作者: dc97_2013 時間: 2025-9-14 08:03 標題: 唔見左張SIM咭係咪轉唔到台?
岩岩跌左張SIM(己實名)
想轉去用緊果張激,不過要收SMS
唔想報失,係咪無得攪?
有個TG ACC係呢個NO.
作者: 剋星 時間: 2025-9-14 08:49
張sim咩台?
作者: dc97_2013 時間: 2025-9-14 09:03
回覆 2# 剋星
SIMPFLY ~
無得換或拎新咭
作者: antonyhk 時間: 2025-9-14 09:52
你張儲值卡已實名,只要你揾到張卡既ICCID, 就可申請帶號碼轉台

作者: jwong2k04 時間: 2025-9-14 10:11
MNP都好似要收舊號SMS驗證碼
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 香蜜 時間: 2025-9-14 11:48
去直銷中心搵職員幫你轉台
轉去3萬能卡
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

