Board logo

標題: Lucky sim 可否mnp 去valuegb? [打印本頁]

作者: deltax    時間: 2025-5-7 16:34     標題: Lucky sim 可否mnp 去valuegb?

Thanks

via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong    時間: 2025-5-7 17:24

為何不可以?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ang    時間: 2025-5-7 17:37

不同宗就可以

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: zhanghui537956    時間: 2025-5-9 04:38

本帖最後由 zhanghui537956 於 2025-5-12 05:21 編輯

回覆 3# ang

Lucky sim同valuegb都系CSL
作者: cky78    時間: 2025-5-9 10:28

回覆  ang

Lucky sim同valuegb一條線
zhanghui537956 發表於 2025-5-9 04:38


聞所未聞
作者: zhanghui537956    時間: 2025-5-12 05:19

聞所未聞
cky78 發表於 2025-5-9 10:28



    都系用CSL
作者: jk1399    時間: 2025-5-12 07:38

本帖最後由 jk1399 於 2025-5-12 07:41 編輯
都系用CSL
zhanghui537956 發表於 2025-5-12 05:19



    valuegb... smartone

ValueGB客戶可於SmarTone 門市使用自助繳費系統,以易辦事、信用卡或八達通增值儲值卡。
作者: hyperbola    時間: 2025-5-13 23:19

luckysim 跟hkmobile 先係用csl 網。
作者: 下山豹    時間: 2025-5-14 08:03

回覆  ang

Lucky sim同valuegb都系CSL
zhanghui537956 發表於 2025-5-9 04:38


Csl幾時收購左smartone
作者: FN6884    時間: 2025-5-14 09:56

當然可以,呢個問題唔需要問吧
作者: samue11    時間: 2025-5-14 12:16

回覆  ang

Lucky sim同valuegb都系CSL
zhanghui537956 發表於 2025-5-9 04:38


CSL食咗Smartone?
Ching你係邊個維度呀,你果邊有6G未?
作者: NeTZoO    時間: 2025-5-14 12:36

回覆  ang

Lucky sim同valuegb都系CSL
zhanghui537956 發表於 2025-5-9 04:38


邊個同你講激value係CSL?
作者: NeTZoO    時間: 2025-5-14 12:38

都系用CSL
zhanghui537956 發表於 2025-5-12 05:19


唔肯定既野答一次好啦,答2次都錯就多左啦😆
作者: trueling    時間: 2025-5-14 18:31

回覆  ang

Lucky sim同valuegb都系CSL
zhanghui537956 發表於 2025-5-9 04:38



    value gb係smartone
作者: trueling    時間: 2025-5-14 18:32

唔肯定既野答一次好啦,答2次都錯就多左啦😆
NeTZoO 發表於 2025-5-14 12:38



    答夠3次變事實😂😂可惜兩張卡網速差天共地
作者: yyin    時間: 2025-5-14 20:31

回覆 15# trueling


    邊張好?
作者: 香蜜    時間: 2025-5-15 06:46

回覆  trueling


    邊張好?
yyin 發表於 2025-5-14 20:31

valuegb好啲

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: trueling    時間: 2025-5-15 17:42

回覆  trueling


    邊張好?
yyin 發表於 2025-5-14 20:31



    當然是value gb(smt網絡)好
作者: vagrantno13    時間: 2025-5-16 10:06

回覆 1# deltax

自己真實個案, luckysim 分2種計畫, 如年卡或儲值卡只要結餘是正數, 在有效期MNP 絕無問題, 但如使用lucky sim 月費計畫(一次個付費), 要留意合約期前結餘正數MNP 無問題, 本人join $96/12月費計劃, 合將期後無理會, 號碼年期仍有, 但轉MNP 需要補交由到期日起計算空白期每月的月費後才能成功MNP.
作者: Manfee    時間: 2025-5-16 10:56

當然是value gb(smt網絡)好
trueling 發表於 2025-5-15 17:42

唔覺, 都係會有時突然收唔到, 食肆又係有D位無反應, 兩張都差唔多
作者: yyin    時間: 2025-5-16 15:43

回覆 20# Manfee


    最近smartone 5g好多地方load空氣
用起來冇副機cmhk  5g 快
作者: trueling    時間: 2025-5-19 15:45

唔覺, 都係會有時突然收唔到, 食肆又係有D位無反應, 兩張都差唔多
Manfee 發表於 2025-5-16 10:56



    lucky sim廢啲,以前做野用過一排,因為lucky sim係鴨記買個價錢真係好平,但用完就發覺兩回事
作者: daemongmong    時間: 2025-5-19 16:34

lucky sim廢啲,以前做野用過一排,因為lucky sim係鴨記買個價錢真係好平,但用完就發覺兩回事 ...
trueling 發表於 2025-5-19 15:45

因為屬於特約經銷商。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: trueling    時間: 2025-5-20 16:57

因為屬於特約經銷商。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
daemongmong 發表於 2025-5-19 16:34



    所以可以理解,但我唔會用
作者: cyrus1730    時間: 2025-5-20 17:55

祝各位使用体驗Lucky 🤭





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2