作者: Linksys999 時間: 2025-5-30 14:45 標題: 錦上路車廠一帶接收終於會喺今年第三季搞掂
唔洗再嘈。
作者: PN420 時間: 2025-5-30 14:48
本帖最後由 PN420 於 2025-5-30 14:58 編輯
係又唔錯喎! 但請問消息來源?
(後記)唔通同呢篇野有關?
https://inews.hket.com/article/3956887
3香港|和記電訊5G「掃盲」第三季起加強錦上路、大欖隧道覆蓋 啟德等盛事地點增設5.5G網絡熱點作「加餸」
作者: aaaaabhk 時間: 2025-5-30 16:04
本帖最後由 aaaaabhk 於 2025-5-30 16:07 編輯
八鄉車廠段應該係講緊換機同再加發射站。呢個site一早已經有係main build 同維修區近車廠入口。
而大欖就好快有啦。
以訊號計成個錦田八鄉應該3HK真係最勁。搵埋sales係巴士站宣稱訊號最強速度最快。
作者: rickywk 時間: 2025-5-30 21:52
爛3送到埋口嘅mmWave都唔想要,笑死。
錦上路同八鄉車廠,同鐵路大欖段老早有site,只係黨鐵唔肯郁去改八鄉車廠果堆野。鐵路隧道段跟荃灣西加band 7果時改晒。
而家見隔離起緊公屋,驚人地唔再租你天線,先肯郁
作者: Linksys999 時間: 2025-5-30 22:14
應該4台都受惠,唔係3專美。
作者: aaaaabhk 時間: 2025-5-30 22:41
本帖最後由 aaaaabhk 於 2025-5-30 22:43 編輯
八鄉車廠天台一早都有..只不過黨鐵唔肯批比台裝既數量極少..戶外企定定還好D!
但搭西鐵太快個個台去到車廠中段就無斷!
係3HK前幾年又比佢裝多支天線先叫好好多!同埋遲下轉5G radio 咪又係要比佢地裝機
作者: rickywk 時間: 2025-5-30 22:57
低頻容量問題,唔係繁忙時間係無事,因為呢段無一個穩定嘅band 7覆蓋,連band 1入到車廂都好差,好多時會跌落Band 3 8

作者: octopusman 時間: 2025-5-30 23:24
係又唔錯喎! 但請問消息來源?
(後記)唔通同呢篇野有關?
https://inews.hket.com/article/3956887
3香港|和記電訊5G「掃盲」第三季起加強錦上路、大欖隧道覆蓋 啟德等盛事地點增設5.5G網絡熱點作「加餸」
PN420 發表於 2025-5-30 14:48
作者: VR2XXX 時間: 2025-5-31 08:18
車廠天台係各自申請,唔同管道車站大堂玩法。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: rickywk 時間: 2025-5-31 11:22
唔係,同通風樓、車站天台一樣,都要過河濕腳

公屋天台任裝,傻嘅先會再同黨鐵租
作者: aaaaabhk 時間: 2025-5-31 12:33
天台要比租費用既。不過無咁麻煩。裝係港鐵係好驚影響到自己訊號。
而大欖隧道應該今日3HK/ CSL都會著5G.
有冇師兄測試下?
作者: tn1 時間: 2025-5-31 12:57
根據官方FB消息,應該兩間都已經著咗5G
作者: kwokhhc 時間: 2025-5-31 15:20
用緊SoSIM ,今日喺大欖隧道終於可以上網
作者: PN420 時間: 2025-5-31 16:01
我反而覺得悲哀,竟然要用mmWave行5.5G!但mmWave覆蓋得嗰幾十米,對面馬路收唔收到都成問題,做5.5G要做到好似Sub-6咁既相同覆蓋要裝多幾多個site先掂?mmWave手機真的一兩年後就普及?
再者,報導話「已不足以應付該區居民的需求」,是否在暗示規劃不佳,例如該買的頻譜不去買?
作者: PN420 時間: 2025-5-31 16:06
應該係,如果係獨家阿古先生仲唔滔滔不絕咁講出黎?
作者: tn1 時間: 2025-5-31 16:08
3仔大欖隧道2005年開始已經係3G去到而家20年,直頭係古老添啦
早期規劃的通訊基建已不足以應付該區居民的需求
作者: PN420 時間: 2025-5-31 16:09
不過第一批公屋下年底先落成,電訊公司需要租八鄉車廠最少1年半左右.
