01:04

70如果全basic(冇bonus)應該只可以轉55
作者: PN420    時間: 2025-11-22 14:19

btw買plan嗰刻好似唔使220,卡好似仲可以扣到負數
keit 發表於 2025-11-21 02:10


我嗰張Hello舊版就諗住長用,所以唔敢整到佢負數.
作者: malata    時間: 2025-11-23 16:23

我嗰張Hello舊版就諗住長用,所以唔敢整到佢負數.
PN420 發表於 2025-11-22 14:19

長用有著數咩?
作者: 天宮葉月    時間: 2025-11-24 04:35

我HELLO卡仲有70元,但是我要轉號去ESIM了,有大大想要嗎?70換50元

不知有沒有違規,如有,請告知,謝謝 ...
lwk123 發表於 2025-11-21 01:04

官方 增值20有30,師兄係咪計錯數?

via HKEPC Reader for Android
作者: FT907    時間: 2025-11-24 08:14

官方 增值20有30,師兄係咪計錯數?

via HKEPC Reader for Android
天宮葉月 發表於 2025-11-24 04:35


次次信用卡增值20蚊  就有30蚊面值入左去, 咁樣唔係增值20有30?
作者: keit    時間: 2025-11-24 12:04

官方 增值20有30,師兄係咪計錯數?
via HKEPC Reader for Android
天宮葉月 發表於 2025-11-24 04:35

又見到有人懶醒
作者: PN420    時間: 2025-11-24 12:23

長用有著數咩?
malata 發表於 2025-11-23 16:23


HK Mobi每年只需增20續命確係抵D,
但我每月要數十至100分鐘,
即使HK Mobi有200分鐘送,
兩者圍埋條數其實都係差唔多,
如果某個月講多左,其實Hello(舊版)相對抵D。
(因HK Mobi通話費高過Hello舊版.)
作者: 天宮葉月    時間: 2025-11-24 14:23

本帖最後由 天宮葉月 於 2025-11-24 14:24 編輯
次次信用卡增值20蚊  就有30蚊面值入左去, 咁樣唔係增值20有30?
FT907 發表於 2025-11-24 08:14

咁宜家我quote 嘅師兄賣 70credit 收 HKD 50, 咁應該官方增值咪仲抵?
定係我 Out of loop 講緊其他嘢?
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907    時間: 2025-11-24 15:56

咁宜家我quote 嘅師兄賣 70credit 收 HKD 50, 咁應該官方增值咪仲抵?
定係我 Out of loop 講緊其他嘢?
...
天宮葉月 發表於 2025-11-24 14:23



    面值$50「增值券」,額外多送$15,即可有$65儲值額
多咗5蚊,你自己經決定抵唔抵
作者: FT907    時間: 2025-11-24 15:58

HK Mobi每年只需增20續命確係抵D,
但我每月要數十至100分鐘,
即使HK Mobi有200分鐘送,
兩者圍埋條數其 ...
PN420 發表於 2025-11-24 12:23


其實我都係咁諗, 我一個月都要打大约30分鐘電話
如果用hk mobile可能要畀多啲錢, 但如果舊版hello卡, 半年有18蚊。就一定夠
作者: 天宮葉月    時間: 2025-11-24 16:30

本帖最後由 天宮葉月 於 2025-11-24 16:33 編輯
面值$50「增值券」,額外多送$15,即可有$65儲值額
多咗5蚊,你自己經決定抵唔抵 ...
FT907 發表於 2025-11-24 15:56

面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額

https://www.hkcsl.com/en/hello-3 ... hilippines-connect/
Are we really on the same page?
作者: keit    時間: 2025-11-24 17:01

面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額
Are we really on the same page? ...
天宮葉月 發表於 2025-11-24 16:30

