作者: nnd 時間: 2025-6-24 09:49 標題: 大陸聯通個d月費30蚊有180G大流量既卡香港人係咪開唔到?
大陸聯通個d月費30蚊有180G大流量既卡香港人係咪開唔到?
好似得郵寄再實名, 回鄉卡一定實名唔到!
如果去佢門市有無得即場辦理呢d大流量卡呢?
作者: sosa4949 時間: 2025-6-24 11:11
大陸聯通冇問過,大陸電信有問過營業廳係無大流量套餐,只可以經app申請,同埋一定要國內身份證實名,回鄉證居住證都唔可以。
大陸電信我估回鄉證用戶要先去營業廳開一個無合約嘅新號碼之後再網上申請轉套餐,或者搵大陸人開大流量套餐再過戶比回鄉證用戶。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: nnd 時間: 2025-6-24 17:42
你後面個2個方法唔錯, 希望有一個Work喇!