作者: bbbear 時間: 2025-5-31 16:34
本帖最後由 bbbear 於 2025-5-31 16:43 編輯
行 mmWave 算唔算係 5.5G? 3係 mmWave 有 600Mhz 頻寬 係 eprice 見到有張圖得 3千幾M仲要係 黐住個發射天線 對 3 來講現有頻譜 一定唔夠負荷 N78 可以射出街 得 40Mhz 冇 N79 冇N96 2300Mhz 遲啲得返 20Mhz
via HKEPC Reader for Android
作者: rickywk 時間: 2025-5-31 17:34
佢部demo機我認唔出係邊部
https://unwire.hk/2025/05/30/3hk ... mance/mobile-phone/
作者: Linksys999 時間: 2025-5-31 20:17
本帖最後由 Linksys999 於 2025-5-31 20:18 編輯
好似搵唔到有講係n77 n78,現階段可能只係開左n1當係打通左5G,根據以往做法,如果真係開左n77 n78,佢地好興大大集字寫以上地方升級左「黃金頻譜」。
睇下有無人試到驗證下。
作者: Linksys999 時間: 2025-5-31 20:23
行 mmWave 算唔算係 5.5G? 3係 mmWave 有 600Mhz 頻寬 係 eprice 見到有張圖得 3千幾M仲要係 黐住個發射 ...
bbbear 發表於 2025-5-31 16:34
真係風水輪流轉,現在3仔做返以前華潤PEOPLES無咩錢時代嘅野,課唔到咁多金全港大範圍咁玩,就玩「重點覆蓋」,再將「重點覆蓋」大賣廣告。
作者: madebyp90 時間: 2025-5-31 21:52
呢個禮拜錦上路車站死埋( 以前錦上路站係收得到,)
應該執緊天線
作者: madebyp90 時間: 2025-5-31 21:54
另外一個問題就係解放軍會唔會出手阻止
不過而家上蓋物業差唔多起好
應該點都會俾放發射站
作者: Linksys999 時間: 2025-5-31 22:12
上蓋係私人物業新樓,要過眾多小業主嗰關唔係易,新私人屋苑好少會比你加到。
作者: PN420 時間: 2025-5-31 22:21
我都覺得係n1既多,管道內裝n78需要拉fiber裝RRU,專營權屆滿前冇咩可能肯比佢地咁裝。
作者: PN420 時間: 2025-5-31 22:30
都唔能夠怪晒3仔既,係邊個電訊商個阿媽阻頭阻勢阻住佢upgrade 4/5G,個個都知;
但佢有冇好似佢親細佬咁落力去爭取?就好似冇喇,我尋日大欖隧道3仔上網,一入隧道就變左3G,咁好明顯佢係想等到專營權屆滿先至黎上4G/5G.
作者: rickywk 時間: 2025-5-31 22:31
膠鐵車廠咪仲近老解,成果個車廠天台都係天線
作者: PN420 時間: 2025-5-31 22:49
雖然依家係迫到爛衫走mmWave路線,但如果比佢殺出一片天,例如鍾意睇演唱會既fans轉晒用佢,從而令到佢翻本,都未嘗唔係一件好事。
作者: rickywk 時間: 2025-5-31 22:52
佢真係拎到一部港行mmWave機賣先再算
作者: PN420 時間: 2025-5-31 23:07
我信古生咋,「隨2026、27年能連接毫米波頻率的智能裝置普及,可推高5.5G的使用率。」
作者: PN420 時間: 2025-5-31 23:18
如無記錯,車廠已經有B1,3,7,8基本頻率,但我認為唔止車廠本身,接近錦上路站嗰個彎位有覆蓋先至最緊要,我都想知3仔將如何解決彎位既覆蓋問題。
如果車廠同彎位都有埋N78,N79就更加好。
作者: PN420 時間: 2025-5-31 23:24
我睇完都唔知,話時話連你呢個mmWave迷都認唔出我就更加認唔出啦!