都話咗條友得個懶醒㗎啦,你咁好笑得唔得㗎
作者: FT907    時間: 2025-11-24 17:15

面值$50「增值券」,額外多送$25,即可有75儲值額


Are we really on the same page? ...
天宮葉月 發表於 2025-11-24 16:30


面值$50「增值券」,額外多送$15,
    應該係hemet
作者: 天宮葉月    時間: 2025-11-24 18:07

都話咗條友得個懶醒㗎啦,你咁好笑得唔得㗎
keit 發表於 2025-11-24 17:01

冇唸過係吹水區/DIY區外都有人 嗡。小弟初出茅廬,係成個threads都係講緊hello 卡嘅地方厄蝦條,啊唔係,係分都要向版主講聲sorry。

via HKEPC Reader for Android
作者: lwk123    時間: 2025-11-25 00:03

我HELLO卡轉了萬年卡了,11月27日轉,內有少少餘額,物贈有緣人,PM我,你HELLO電話,送給你
作者: lwk123    時間: 2025-11-25 00:04

回覆 32# 天宮葉月


  因為我買左IPHONE17, 不能兩張實體SIM,只能一個轉ESIM,HELLO卡沒ESIM,我就轉去萬年卡,入面有餘額,轉了只能作廢
作者: daemongmong    時間: 2025-11-25 00:18

尚有千元餘額,有指下年會淘汰3G,如果真的話要換卡。
作者: FT907    時間: 2025-11-25 08:43

尚有千元餘額,有指下年會淘汰3G,如果真的話要換卡。
daemongmong 發表於 2025-11-25 00:18



    Hello card, 可以用4G喎。
作者: daemongmong    時間: 2025-11-25 09:46

Hello card, 可以用4G喎。
FT907 發表於 2025-11-25 08:43

但部份仍是3G版本。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FT907    時間: 2025-11-25 10:52

但部份仍是3G版本。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
daemongmong 發表於 2025-11-25 09:46



    盡快去更換喇,以前係免費。
作者: PN420    時間: 2025-11-25 20:30

盡快去更換喇,以前係免費。
FT907 發表於 2025-11-25 10:52


我有張仲係3G only. 想睇下佢停3G之前點樣安排,以窺探佢點樣對待我呢D老客戶。
作者: theblueyard    時間: 2025-11-25 21:16

去換4G卡, 可能會有首120日政府語音提示
作者: lwk123    時間: 2025-11-26 00:17

回覆  天宮葉月


  因為我買左IPHONE17, 不能兩張實體SIM,只能一個轉ESIM,HELLO卡沒ESIM,我就轉去萬 ...
lwk123 發表於 2025-11-25 00:04




己贈,謝謝

圖片附件: 螢幕截圖 2025-11-26 上午12.13.15.png (2025-11-26 00:17, 53.1 KB) / 下載次數 12
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2506236&k=42dbe8aaed2cc29fdffa9393bd250b58&t=1782250144&sid=XGHWLvlf0E


作者: FT907    時間: 2025-11-26 08:16

我有張仲係3G only. 想睇下佢停3G之前點樣安排,以窺探佢點樣對待我呢D老客戶。 ...
PN420 發表於 2025-11-25 20:30



    呢D老客戶....當你臭4囉.
用得呢啲  都唔會係高消費客戶  最好你唔好用   趕你走
作者: lwk123    時間: 2025-11-26 23:51

官方 增值20有30,師兄係咪計錯數?

via HKEPC Reader for Android
天宮葉月 發表於 2025-11-24 04:35



    我是把我的HELLO卡餘額去人,不是他們充值
作者: PN420    時間: 2025-11-27 00:40

呢D老客戶....當你臭4囉.
用得呢啲  都唔會係高消費客戶  最好你唔好用   趕你走 ...
FT907 發表於 2025-11-26 08:16


連MNP同埋來電過濾都閹走左,Cxx就梗係想趕我走啦,不過如果我繼續賴係度唔走,估佢都係最多免費比我換過張4G SIM。咁樣既客就應該唔多,換SIM應該最慳水慳力。
作者: FT907    時間: 2025-11-27 17:03

