Board logo

標題: 其實 csl 係羅湖站都有 n78 黃金頻譜 [打印本頁]

作者: licson    時間: 2025-8-9 15:05     標題: 其實 csl 係羅湖站都有 n78 黃金頻譜

只不過係室外射入去站內,基站位置係車站隔離嘅大石磨山頂黎,仲有啲信號會漏到過邊境少少

5G SA 漏到微弱 N78 同 中等強度 N1 去到大陸網約車停泊點個位置
1.jpg

4G B28 可以穿入羅湖
2.jpg

圖片附件: 1.jpg (2025-8-9 14:34, 148.86 KB) / 下載次數 15
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2491166&k=db27d3ba42f45cbecdbd8e2f0e702c15&t=1782195477&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: 2.jpg (2025-8-9 14:34, 148.48 KB) / 下載次數 9
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2491167&k=a3d5b3295d6d011b433315b2da1a8c5f&t=1782195477&sid=3NrX40MWCC


作者: licson    時間: 2025-8-10 00:13

比較之下,CMHK 就收斂好多,得羅湖管制站有天線對著月台同埋站內室內天線,無機會畀佢打到過邊境。

3.jpg

圖片附件: 3.jpg (2025-8-10 00:12, 148.42 KB) / 下載次數 13
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2491234&k=f353d123466941bdd0ca8231c6ee08b1&t=1782195477&sid=3NrX40MWCC


作者: Linksys999    時間: 2025-8-10 00:35

本帖最後由 Linksys999 於 2025-8-10 00:39 編輯

回覆 2# licson

大陸唔like香港台過界,CMHK身為中移直屬子公司當然盡量唔會踩界,牌面上聯通唔會管csl太多野,除非踩到紅線,手鬆啲都正常。
CMHK全部5G plan都送大灣區漫遊,大陸收唔收到偷雞訊號都無咩所謂了。
作者: licson    時間: 2025-8-10 00:44

本帖最後由 licson 於 2025-8-10 00:46 編輯

回覆 3# Linksys999

個 po 主要都唔係想講佢過界呢件事嘅…… 只係我尋日上羅湖漫遊傻傻地嗰陣發現佢仲係未漫遊行緊本地網,意外發現黎。(而且嗰個基站位置咁開揚附近完全無嘢遮擋好難唔打到入大陸境內)

不過唔知呢隻站噉樣打 N78 到底有幾多成信號入到站內
作者: Linksys999    時間: 2025-8-10 01:09

回覆  Linksys999

個 po 主要都唔係想講佢過界呢件事嘅…… 只係我尋日上羅湖漫遊傻傻地嗰陣發現佢仲係未 ...
licson 發表於 2025-8-10 00:44


呢個距離話近唔近話遠唔遠,n78出面打入去個衰減應該唔少。
作者: licson    時間: 2025-8-10 14:43

回覆 5# Linksys999

我唔肯定大石磨枝天線塔本身係唔係 HKT 既野,不過佢咁打同搵港鐵裝室內天線比唔知邊個最後平啲(室外型 Macro AAU 一隻比室內天線貴好多,但係裝嘅數量無室內天線咁多而且嗰個基站明顯唔只淨係覆蓋羅湖站,仲未計地鐵租場費影響)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2025-8-10 15:34

本帖最後由 Linksys999 於 2025-8-10 15:39 編輯

回覆 6# licson

最好一定係室內天線,出面打入去一定打折扣,n78中高頻就更加。
羅湖過關係差唔多密室咁,可能n78都未必detect到,你有機會試下。
港鐵入場費貴就一定,呢種係入場費+自資興建+每月每條頻計錢,照計貴過室外起個站仔。
作者: 留白兄    時間: 2025-8-11 08:07

回覆 3# Linksys999


大陸投訴過界唔係營收問題
係唔想住近界既人日常用到香港台上網
管唔到
作者: licson    時間: 2025-12-19 19:30

呢個距離話近唔近話遠唔遠,n78出面打入去個衰減應該唔少。
Linksys999 發表於 2025-8-10 01:09

今日比我係羅湖關口入返羅湖站果個路口位置連到呢個室外 N78 基站,不過我未黎得切做 speed test 部電話就跳左去閘口隔離架天線車度了...

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(2df89).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(2df89).jpg (2025-12-19 19:27, 123.04 KB) / 下載次數 3
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509154&k=d810a306b80ee328e94b08769818cc25&t=1782195477&sid=3NrX40MWCC


作者: Thomascyk    時間: 2025-12-19 19:55

今日比我係羅湖關口入返羅湖站果個路口位置連到呢個室外 N78 基站,不過我未黎得切做 speed test 部電話 ...
licson 發表於 2025-12-19 19:30

會否呢架天線車的基站,只要入到去,它就係優先使用?
作者: licson    時間: 2025-12-21 18:02

今日特登爬咗上大石磨個天線塔確認呢個基站位置,一路爬到上頂都見到呢個基站嘅訊號但係訊號最強嘅地方唔係支天線塔到,即係基站另在其他位置。

但於大石磨往外觀察見到位於禁區內羅湖村有基站,而且於大石磨頂直視時 N1 / N78 訊號皆良好,再結合 gNB 4700816 已知訊號會過界到大陸,可以確認其位置應在羅湖村。

基站位置

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(58b99).jpg

於大石磨頂與羅湖村肉眼直視時之 N1 收信

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f1eb0).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f1eb0).jpg (2025-12-21 17:55, 115.95 KB) / 下載次數 5
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509384&k=e681bfa52f5476684fff5fa254d9cc81&t=1782195477&sid=3NrX40MWCC



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(58b99).jpg (2025-12-21 17:56, 148.36 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2509385&k=a77ae781f0b7fd7cd540f7048dadbbcd&t=1782195477&sid=3NrX40MWCC






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2