作者: tn1 時間: 2025-5-31 23:49
其實3仔3G算裝得早,澳洲佬年代CSL去到201x年仲行緊2G
作者: tn1 時間: 2025-5-31 23:52
三星機,但係似乎經Wi-Fi而唔係直接駁mmWave
作者: Linksys999 時間: 2025-6-1 00:32
本帖最後由 Linksys999 於 2025-6-1 00:45 編輯
方角 Samsung Galaxy S24 Ultra
圓角 Samsung Galaxy S25
作者: rickywk 時間: 2025-6-1 15:51
3000M果部,下面三粒電容掣,特製demo機好濃
1400M果部應該係24u,唔知係日定美版
作者: 留白兄 時間: 2025-6-1 18:10
回覆 26# PN420
其實我估計係有人收得好貴
仲要逐條band收
所以我搞到咁
要upg應該好快搞掂
作者: rickywk 時間: 2025-6-1 19:11
講個笑話,狗倉海港城入面,連SMT都換咗全新Comba月餅盒,仲要係最新款幾大隻,係3HK仲未肯換。
連佢自己field都妖上次band 7交換禮物,慢慢改,玩咗超過半年先改晒
作者: 留白兄 時間: 2025-6-1 19:28
本帖最後由 留白兄 於 2025-6-1 19:29 編輯
回覆 38# rickywk
欖隧依家我估都係通夜換機同software deploy條5G N1頂住先
唔係無可能咁快upg到
作者: rickywk 時間: 2025-6-1 19:41
我估3HK、CSL係連機都無換,Band 1變N1之嘛
作者: NogiKeya46 時間: 2025-6-1 20:01
唔奇,只要BBU同software 夾就好快改到
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Thomascyk 時間: 2025-6-1 20:40
其實我想講海港城廣東道果邊的商場有3台的月餅盒,不過唔夠CMHK 和CSL多。
作者: licson 時間: 2025-6-1 20:59
本帖最後由 licson 於 2025-6-3 21:58 編輯
回覆 31# PN420
N78 一喺要 AAU 一喺要升級被動天線有 3.5GHz port 位(同埋 RRU 啱頻段)先可以出到
N79 而我目前知識應該一定要 AAU 先放到出嚟
(不過而家都 5G SA 應該都係 prefer 放 AAU 做 massive MIMO)
所以要港鐵放班電話台入去換天線先有可能會做到
作者: PN420 時間: 2025-6-1 21:26
本帖最後由 PN420 於 2025-6-1 23:01 編輯
可以睇番當年(2018)通訊局既仲裁,只有講當時隧道管理公司提出既幾個"套餐"收費(P.10),雖未有講其細節,但我會覺得不同generation組合有不同收費無異於逐條band收,且套餐也有機會包括每條band既價格;而對方表明不接受而告到上CA,就擺明了有人想賺到盡兼阻撓。
https://www.coms-auth.hk/fileman ... /20180927/pa_en.pdf
之前有關討論:
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1
作者: PN420 時間: 2025-6-1 21:41
如果MTR搵承建商(例如CMHK或華為)以MORAN形式去起共用AAU/被動天線等,然後租出去比D電話台,又得唔得呢? 情形就好似你搵到既一大堆共用site咁。只不過係MTR收錢而唔係CSL收.
同埋AAU都幾大舊幾重,考慮車廠天台既承載能力,可能只可以裝共用AAU而唔可能各台各自裝。
作者: Linksys999 時間: 2025-6-1 21:50
本帖最後由 Linksys999 於 2025-6-1 21:52 編輯
你見身痕龜有啲物業除屎台外,只有CMHK可以裝自家n77+n78天線系統就知咩事,另外兩間最多都只係比你用舊到發黃嘅4G共用天線。
作者: licson 時間: 2025-6-1 21:57
回覆 45# PN420
技術上可行,就好似而家新商場啲室內天線咁分享。不過實際上四間態度點樣就唔知了……
作者: Linksys999 時間: 2025-6-1 21:59
之前有人做過測試,大欖隧道入面屎台都係得單頻n1定n78,反而CMHK有齊n77 n78。
作者: rickywk 時間: 2025-6-1 22:00
最多人行citysuper果層佢都仲未跌錢換,連SMT都換咗做新massive MIMO 4T4R Comba月餅盒
我返工果到仲係用緊3HK套舊野

作者: PN420 時間: 2025-6-1 22:06
Demo機冇得講,但如果S24 Ultra某D國家版本都有mmWave,加上其他少數型號如iPhone美版都有,且日本同美國又有mmWave site,咁其實mmWave設備同手機都已經ready左係度,但就似乎因成本同題同唔多國家有興趣起mmWave site而令到大部份國家版本既手機冇mmWave.
