作者: deltax 時間: 2025-5-7 16:34 標題: Lucky sim 可否mnp 去valuegb?
Thanks
via HKEPC Reader for Android
作者: daemongmong 時間: 2025-5-7 17:24
為何不可以?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ang 時間: 2025-5-7 17:37
不同宗就可以
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: zhanghui537956 時間: 2025-5-9 04:38
本帖最後由 zhanghui537956 於 2025-5-12 05:21 編輯
回覆 3# ang
Lucky sim同valuegb都系CSL
作者: cky78 時間: 2025-5-9 10:28
作者: zhanghui537956 時間: 2025-5-12 05:19
都系用CSL
作者: jk1399 時間: 2025-5-12 07:38
本帖最後由 jk1399 於 2025-5-12 07:41 編輯
valuegb... smartone
ValueGB客戶可於SmarTone 門市使用自助繳費系統,以易辦事、信用卡或八達通增值儲值卡。
作者: hyperbola 時間: 2025-5-13 23:19
luckysim 跟hkmobile 先係用csl 網。
作者: 下山豹 時間: 2025-5-14 08:03
Csl幾時收購左smartone
作者: FN6884 時間: 2025-5-14 09:56
當然可以,呢個問題唔需要問吧
作者: samue11 時間: 2025-5-14 12:16
CSL食咗Smartone?
Ching你係邊個維度呀,你果邊有6G未?
作者: NeTZoO 時間: 2025-5-14 12:36
邊個同你講激value係CSL?
作者: NeTZoO 時間: 2025-5-14 12:38
唔肯定既野答一次好啦,答2次都錯就多左啦😆
作者: trueling 時間: 2025-5-14 18:31
value gb係smartone
作者: trueling 時間: 2025-5-14 18:32
答夠3次變事實😂😂可惜兩張卡網速差天共地
作者: yyin 時間: 2025-5-14 20:31
回覆 15# trueling
邊張好?
作者: 香蜜 時間: 2025-5-15 06:46
valuegb好啲
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: trueling 時間: 2025-5-15 17:42
當然是value gb(smt網絡)好
作者: vagrantno13 時間: 2025-5-16 10:06
回覆 1# deltax
自己真實個案, luckysim 分2種計畫, 如年卡或儲值卡只要結餘是正數, 在有效期MNP 絕無問題, 但如使用lucky sim 月費計畫(一次個付費), 要留意合約期前結餘正數MNP 無問題, 本人join $96/12月費計劃, 合將期後無理會, 號碼年期仍有, 但轉MNP 需要補交由到期日起計算空白期每月的月費後才能成功MNP.
作者: Manfee 時間: 2025-5-16 10:56
唔覺, 都係會有時突然收唔到, 食肆又係有D位無反應, 兩張都差唔多
作者: yyin 時間: 2025-5-16 15:43
回覆 20# Manfee
最近smartone 5g好多地方load空氣
用起來冇副機cmhk 5g 快
作者: trueling 時間: 2025-5-19 15:45
lucky sim廢啲,以前做野用過一排,因為lucky sim係鴨記買個價錢真係好平,但用完就發覺兩回事
作者: daemongmong 時間: 2025-5-19 16:34
因為屬於特約經銷商。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: trueling 時間: 2025-5-20 16:57
所以可以理解,但我唔會用
作者: cyrus1730 時間: 2025-5-20 17:55
祝各位使用体驗Lucky 🤭

