Board logo

標題: Cmhk 今日開咗Vo5G [打印本頁]

作者: bbbear    時間: 2025-9-26 13:07     標題: Cmhk 今日開咗Vo5G

本帖最後由 bbbear 於 2025-9-26 13:09 編輯

Screenshot_20250926_123226_com_android_incallui_InCallActivity.jpg
係 旺角 MOKO 沙田

圖片附件: [vo5G] Screenshot_20250926_123226_com_android_incallui_InCallActivity.jpg (2025-9-26 13:06, 94.74 KB) / 下載次數 28
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2498261&k=17a3942ecc247c2e9a54e6ae625d4a4a&t=1782393015&sid=67PVun1yfR


作者: Thomascyk    時間: 2025-9-26 13:20

係 旺角 MOKO 沙田
bbbear 發表於 2025-9-26 13:07


試過有咩比VoLTE優勝?
作者: Thomascyk    時間: 2025-9-26 13:21

係 旺角 MOKO 沙田
bbbear 發表於 2025-9-26 13:07

另問,在Moko邊個位試到?
作者: bbbear    時間: 2025-9-26 13:24

回復 2 #Thomascyk

差唔多

via HKEPC Reader for Android
作者: bbbear    時間: 2025-9-26 13:25

回復 3 #Thomascyk
kfc


via HKEPC Reader for Android
作者: Linksys999    時間: 2025-9-26 14:19

希望iPhone快啲有。
作者: Thomascyk    時間: 2025-9-26 15:20

係 旺角 MOKO 沙田
bbbear 發表於 2025-9-26 13:07

剛剛幾分鐘前企在Moko果間KFC門口,貼近自助售賣機,見到手機依舊顯示VoLTE,SIM卡狀態見到話音係4G,流動數據係NR NSA。
作者: bbbear    時間: 2025-9-26 15:38

本帖最後由 bbbear 於 2025-9-26 15:54 編輯
剛剛幾分鐘前企在Moko果間KFC門口,貼近自助售賣機,見到手機依舊顯示VoLTE,SIM卡狀態見到話音係4G,流動 ...
Thomascyk 發表於 2025-9-26 15:20

你部電話有冇 Vo5G 或者VoNR 開關   要開咗先會有 如果冇要等電話軟件 更新 我用Honor Magic V5 尋日都未見有Vo5G 今日見到開咗 走入去 setting就見到有Vo5G 開關

我另一張 HKBN 5G (3HK) 係冇Vo5G 開關 得 Volte

via HKEPC Reader for Android
作者: Thomascyk    時間: 2025-9-26 16:08

你部電話有冇 Vo5G 或者VoNR 開關   要開咗先會有 如果冇要等電話軟件 更新 我用Honor Magic V5 尋日都未 ...
bbbear 發表於 2025-9-26 15:38

Samsung機本身已經冇咗任何VoLTE手動開關選項,更何況VoNR。
但如果SIM卡狀態顯示話音網絡NR SA ,咁又算唔算係有VoNR ?
作者: bbbear    時間: 2025-9-26 16:23

Samsung機本身已經冇咗任何VoLTE手動開關選項,更何況VoNR。
但如果SIM卡狀態顯示話音網絡NR SA ,咁又算 ...
Thomascyk 發表於 2025-9-26 16:08

語音網絡NR SA  (都唔知算唔算有VoNR) 如果打電話跌落去Volte 即係冇VoNR

via HKEPC Reader for Android
作者: Thomascyk    時間: 2025-9-26 18:37

語音網絡NR SA  (都唔知算唔算有VoNR) 如果打電話跌落去Volte 即係冇VoNR

via HKEPC Reader for Androi ...
bbbear 發表於 2025-9-26 16:23

實際上Samsung 旗艦機係咪算係支援VoNR都係一個迷
作者: Linksys999    時間: 2025-9-27 00:38

試過有咩比VoLTE優勝?
Thomascyk 發表於 2025-9-26 05:20


跌落VoLTE同時上網得4G速度,VoNR可同時5G上網,唔洗轉網接駁速度同穩定性更好。
作者: BigWaterBird    時間: 2025-9-27 02:41

陸版機dsds會很吃香(vonr+vonr/volte)5+5/5+4 雙通
因為大陸已經係如此,sa組網的一個優勢
3hk/smc真唔洗指望了,而家都仲行緊nsa疊lte ca才有速度
作者: apliucard    時間: 2025-9-27 11:10

回覆 1# bbbear


    我都是用榮耀400Lite,請問setting哪裡開關,我找不到
作者: PN420    時間: 2025-9-27 11:31

CMHK月費卡 + S24

於5G SA下, 屏幕頂顯示5G但同時顯示VoLTE,
打電話嗰陣,跌左落去4G,
既唔行ENDC亦唔行LTE CA,
(但屏幕頂仍顯示5G,想騙我?)
當時Anchor為2850(B7),
測速只得20Mbps(下載)左右.
可能佢未比VoNR我。