似乎如果3仔同手機商傾掂數,肯比多D錢買有mmWave功能手機(賣買D比客),佢自己又喺多D熱點位起mmWave,咁一兩年後mmWave手機普及其實都不是夢,然後其他台就有機會跟風從而帶旺mmWave個覆蓋。
只係如我樓上所講,比佢有mmWave,比佢做埋5.5G,又能否做到跟Sub-6相若表現從而解決地鐵管道及部份地面大片繁忙區域如九龍東既容量問題? 我睇唔容易囉,唔通叫D客好似Wi-Fi咁去mmWave熱點用手機咩。
作者: Linksys999 時間: 2025-6-1 22:20
本帖最後由 Linksys999 於 2025-6-1 22:36 編輯
deleted
作者: 留白兄 時間: 2025-6-2 07:53
回覆 40# rickywk
但如果software改
唔洗入場 咁點解唔一早係機樓改?
作者: licson 時間: 2025-6-2 13:49
回覆 52# 留白兄
我覺得就係隻 RRU 太舊所以冇 5G NR support,要入場換機 + 改落啱嘅 baseband 先做到
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: rickywk 時間: 2025-6-2 16:38
今朝特登再搵張3HK DIY+s23U試,一離開錦上路站無耐已經無Band 7,之後一路都係Band 3 8,Band 28要過晒車廠有一下見到,但好弱好弱。
作者: rickywk 時間: 2025-6-2 16:39
問題係無一部機有mmWave + Dual實體SIM
作者: aaaaabhk 時間: 2025-6-2 17:39
應該一早入左場換機既。
只不過好似港鐵咁要比錢先開band。
作者: aaaaabhk 時間: 2025-6-2 17:55
應該舊天線黎。上到網算好啦。其他台你想打電話有d難。
西鐵車廠段開咁快。基站距離又遠跟唔到訊號。
想覆蓋好真係要等公屋起好左先得。
作者: rickywk 時間: 2025-6-2 18:55
咁就叫加咗料,同其他三個台其實無分別,都係得Band 3 8撐場
作者: Linksys999 時間: 2025-6-2 19:44
本帖最後由 Linksys999 於 2025-6-2 19:46 編輯
原來3仔唔係搞車廠,而係想大欖隧道出口頂裝基站射過去?
如果咁係work,點解屎台又唔一早咁整?
另外,不少香港市民都發現新界錦上路一帶,流動網絡的數據表現一直較差,古星輝指出,他們一直知道問題存在,但在設置基站方面一直面對困難,但隨著 5 月 31 日大欖隧道專營權結束,管理權將交回政府,網絡商將可以在隧道錦上路出口,至錦田沿線一帶加設 5G 基站,相信可以改善隧道以及鐵路車廠一帶的 5G 網絡表現。有關工程將儘快展開,預算 7 月完成。
作者: rickywk 時間: 2025-6-2 19:54
3HK膠層問非所答,人地問鐵路果段,佢答行車果段,完全兩回事
作者: aaaaabhk 時間: 2025-6-2 22:13
年幾前一早加左。唔知第3季前會點。
作者: PN420 時間: 2025-6-2 22:31
我都覺得佢答法好奇怪,但問嗰個同寫文嗰個可能都唔熟悉,人地答咩佢就寫咩。
就算大欖隧道出口或收費廣場安裝基站射向路軌,中間其實隔住分別河背村同八鄉車廠,要裝站覆蓋路軌都應該揀河背村同八鄉車廠先岩。
作者: rickywk 時間: 2025-6-2 22:37
本身3號幹線大欖段行政大樓天台已經有天線,但射唔到咁遠
然後,大欖鐵路隧道出隻口本身亦有天線射出黎,係黨鐵公家天線
https://maps.app.goo.gl/BWWTuixQ512bN4WSA
作者: PN420 時間: 2025-6-2 22:40
我估個拉鋸戰都應該係:
1. 物業持有人提出佢擁有天線系統然後出租比手機台,
2. D台唔接受, 價錢太貴
3. 隨著公屋興建,物業持有人睇到危機,可能會:
a. 仍擁有天線系統但減租,
b. 如果天台loading夠,比佢地自己興建然後收番天台租用貴
不過佢都驚鐵路訊號系統受干擾,唔敢比D手機台亂黎,故b方案機會較細.
