Board logo

標題: 香港數據年卡而家邊隻好? [打印本頁]

作者: lookatyou    時間: 2025-3-28 14:08     標題: 香港數據年卡而家邊隻好?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907    時間: 2025-3-28 14:19

hk mobile.....新卡用左大概三星期, 近日發現東九龍區, 就算連夜晚都會 load air! (晚上十點幾)
停咗喺度唔喐,
於是開啟飛行模式. 再關返佢    跟住又會正常返一段時間.
作者: lookatyou    時間: 2025-3-28 14:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garylam    時間: 2025-3-28 14:44

Valuegb
作者: javacomhk    時間: 2025-3-28 15:00

唔使諗,年卡沒隻好,最緊要平。
作者: golfmichael    時間: 2025-3-28 15:07

Overall 嚟講 ValueGB 質素比較好
作者: codyma    時間: 2025-3-28 16:12

月卡貴咁多都唔見得好, 何況年卡
用緊hkmobi算係咁 比lucky好
ValueGB未用過
作者: trueling    時間: 2025-3-28 18:08

激卡,價錢平,smartone網絡幾好
作者: jwong2k04    時間: 2025-3-28 18:24

用緊 lucky 年卡, 去郊外靠哂佢
HKBN(smartone network)月卡都收得差差地
嚟緊都打算MNP去 HKMobi, 不過都預CSL郊外收得差

鴨聊佳用過, 陸支App內既 app 有部份會開唔到
作者: aib    時間: 2025-3-28 18:35

如果儲值卡帶號碼過台,本身卡内有額度你哋會點樣處理?

via HKEPC
作者: 香蜜    時間: 2025-3-29 08:12

如果儲值卡帶號碼過台,本身卡内有額度你哋會點樣處理?

via HKEPC
aib 發表於 2025-3-28 18:35

舊卡餘額無得轉走
唯有放棄

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: aib    時間: 2025-3-29 09:47

回復 11 #香蜜

Thanks, 屋企人有一張剩7X,另一張$2XX,睇來hold一hold先!

via HKEPC
作者: 1個閒人    時間: 2025-3-29 11:11

主要睇適唔適合你的生活圈
作者: Noisechanger    時間: 2025-3-31 18:08

用緊 lucky 年卡, 去郊外靠哂佢
HKBN(smartone network)月卡都收得差差地
嚟緊都打算MNP去 HKMobi, 不過都 ...
jwong2k04 發表於 2025-3-28 18:24

兩間C字我覺得郊外用都收得OK呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2