Board logo

標題: 放大器問題 [打印本頁]

作者: lomobo    時間: 2025-6-24 03:01     標題: 放大器問題

經常係房睇片睇波收3仔訊號好慢,比周鄰搶頻寬,請問淘個包三網放大器對3仔有無用呢?例如呢款
https://mobile.yangkeduo.com/goods.html?ps=ctD5wEmvXs

via HKEPC Reader for Android
作者: murderfreaker    時間: 2025-6-24 06:44

放大器唔解決容量問題

如果你目標係容量,即係話你唔知自己做緊乜,唔好搞。
本身已經無牌設備嚟
作者: 餓底    時間: 2025-6-24 08:34

咩野叫做訊號好慢
訊號只會有同冇
速度先有快慢
作者: Aÿ    時間: 2025-6-24 08:50

先唔講係咪智商稅,同法律問題
你係咪間屋大到要拉條實線室外4G/5G天線,再透過放大器再入你間收唔好電話嘅豪華房間放4G/5G訊號(唔係放WiFi)
你住到咁大間屋好事黎,3舊水當玩下玩具小意思
作者: jerrychan0610    時間: 2025-6-24 09:00

咩野叫做訊號好慢
訊號只會有同冇
速度先有快慢
餓底 發表於 2025-6-24 08:34



    信號強弱直接應响速度快慢., 同一個位置, 5格信號一定比2格信號強同快.
作者: jerrychan0610    時間: 2025-6-24 09:02

本帖最後由 jerrychan0610 於 2025-6-24 09:03 編輯
先唔講係咪智商稅,同法律問題
你係咪間屋大到要拉條實線室外4G/5G天線,再透過放大器再入你間收唔好電話嘅 ...
Aÿ 發表於 2025-6-24 08:50

係大陸呢D好普通, 好多單位都會引信號到室內, 香港就隨時犯法.
作者: 64067197    時間: 2025-6-25 00:32

無     完
作者: ryanhk852    時間: 2025-6-26 17:38

係大陸呢D好普通, 好多單位都會引信號到室內, 香港就隨時犯法.
jerrychan0610 發表於 2025-6-24 09:02

之前睇微博,電訊商(移動,聯通,電信)會聯合公安,工信部門捉放大器。罰錢兼夾充公器材。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399    時間: 2025-6-26 18:00

無     完
64067197 發表於 2025-6-25 00:32



    AGREE
作者: 64067197    時間: 2025-6-26 22:19

之前睇微博,電訊商(移動,聯通,電信)會聯合公安,工信部門捉放大器。罰錢兼夾充公器材。

via HKEPC  ...
ryanhk852 發表於 2025-6-26 17:38



    以前做main試過去村屋搵依D 影相俾ISP, 佢地會唔會報官就唔知了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2