但VoLTE行左AMR-WB,有接近24kbps,
應該是高清通話。
作者: ban_account    時間: 2025-9-27 12:20

本帖最後由 ban_account 於 2025-9-27 12:24 編輯

回覆 15# PN420
有機會手機未支援VoNR
三星好多機都無VoNR
試睇下「手機網絡>VoNR」開左未?
作者: bbbear    時間: 2025-9-27 12:40

回覆  bbbear


    我都是用榮耀400Lite,請問setting哪裡開關,我找不到
apliucard 發表於 2025-9-27 11:10

流動網絡 流動數據 如果冇 要等更新

via HKEPC Reader for Android
作者: licson    時間: 2025-9-27 12:55

回覆 15# PN420

只要個 4G 站係同手機握手個陣比個 SIB 話自己支援 ENDC,你手機就會顯示 5G icon,並唔會理手機而家係咪連接緊 5G  來顯示架(ITU-T Option D)。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: bbbear    時間: 2025-9-27 13:00

Vo5G 只會係 SA 模式下先會出現

via HKEPC Reader for Android
作者: 雙氧水    時間: 2025-9-27 13:09

附近冇5G基站,或者收得差
吹得幾行都冇L用
作者: licson    時間: 2025-9-27 13:26

回覆 20# 雙氧水

香港好多地方都有,尤其是市區基本上全部都已經有 5G,只係行乜嘢 band 問題(有啲係用舊天線出 5G 訊號,頻段有限制淨係得 N1/N28 呢啲低頻)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: apliucard    時間: 2025-9-27 13:27

流動網絡 流動數據 如果冇 要等更新

via HKEPC Reader for Android
bbbear 發表於 2025-9-27 12:40


我昨天先更新就無了VOLTE開關,默認打開VOLTE
9.0.0.186版本
作者: bbbear    時間: 2025-9-27 13:51

我昨天先更新就無了VOLTE開關,默認打開VOLTE
9.0.0.186版本
apliucard 發表於 2025-9-27 13:27

咁要等下

via HKEPC Reader for Android
作者: Linksys999    時間: 2025-9-27 15:16

CMHK月費卡 + S24

於5G SA下, 屏幕頂顯示5G但同時顯示VoLTE,
打電話嗰陣,跌左落去4G,
既唔行ENDC亦唔行L ...
PN420 發表於 2025-9-27 03:31


正常,所以行VoNR好處就係同時用到5G上網。

只要唔係行緊5G SA,而個4G係做anchor,部機就會出5G標示,全世界都係咁。
作者: PN420    時間: 2025-9-27 23:15

回覆  PN420

只要個 4G 站係同手機握手個陣比個 SIB 話自己支援 ENDC,你手機就會顯示 5G icon,並唔會理 ...
licson 發表於 2025-9-27 12:55

只要唔係行緊5G SA,而個4G係做anchor,部機就會出5G標示, ...
Linksys999 發表於 2025-9-27 15:16


即係我要重新理解呢個5G icon,係表示我有資格接上NR以享受極速,而未必係真係接上左NR享受緊極速。
作者: Linksys999    時間: 2025-9-27 23:23

本帖最後由 Linksys999 於 2025-9-27 15:27 編輯
即係我要重新理解呢個5G icon,係表示我有資格接上NR以享受極速,而未必係真係接上左NR享受緊極速。 ...
PN420 發表於 2025-9-27 15:15


NSA唔睇netmon/field test根本唔知是否真正連上5G NR,行SA就睇icon都可一清二楚。
但以上做法只適用於上網,voice落VoLTE一樣會顯示5G。
作者: PN420    時間: 2025-9-27 23:49

本帖最後由 PN420 於 2025-9-28 18:22 編輯
回覆  PN420
有機會手機未支援VoNR
三星好多機都無VoNR
試睇下「手機網絡>VoNR」開左未? ...
ban_account 發表於 2025-9-27 12:20


搵唔到任何VoNR或VoLTE既開關制,
"開發人員選項"亦找不到,
就連在"設定"版面搜尋"VoLTE"或"VoNR"都話冇答案。

補充:
如果S24未support到既話可能要等軟件update.
作者: Eric j    時間: 2025-9-28 17:46

我見到mylink app如果申請esim需要18蚊月費一個月! 唔知道最近更換咗e-sim嘅師兄需唔需要收費呢?同埋去到門市申請醫生是否即場gen一個qr code畀你還是怎樣