連MNP同埋來電過濾都閹走左,Cxx就梗係想趕我走啦,不過如果我繼續賴係度唔走,估佢都係最多免費比我換過 ...
PN420 發表於 2025-11-27 00:40



    聽講話而家冇得免費   要收個客40蚊!!
如果佢真係cut咗3G    你去消委會同佢講數   你CXL 提供唔到服務    點解要我畀錢upgrade張卡?
作者: PN420    時間: 2025-11-27 21:42

如果佢真係cut咗3G    你去消委會同佢講數   你CXL 提供唔到服務    點解要我畀錢upgrade張卡? ...
FT907 發表於 2025-11-27 17:03


咁一定啦,40蚊雖然唔係咩野錢,但如果係電訊商你既原因提供唔到原有服務(3G),而又連呢筆換SIM小數目都唔肯waive既話,我就會認為係你電訊商既問題。

未必需要去到消委會既,叫客服file個complaint應該可以解決;但正路我應該要收到SMS叫我換卡。
作者: hihi_friend    時間: 2025-12-8 18:14

本帖最後由 hihi_friend 於 2025-12-8 18:45 編輯

3G版大概係20XX年出品?
作者: fibich    時間: 2026-3-23 20:14

好,知道啦,CSL 咩儲值卡推薦?
作者: FT907    時間: 2026-3-24 08:32

好,知道啦,CSL 咩儲值卡推薦?
fibich 發表於 2026-3-23 20:14



    依家csl個網絡越整越衰   真係唔敢推薦你
作者: LKF    時間: 2026-3-24 12:17

剛去 csl 門市 Hello 3G 換 4G
收到 sms 叫你換,去指定嗰幾間門市,出示 sms 就免費。
冇 sms 自已主動換盛惠40元。
作者: daemongmong    時間: 2026-3-24 12:48

剛去 csl 門市 Hello 3G 換 4G
收到 sms 叫你換,去指定嗰幾間門市,出示 sms 就免費。
冇 sms 自已主動換 ...
LKF 發表於 2026-3-24 12:17

本人的已換,但不再是「H卡」。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FT907    時間: 2026-3-24 13:34

剛去 csl 門市 Hello 3G 換 4G
收到 sms 叫你換,去指定嗰幾間門市,出示 sms 就免費。
冇 sms 自已主動換 ...
LKF 發表於 2026-3-24 12:17



    應該要係啦, 你CSL 出sms就係通知我換卡呀嘛   點解要收我錢?
作者: 321    時間: 2026-3-25 15:22

我發現hello的QCI 值是比其它卡低,同一時間和地點下,用hello speedtest只有8mbps, csl 7日漫遊卡(本地數據)可以上到50mbps
作者: FT907    時間: 2026-3-25 16:27

我發現hello的QCI 值是比其它卡低,同一時間和地點下,用hello speedtest只有8mbps, csl 7日漫遊卡(本地數據) ...
321 發表於 2026-3-25 15:22



    係咁都唔出奇,CSL 基本上都想放棄Hello 咁滯。
作者: ssenbmun    時間: 2026-3-27 16:36

透過179179,hello card 會被稱為kumusta ka的
作者: fibich    時間: 2026-3-28 20:21

我發現hello的QCI 值是比其它卡低,同一時間和地點下,用hello speedtest只有8mbps, csl 7日漫遊卡(本地數據) ...
321 發表於 2026-3-25 07:22



