作者: lookatyou 時間: 2025-3-28 14:08 標題: 香港數據年卡而家邊隻好?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2025-3-28 14:19
hk mobile.....新卡用左大概三星期, 近日發現東九龍區, 就算連夜晚都會 load air! (晚上十點幾)
停咗喺度唔喐,
於是開啟飛行模式. 再關返佢 跟住又會正常返一段時間.
作者: lookatyou 時間: 2025-3-28 14:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garylam 時間: 2025-3-28 14:44
Valuegb
作者: javacomhk 時間: 2025-3-28 15:00
唔使諗,年卡沒隻好,最緊要平。
作者: golfmichael 時間: 2025-3-28 15:07
Overall 嚟講 ValueGB 質素比較好
作者: codyma 時間: 2025-3-28 16:12
月卡貴咁多都唔見得好, 何況年卡
用緊hkmobi算係咁 比lucky好
ValueGB未用過
作者: trueling 時間: 2025-3-28 18:08
激卡,價錢平,smartone網絡幾好
作者: jwong2k04 時間: 2025-3-28 18:24
用緊 lucky 年卡, 去郊外靠哂佢
HKBN(smartone network)月卡都收得差差地
嚟緊都打算MNP去 HKMobi, 不過都預CSL郊外收得差
鴨聊佳用過, 陸支App內既 app 有部份會開唔到
作者: aib 時間: 2025-3-28 18:35
如果儲值卡帶號碼過台,本身卡内有額度你哋會點樣處理?
via HKEPC
作者: 香蜜 時間: 2025-3-29 08:12
舊卡餘額無得轉走
唯有放棄
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: aib 時間: 2025-3-29 09:47
回復 11 #香蜜
Thanks, 屋企人有一張剩7X,另一張$2XX,睇來hold一hold先!
via HKEPC
作者: 1個閒人 時間: 2025-3-29 11:11
主要睇適唔適合你的生活圈
作者: Noisechanger 時間: 2025-3-31 18:08
用緊 lucky 年卡, 去郊外靠哂佢
HKBN(smartone network)月卡都收得差差地
嚟緊都打算MNP去 HKMobi, 不過都 ...
jwong2k04 發表於 2025-3-28 18:24
兩間C字我覺得郊外用都收得OK呀