作者: PN420 時間: 2025-6-3 19:55
睇到了,八鄉車廠隧道出口有天線即表示由荃灣西站至車廠中部已經有完整覆蓋;但過了車廠中部,尤其近錦上路站嗰個彎位,訊號很弱,我估計需要至少在錦上路站南端加裝天線,而非報導所講既「(大欖)隧道口至錦上路一帶(公路沿途)」,才可以。
作者: rickywk 時間: 2025-6-3 20:43
其實本身八鄉車廠北、中、南段都係有天台天線,但佢無吊出外牆,喺天台縮咗入去,加上設備、天線組可能都舊,所以攪唔掂車廠北邊最空礦果個位
作者: PN420 時間: 2025-6-3 23:41
本帖最後由 PN420 於 2025-6-4 00:57 編輯
原來車廠北面有呢個情況,咁睇下3仔佢點樣拆掂佢...
補充:
以下的cellmapper關於3仔的訊號點陣圖顯示了它的訊號弱位(紅圈所示),是在車廠以北至非常接近錦上路站(其他台其實大致一樣),故有理由相信,如果第一期公屋(圖中1字)還未落成的話,咁就要同時車廠北面同錦上路站南面一同安裝天線,把訊號射到路軌,才能有較完整的覆蓋。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481345&k=b1b632f653cc1a38de3c4127e2160843&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: ladybaba 時間: 2025-6-5 09:16
其實頻譜都COVER, 一向都係兩間C字最好啦
作者: peter_chan 時間: 2025-6-5 09:34
本帖最後由 peter_chan 於 2025-6-5 09:36 編輯
技術上﹐能否在橫跨車廠的天橋裝天線?
首選近車廠的行人天橋(附圖上面的一條)﹐次選八鄉路(下面一條)。
那些年政府曾經提過在街燈裝發射站﹐只是一直沒有下文。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481512&k=22d8624e029bce03f2501083d9764f8d&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: user123400 時間: 2025-6-5 10:54
回覆 69# peter_chan
係喎,街燈發射站之前聽過有測試過,但我從來未見過,唔知有冇人見過呢?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: licson 時間: 2025-6-5 11:22
回覆 70# user123400
係大陸有見過,不過佢地嗰啲好大舊有礙市容
靚仔方案有 Ericsson 嘅街燈型 AAU 或者搵第三方做啲戶外 pRRU 裝落燈柱靠裝得密嚟做連續覆蓋
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: licson 時間: 2025-6-5 11:24
回覆 69# peter_chan
西隧個邊一早已經有喺天橋裝基站嘅例子,所以技術上可行的,只係啲 permit 點搞咁解
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420 時間: 2025-6-5 22:52
既然西隧九龍出入口嗰條都得,車廠呢兩條橋我估都應該可以;但電訊商寧願比錢MTR賺都唔喺呢兩條橋裝天線,可能係有另外技術問題又或者有D野佢地傾唔掂數。
作者: PN420 時間: 2025-6-5 23:01
本帖最後由 PN420 於 2025-6-5 23:07 編輯
香港有智慧燈柱方案,曾有電訊商青衣北橋附近做過測試,梳士巴利道亦見到有幾枝,但有冇5G訊號就不得而知了。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481637&k=26c3e2777508364c00dd108438f4b781&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: andrewyl 時間: 2025-6-6 00:25
5 月 2x 號度開始間唔中收到 1010 N78 係車廠段,早幾日旅行尋晩返嚟,今晚上完堂返屋企,
出左屯馬線大欖隧道段,等陣就收到 N78 .
