Board logo

標題: 唔見左張SIM咭係咪轉唔到台? [打印本頁]

作者: dc97_2013    時間: 2025-9-14 08:03     標題: 唔見左張SIM咭係咪轉唔到台?

岩岩跌左張SIM(己實名)
想轉去用緊果張激,不過要收SMS
唔想報失,係咪無得攪?
有個TG ACC係呢個NO.
作者: 剋星    時間: 2025-9-14 08:49

張sim咩台?
作者: dc97_2013    時間: 2025-9-14 09:03

回覆 2# 剋星

SIMPFLY ~
無得換或拎新咭
作者: antonyhk    時間: 2025-9-14 09:52

你張儲值卡已實名,只要你揾到張卡既ICCID, 就可申請帶號碼轉台
作者: jwong2k04    時間: 2025-9-14 10:11

你張儲值卡已實名,只要你揾到張卡既ICCID, 就可申請帶號碼轉台
antonyhk 發表於 2025-9-14 09:52

MNP都好似要收舊號SMS驗證碼

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 香蜜    時間: 2025-9-14 11:48

去直銷中心搵職員幫你轉台
轉去3萬能卡

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2