作者: rickywk 時間: 2025-3-22 08:54 標題: 和記電訊香港終於賺錢,2024年賺600萬
呢600萬係cut cost cut出黎
https://doc.irasia.com/listco/hk/hthkh/annual/2024/cres.pdf
作者: goalsp 時間: 2025-3-22 08:56
X哥都會蝕水咩?
作者: rickywk 時間: 2025-3-22 08:59
舊年蝕到入肉
作者: goalsp 時間: 2025-3-22 09:01
不可思議
作者: 留白兄 時間: 2025-3-22 09:56
本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 09:58 編輯
回覆 1# rickywk
Cut哂sosim d cs
慳唔少人工
Cut埋門市 全部自助上台
又慳唔少舖租
做靚條數 賣埋d資產比聯通就可以離場
作者: Linksys999 時間: 2025-3-22 10:21
3馬交條B1 B8今年到期,得返條B3點玩落去?
作者: tn1 時間: 2025-3-22 13:39
其實近年開返多咗門市
作者: Linksys999 時間: 2025-3-22 13:43
有一排試過cut門市轉入豐澤擺檔,之後發現條數差好遠又開返門市。
作者: 留白兄 時間: 2025-3-22 17:49
本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 18:00 編輯
回覆 6# Linksys999
玩到
非洲中南美洲大把台得條單頻都係咁玩
郵電局政策長期偏重ctm
SmarTone就係因為咁先退出唔玩
3台本身都已經冇心玩 全澳最小站係佢
唔投頻唔出奇 閂左條3G refarm做4G仲有得玩
作者: Linksys999 時間: 2025-3-22 18:22
應該係蝕緊錢,誠哥真係賣唔出寧願蝕住做都肯?
作者: 留白兄 時間: 2025-3-22 18:34
本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 18:50 編輯
回覆 10# Linksys999
賣唔出多
誠哥作價唔低
唔到價寧願渣住都唔會賤賣
百佳就係例子
歷史會話比你知誠哥唔會睇錯市
smartone退出之時應該有問過3想唔想買
不過smt最叻吊高黎賣 誠哥亦唔會買貴貨
所以smt咪賣唔出 唔好話誠哥 中電信都未必會買smt mo
客又小 又無5G牌 又唔用華為野 食之無味
作者: Linksys999 時間: 2025-3-22 20:38
本帖最後由 Linksys999 於 2025-3-22 20:39 編輯
澳門市場太細,又係兩間中資底玩晒,點會有新投資者入場,送都未必要。
屎台係only送客CTM至要。
作者: 留白兄 時間: 2025-3-23 10:17
本帖最後由 留白兄 於 2025-3-23 10:19 編輯
回覆 12# Linksys999
算吧啦
澳門口講開放市場
比你玩但又唔比support你
ctm有政府扶助長期玩哂
邊個會肯扔錢落去
香港雖然都開始行呢條路
依家直頭撥開hkt比cmhk上
作者: FT907 時間: 2025-3-24 08:59
歷史話比我哋知 跟住誠哥搵食 包冇衰, 唱衰誠哥嗰班 是傻人
作者: mouseman 時間: 2025-3-24 10:41
Follow Smartone
作者: peter_chan 時間: 2025-3-24 15:48
認同
澳門攪電訊﹐比起香港更加前路茫茫。
作者: 留白兄 時間: 2025-3-24 15:51
回覆 16# peter_chan
你係中資咪有得做囉
個正苦聽聽話話貼貼服服
會改政策黎比你入場
作者: Linksys999 時間: 2025-3-24 15:53
3馬交個3G今年6月玩完。
作者: peter_chan 時間: 2025-3-24 15:57
好明顯﹐澳門地方細﹐再加埋 "中資" 因素﹐唔再值得再玩落去。
就連香港都一樣﹐國家隊已經入場﹐市場(服務供應商層面)已經起了唔少變化。
數記+3 台﹐好彩係做左好多年﹐爛船有三斤釘。
如果唔係﹐真係交牌/搵同行合併好過。
再玩落去﹐HKT 都遲早出事。
但現時的情況﹐要死都會係另外2間先。
作者: 留白兄 時間: 2025-3-24 15:59
本帖最後由 留白兄 於 2025-3-24 16:01 編輯
回覆 19# peter_chan
3最大機會唔玩 似會賣比聯通(?)
我唔信vodafone仲肯返黎香港
smt香港盤數都靚 會做落去
hkt就睇下幾時比正苦撳到唔想玩
不過機會好低 老電大到不能倒
作者: Linksys999 時間: 2025-3-24 16:02
楷仔記依家其實都係如意結在背後垂簾聽政。
作者: peter_chan 時間: 2025-3-24 16:07
HKT = 澳門電訊
大家都係本地公司﹐都係最大的基建商﹐基本上只要肯聽話就一定有得玩落去。
我相信上面都唔想港澳兩地的電訊商﹐都全部收歸國有﹐所有電訊基建都係國家隊持有。
某程度上﹐港澳兩地吸引外商的其中一個考慮因素﹐就係電訊商仲有非國家隊選擇。
作者: 留白兄 時間: 2025-3-24 16:09
回覆 22# peter_chan
hkt冇事既
聯通有股份
無必要玩死佢
作者: PN420 時間: 2025-3-25 20:04
諗起佢去年11月冇投到6/7GHz(最少兩億兼仲未用得),
否則就由賺變蝕。
作者: PN420 時間: 2025-3-25 20:10
我諗阿二少都需要如意結呢個"大阿哥",
去同"大佬"砌過,否則連生存都有難度。
作者: trueling 時間: 2025-3-26 17:56
以前朋友用sosim,搵極都搵唔到cs幫佢,而家係咪交返3個邊搞?