睇埋呢幾日就 Confirm 到。
不過個定位可能有啲誤差,不過可能真係喺八鄉路條橋度,要再睇睇先。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481646&k=1a8493a1860aac8557ac9a4b18149ee9&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2481647&k=a68ce291a1dffa27d11acf674caff8cc&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: andrewyl 時間: 2025-6-20 07:51
錦上路站 1010 5G N78 / N79 訊號再更新。
係錦上路站 往大欖隧道 附近,
新增 N1/N78/N79 發射站。
大約位置 : 見圖 1。
另外,八鄉車廠 N1 / N78 實際位置係車廠天台。
見圖 2 。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484006&k=e655196e4e21ae32b440cc2a8cc2a929&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484007&k=fa44dff87a8ea0f62a16da22a22301dc&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484008&k=34bfa1629ad837bf656d8e2e75685625&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484009&k=6662ca285b40cb59b4af59517373a9e8&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: trueling 時間: 2025-6-20 16:22
通常都係咁,4台受惠,做新聞做到自己獨家咁
作者: trueling 時間: 2025-6-20 16:23
所以就做下新聞,講啲唔講啲,唔知既人就以為係3獨家,查實完全唔係
作者: trueling 時間: 2025-6-20 16:24
我覺得係因為3並唔打算投放資源去爭取,睇返3過往幾年發展,明顯慢左好多,完全佛系
作者: trueling 時間: 2025-6-20 16:25
因為根本答唔出
佢要散播訊息既對象就係唔熟悉網絡既當地居民作者: trueling 時間: 2025-6-20 16:26
到時睇下係咪真係咁掂,就知龍與鳳
作者: Linksys999 時間: 2025-6-20 20:08
誠誠真係好醒,深知香港兩個中資C台玩晒,攪咁多都係吃力不討好,走去大搞3UK。
3HK無錢,唔係誠誠無錢,只係誠誠好清楚個玩法,唔再泵水落3HK。
作者: Linksys999 時間: 2025-6-20 20:11
錦上路站 1010 5G N78 / N79 訊號再更新。
係錦上路站 往大欖隧道 附近,
新增 N1/N78/N79 發射站。
大約 ...
andrewyl 發表於 2025-6-20 07:51
最重要係屯馬線車廠位仲有無load空氣?
作者: rickywk 時間: 2025-6-21 08:58
回覆 76# andrewyl
Sor,依舊繁忙時間load空氣
作者: PN420 時間: 2025-6-21 11:07
佢地仲諗到用mmWave行5.5G並放大宣傳,有D傾向屎台既路線.
作者: PN420 時間: 2025-6-21 11:09
本帖最後由 PN420 於 2025-6-21 11:44 編輯
呢個finding重要. 只係樓上有師兄話仍有空氣,遲D我都去度一度先...
作者: PN420 時間: 2025-6-21 11:18
本帖最後由 PN420 於 2025-6-21 11:20 編輯
鳯既多,早一兩星期我在大欖隧道轉車站轉巴士,睇到只有行政大樓頂有兩三支天線,但都冇向東指向八鄉車廠西鐵路軌嗰邊。
即係話,如果係得,如樓上講數記早就應該指左,而唔係等到某蠱先生大吹法螺...
作者: andrewyl 時間: 2025-6-21 14:17
如果出大欖隧道後或者離開錦上路站,
未收到 N78 仲係 N1 嘅話,繁時都仲有啲 load 空氣。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484144&k=ed0f1d9e9deec24140034cebb7a4d295&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484145&k=bb983e0ea399b1c3a5eff07df0bf981e&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484146&k=9c40b438eeb6964311ba82ff0bcceb07&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484147&k=00990382f4b12a709e33c55ee07d6a41&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484153&k=8e26acb622b9f8a3b1cb841517c79638&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484154&k=f404ff5139c6271a5c3df0485460289d&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484155&k=b017e84d8f24a44b349d78666b9dfdfa&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484156&k=30f5c14441df9497f330d9c8deb8ad58&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484157&k=a69091dec22f25e0ece5deec853acc89&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: Linksys999 時間: 2025-6-21 14:27
盤生意都要做落去睇下有無人頂。
作者: andrewyl 時間: 2025-6-21 14:31
5 月尾,6 月中時, 車廠嘅 N78 就唔係太穩定,
時有時無,就算開左都唔比用,可能仲係測試緊。
呢排就好啲長開 N78 , 用到嘅話就再冇 load 空氣。
呢排柏瓏,錦上路站附近都開始有 N78 , N79 站,
我會再睇下呢排個訊號情況係唔係堅,
遲啲試下做測速,睇下結果係點。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484200&k=73c2f3df91161cc38a9a5c2c2e3ea284&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484201&k=4d5bdea84a07483f248a851b53df567c&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484202&k=80ecbff143d38b1706a08575746516a4&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: trueling 時間: 2025-6-23 12:25
而家本持著唔再投放錢去搶頻譜資源,改為走減價路線,用低成本食盡利潤,可能過多幾年就同HKBN一樣等被收購
作者: trueling 時間: 2025-6-23 12:27
我都係咁諗,似做新聞多,如果做到數碼通都一早做到
作者: Linksys999 時間: 2025-6-23 14:49
咁嘅環境,有靚價正常都想甩身,不過正正就係咁環境,唔似有人會接,兩間大野靠現有資源已經可以將其他推向邊緣唔需要收購,就好似馬交情況咁。
作者: PN420 時間: 2025-6-23 19:53
本帖最後由 PN420 於 2025-6-23 21:14 編輯
親測了,手機是Galaxy A16 5G,不支援N79.