    純粹用來保留號碼,咁樣,會唔會比較啱用?   ((唔使數據上網,唔理數據速度))
作者: fibich    時間: 2026-3-28 20:23

透過179179,hello card 會被稱為kumusta ka的
ssenbmun 發表於 2026-3-27 08:36




kumusta ka 譯自菲律賓語言   = 你好嗎?
作者: fibich    時間: 2026-3-28 20:25

透過179179,hello card 會被稱為kumusta ka的
ssenbmun 發表於 2026-3-27 08:36



    hello卡,打過去179179(客戶服務熱線 ),需要扣分鐘數?
作者: ssenbmun    時間: 2026-3-28 21:27

本帖最後由 ssenbmun 於 2026-3-28 21:50 編輯

回覆 64# fibich


    吾使錢,但係吾知有冇扣分鐘
作者: jiangb    時間: 2026-3-28 22:50

我發現hello的QCI 值是比其它卡低,同一時間和地點下,用hello speedtest只有8mbps, csl 7日漫遊卡(本地數據) ...
321 發表於 2026-3-25 15:22


QCI無分別,backend settings一直都有分別。Hello為前PCCW-HKT產物,合併後PCCW-HKT出嘅卡一直都低人一等 (而家得返Hello/Your Mobile)
作者: slt    時間: 2026-3-29 10:20

其實我最近行鴨寮街,都已經唔係好見得到檔攤有賣 ABC Mobile 同 Your Mobile (後者更少)

唔知係咩原因

冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅
作者: malata    時間: 2026-4-12 23:40

有人收餘額?
作者: taison    時間: 2026-4-13 06:49

我發現hello的QCI 值是比其它卡低,同一時間和地點下,用hello speedtest只有8mbps, csl 7日漫遊卡(本地數據) ...
321 發表於 2026-3-25 15:22

舊版hello好似係限速21mbps同冇CA

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: yauwan    時間: 2026-4-13 11:59

回覆 68# malata


  手上重有紅綠HELLO, 不過餘額真係唔值錢, 我只用來打電話
作者: chanchanman    時間: 2026-4-16 23:47

本帖最後由 chanchanman 於 2026-4-16 23:59 編輯

hello卡有個增值服務, 名為"中國內地及澳門通話組合365日通行證", 有冇師兄用過?

如果要打電話返香港, 應該係按*108*[香港電話號碼]#
還是按+852[香港電話號碼]  ?
作者: FT907    時間: 2026-4-17 08:25

回覆  malata


  手上重有紅綠HELLO, 不過餘額真係唔值錢, 我只用來打電話
yauwan 發表於 2026-4-13 11:59



    我將hello卡   幾乎仲有一百蚊餘額, 只係去海外    用作緊急用途    用嚟打電話
作者: kelvinto    時間: 2026-4-19 11:31

依家Hello 可唔可以轉做esim?
作者: daemongmong    時間: 2026-4-19 11:46

依家Hello 可唔可以轉做esim?
kelvinto 發表於 2026-4-19 11:31



所有CxL自家和其特約經銷商的儲值卡,暫時未能轉esim。
作者: malata    時間: 2026-4-19 14:37

回覆 73# kelvinto


    師兄有冇興趣收餘頟
作者: kelvinto    時間: 2026-4-20 11:20

回覆 75# malata


    無了,我都係攞嚟keep no.
原來轉唔到esim, 咁諗吓轉去第二度keep 就算
作者: FT907    時間: 2026-4-20 13:43

回覆  kelvinto


    師兄有冇興趣收餘頟
malata 發表於 2026-4-19 14:37


收餘頟, 請問是免費嗎
作者: malata    時間: 2026-4-25 13:07

餘額5折 轉左比人,可以準備離開 紅 hello
作者: yauwan    時間: 2026-5-27 09:54

部署一年, 舊版綠主號都打算轉去HK MOBILE 開埋 30G PLAN, 讓主卡都有機會開到DATA

重有一張舊版紅靚NO 會留多半年都轉走埋去, 再見HELLO

P.S. 現時紅綠HELLO都可以互轉餘額
作者: 321    時間: 2026-5-27 12:12

Hello舊版係CSL卡中唯一仲停留在21mbps既卡,低人一等!!
作者: gre    時間: 2026-5-27 21:23

新舊版hello卡分別仲有甚麼優勢?
作者: FT907    時間: 2026-5-28 08:08

基本上已經冇乜優勢   硬係要話嘅.........就係話係親生仔囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2