標題: 想開個新 number 黎開多個 whatsapp 搵工用......請問養 number 儲值咭唔用data 有邊款提介.......O_O ?? [打印本頁]
作者: calvinlai 時間: 2025-8-6 10:30 標題: 想開個新 number 黎開多個 whatsapp 搵工用......請問養 number 儲值咭唔用data 有邊款提介.......O_O ??
想開個新 number 黎開多個 whatsapp 搵工用......
請問養 number 儲值咭唔用data 有邊款提介 ??
作者: user123400 時間: 2025-8-6 10:56
Club sim
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: FT907 時間: 2025-8-6 15:00
Club sim, 應該係首選 養住佢 每年$6 (開卡另計), 沒有電話分鐘.
其餘仲有hk mobile, 養住佢 每年$20 (開卡另計), 有電話分鐘.
Hello card 養住佢 每年$40 (開卡另計) , 有電話分鐘.
作者: slt 時間: 2025-8-7 08:15
本帖最後由 slt 於 2025-8-7 08:16 編輯
Club SIM 沒有通話分鐘,唔適合搵工用
你搵到工先轉 Club SIM 好d
搵緊工一係3萬能卡一係ValueGB,卅至卌蚊夠用一年
冇SA, VoNR及mmWave的5G plan係智商稅
作者: yauwan 時間: 2025-8-7 18:01
回復 1 #calvinlai
留意頭120日接聽方會有語音提示
via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-8-7 22:42
CLUM SIM 同 SO-SIM, 分別大唔大 ?
本來想自由鳥. 但冇實體店. 買左好似要等佢寄黎. 好幾日.
作者: user123400 時間: 2025-8-7 23:13
回覆 6# 鴨蛋妹
好難講.
建議兩個都買返去試吓,反正都係儲值卡,覺得邊個接收好就用邊張
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