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2025-9-28 19:37

本帖最後由 Linksys999 於 2025-9-28 11:40 編輯
我見到mylink app如果申請esim需要18蚊月費一個月! 唔知道最近更換咗e-sim嘅師兄需唔需要收費呢?同埋去到 ...
Eric j 發表於 2025-9-28 09:46


$18係申請Apple Watch e-SIM,唔係電話e-SIM,電話e-SIM免費。
即埸對個人資料,即時gen個QR code e-SIM出來,你中意之後自己set佢會print張QR code比你拿走。

但要注意,一gen完QR code實體SIM即時失效,你即塲scan QR code就可無縫交接。
作者: Eric j    時間: 2025-9-28 20:01

$18係申請Apple Watch e-SIM,唔係電話e-SIM,電話e-SIM免費。
即埸對個人資料,即時gen個QR code e-SIM ...
Linksys999 發表於 2025-9-28 19:37

唔該曬因為我自己有買咗張讀寫esim 的咭. 得閒去門市叫佢整返張畀我玩下先

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: asasas999    時間: 2025-9-28 20:22

我見到mylink app如果申請esim需要18蚊月費一個月! 唔知道最近更換咗e-sim嘅師兄需唔需要收費呢?同埋去到 ...
Eric j 發表於 2025-9-28 17:46

講電話號碼,俾身份證佢睇,立即print個qr code俾你.
你個電話卡會立即停用,15分鐘後連wifi掃qr code就用到

轉esim唔洗錢,不過轉返實體卡好似話要收返幾十蚊.

如果前面冇人排隊,1分鐘都唔洗
作者: user123400    時間: 2025-9-28 20:25

回覆 29# Linksys999

Scan esim QR code activation 應該要wifi
門店會提供wifi嗎?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Linksys999    時間: 2025-9-28 20:34

回覆  Linksys999

Scan esim QR code activation 應該要wifi
門店會提供wifi嗎?

via HKEPC IR 5.1.14  ...
user123400 發表於 2025-9-28 12:25


當然有WiFi提供。
作者: 悲歌之王    時間: 2025-9-29 13:56

係喎 。 5G 打電話 唔跌4G
作者: Eric j    時間: 2025-10-5 08:17

本帖最後由 Eric j 於 2025-10-5 09:07 編輯

用到今日都唔能夠打開5G VONR是否只可以個別區域使用!已經到中移動換最新sim卡. 電話裏的vonr設定是灰的不能夠打開這個通話設定,反而國內張中國移動sim設備就早早已經預設是啟動的.

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4cb64).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(4cb64).jpg (2025-10-5 09:07, 101.85 KB) / 下載次數 12
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2499450&k=9e01e680ccabfaf6c3ae71d96a2b4d20&t=1782393015&sid=67PVun1yfR


作者: Linksys999    時間: 2025-10-5 13:25

用到今日都唔能夠打開5G VONR是否只可以個別區域使用!已經到中移動換最新sim卡. 電話裏的vonr設定是灰的不 ...
Eric j 發表於 2025-10-5 00:17


見有人試大陸卡澳門卡漫遊來香港用到VoNR,情況同之前開通5G SA一樣,先比漫遊客試用,之後本地客用到。
作者: 留白兄    時間: 2025-10-5 20:02

竟然支移開先
作者: kamenrider01    時間: 2025-10-6 05:01

搵唔到任何VoNR或VoLTE既開關制,
"開發人員選項"亦找不到,
就連在"設定"版面搜尋"VoLTE"或"VoNR"都話冇 ...
PN420 發表於 2025-9-27 23:49


用oppo 之前有vonr on/off, 6月左右無左,手机無更新,即係sim卡后台已關左nr?
作者: licson    時間: 2025-10-6 18:35

回覆 37# 留白兄

我之前問過 csl 啲人佢地話暫時都冇計劃開 VoNR 住,唔知係咪有乜野特別考慮。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: dc97_2013    時間: 2025-10-6 19:05

普通5G客都用到?IP16 都有?
下月先正式轉台
作者: PN420    時間: 2025-10-6 20:22

回覆  留白兄

我之前問過 csl 啲人佢地話暫時都冇計劃開 VoNR 住,唔知係咪有乜野特別考慮。

via HKEPC  ...
licson 發表於 2025-10-6 18:35


行VoNR可能要額外投資,用番VoLTE最慳錢。
作者: 留白兄    時間: 2025-10-6 21:21

回覆 39# licson


唔多機support 唔搞住都正常
作者: Linksys999    時間: 2025-10-6 21:52

回覆  licson


唔多機support 唔搞住都正常
留白兄 發表於 2025-10-6 13:21


iPhone 14或之後機型可support VoNR,視乎Apple同網絡商傾成點,幾時開粒制比人用。






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2