作者: javacomhk 時間: 2025-10-1 10:10 標題: [eSIM] 最平大灣區 5G eSIM $3.5 一日 24小時計
本帖最後由 javacomhk 於 2025-10-1 13:00 編輯
在 Trip.com 的app 內用 eSIM 去找尋

可以根據需要買唔同日數及流量或總流量
24小時 500M 最平 $3.5 最啱係過關去深圳 day trip
當日用哂全速都有 384 kbps 都夠 WhatsApp 文字用
支援多種支付方法,Apple Pay 、 PayMe 都得
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498857&k=554ef087a2bc6038f99cd960c6017e2d&t=1782132934&sid=tbtWjfBiK

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498868&k=3ec9f8d1d75fa458d2152c184e7d39bf&t=1782132934&sid=tbtWjfBiK

作者: 雯雯 時間: 2025-10-1 10:54
500MB FUP
作者: jackwong717 時間: 2025-10-1 11:24
回復 1 #javacomhk
大陸日本都用過,
試過大陸果個回港都用到
poco x6pro
作者: javacomhk 時間: 2025-10-1 11:52
本帖最後由 javacomhk 於 2025-10-1 05:02 編輯
你可以買 1GB 2GB 架!貴少少咋
其實 500MB 一日用 過關時用又得
WhatsApp Facebook 聽 YouTube音樂係夠的。
作者: dcpad 時間: 2025-10-1 11:59
有冇電話號碼?
作者: javacomhk 時間: 2025-10-1 12:37
本帖最後由 javacomhk 於 2025-10-1 04:55 編輯
數據卡沒號碼的
數據可熱點分享
作者: javacomhk 時間: 2025-10-1 13:00
大陸個張講明 中港澳門三地數據的
作者: keit 時間: 2025-10-1 13:48
你可以買 1GB 2GB 架!貴少少咋
其實 500MB 一日用 過關時用又得
WhatsApp Facebook 聽 YouTube音樂係夠的。
javacomhk 發表於 2025-10-1 11:52
佢啲plan平均都係$4-$5/GB,雖然我少用量但都會買1GB/日,有時特發嘢都唔使就住就住
作者: javacomhk 時間: 2025-10-1 14:33
佢用哂全速都有 384 kbps 都夠 WhatsApp 文字用
作者: card_captor 時間: 2025-10-1 14:59
trip 買泰國的 eSIM 都好便宜,遲啲去曼谷試吓
作者: keit 時間: 2025-10-1 16:09
呢樣就算吧啦,就算有512我都視為上唔到網㗎啦,我要上網揾資料/google map揾路,得個w/a冇用
作者: golfmichael 時間: 2025-10-3 10:45
本帖最後由 golfmichael 於 2025-10-3 10:47 編輯
呢隻其實係CMLink 嚟,喺大陸收中移動5G,質素同鴨聊佳無分別
性價比超高,基本上唔洗再去CMLink官網或再去買鴨聊佳
作者: javacomhk 時間: 2025-10-3 11:30
本帖最後由 javacomhk 於 2025-10-3 03:33 編輯
其實響深圳聯通收得好的,尤其過關個陣或搭地鐵
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2756075
作者: mxmxm 時間: 2025-10-20 11:29
前日試左這款 eSIM 用5G 只有NSA ,用唔到SA網絡,我用小米機試,起寶安,皇崗有部分地點會跌落4G,速度還可以,另一張內地卡係保持5G
作者: javacomhk 時間: 2025-10-20 12:07
小米機有 eSIM ?
作者: 雯雯 時間: 2025-10-20 12:14
可能係用ESTK.
作者: antonyhk 時間: 2025-10-20 12:22
回復 15 #javacomhk
小米14/15係有2實1eSIM, 3選2
作者: antonyhk 時間: 2025-10-20 12:24
本帖最後由 antonyhk 於 2025-10-20 12:42 編輯
回復 10 #card_captor
一直都用緊Trip.com eSIM, 而家係泰國,同老虎一人一張eSIM, 佢用3我用CMLink, 都係收True 4G+, 4日每日1GB, HK$7左右
作者: mxmxm 時間: 2025-10-20 12:42
我用紅米turbo 3 加 eSIM 實體白卡去用
作者: slt 時間: 2025-10-20 13:22
最平買部 Note 14 Pro 5G 都有,Note 14 Pro+, 14T, 14T Pro, 15T, 15T Pro 都有 esim
冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅
作者: slt 時間: 2025-10-20 13:27
如果呢隻係 CMLink,就應該唔會喺香港用數碼通網絡
冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅
作者: golfmichael 時間: 2025-10-20 14:55
你check吓粒IP address 係邊間ISP 就一清二楚
我用嘅時候,IP Address 就係屬於CMLink
作者: javacomhk 時間: 2025-10-20 19:42
小米的5G 機都沒香港要嘅 N79