1. 至少有兩個台(CSL, CMHK)有N78在八鄉車廠,
2. 只是八鄉車廠加左N78站,最重要那個接近錦上路站的彎位未有加任何站,該處接收仍然好弱,繁忙時間應該繼續Load空氣.
CSL-NSA:
由於是NSA,睇唔到gNB ID, 但PCI 199跟你樓上的PCI一樣
==========
CMHK-SA:
N78基站在車廠detect到
當時列車北上錦上路站,冇耐在大約北面行人橋處,變了N1
再行過D到彎位,被踢左落去NSA,訊號很弱
入到錦上路站,上番SA N78,但幾弱下
==========
SMC-NSA
在車廠中段天線位置,收到NR N78但非常弱,因此估計車廠未有SMC N78.
接近彎位,NR變左N5,跟CMHK一樣,訊號又係好弱。
==========
(3仔我冇佢5G卡,未能試。)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484523&k=98bcd0baa52bdb5a9eef8074a5d3cfe7&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484524&k=e00208d6735fdf3e052d6f0b140ad3ec&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484525&k=eef5e02cf9c9dd4b2c1b3a91681bc14c&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484526&k=616bc2efb75d5af406d90d891c7c678a&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484527&k=b54f3fc5ffe53913046b1fc9b1690199&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484528&k=c14552dd94d7cdef9e0d5a71a2cc4e60&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484529&k=317c5862a3c9c89c89bf645a7b2cf453&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: rickywk 時間: 2025-6-23 21:40
而家我發覺錦上路去元朗,繁忙時間離開個站無耐開始空氣,直到過咗山水盈先郁得返。
SMT同1010都係,1010個空氣係再差d
作者: rickywk 時間: 2025-6-23 21:43
https://maps.app.goo.gl/fwvmfafd51Ka9Zbh8
我反而係估公廁site多過車廠天台

作者: andrewyl 時間: 2025-6-23 22:12
開頭第一次定位呢個新站嘅時,就係車廠路軌中間位,所以我個陣時就話定位有啲錯,經過幾次再上傳修正番個位,後期就修正到個位置原來係車廠天台。再後期我就特登企係向北向既車門位望向車廠天台就見到發射天線,所以都幾肯定 1010 新裝係呢個位,至於其他台,我就試唔到。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484548&k=0efcb8084d08e93d929443fa74d6fcd0&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2484549&k=8ebc46b70a665357095435a1fbe84764&t=1782132841&sid=38cf76D5gc

作者: rickywk 時間: 2025-6-23 22:40
其實佢主車廠天台不嬲都有天線同一大堆RRU
然後柴油機車廠頂都有支天線,但唔係射路軌,係射錦河路
同埋呢段路東邊係有隔音屏障,所以東邊射過去一定唔會靚仔
作者: poddlerO 時間: 2025-6-23 22:54
我用緊C台, 車廠個段自己都覺得收得比以前好左
作者: andrewyl 時間: 2025-6-23 23:24
Sorry , 講得唔係太好,我係指 N78 站,
N1一路都知有,只係廢嘅,load 空氣,所以惹人話柄。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)


