Board logo

標題: 和記電訊香港終於賺錢,2024年賺600萬 [打印本頁]

作者: rickywk    時間: 2025-3-22 08:54     標題: 和記電訊香港終於賺錢,2024年賺600萬

呢600萬係cut cost cut出黎
https://doc.irasia.com/listco/hk/hthkh/annual/2024/cres.pdf
作者: goalsp    時間: 2025-3-22 08:56

X哥都會蝕水咩?
作者: rickywk    時間: 2025-3-22 08:59

X哥都會蝕水咩?
goalsp 發表於 2025-3-22 08:56



舊年蝕到入肉
作者: goalsp    時間: 2025-3-22 09:01

不可思議
作者: 留白兄    時間: 2025-3-22 09:56

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 09:58 編輯

回覆 1# rickywk


Cut哂sosim d cs
慳唔少人工
Cut埋門市 全部自助上台
又慳唔少舖租
做靚條數 賣埋d資產比聯通就可以離場
作者: Linksys999    時間: 2025-3-22 10:21

3馬交條B1 B8今年到期,得返條B3點玩落去?
作者: tn1    時間: 2025-3-22 13:39

回覆  rickywk


Cut哂sosim d cs
慳唔少人工
Cut埋門市 全部自助上台
又慳唔少舖租
做靚條數 賣埋d資產比 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 09:56

其實近年開返多咗門市
作者: Linksys999    時間: 2025-3-22 13:43

其實近年開返多咗門市
tn1 發表於 2025-3-22 13:39


有一排試過cut門市轉入豐澤擺檔,之後發現條數差好遠又開返門市。
作者: 留白兄    時間: 2025-3-22 17:49

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 18:00 編輯

回覆 6# Linksys999


玩到
非洲中南美洲大把台得條單頻都係咁玩
郵電局政策長期偏重ctm
SmarTone就係因為咁先退出唔玩
3台本身都已經冇心玩 全澳最小站係佢
唔投頻唔出奇 閂左條3G refarm做4G仲有得玩
作者: Linksys999    時間: 2025-3-22 18:22

回覆  Linksys999


玩到
非洲中南美洲大把台得條單頻都係咁玩
郵電局政策長期偏重ctm
SmarTone就係因為 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 17:49


應該係蝕緊錢,誠哥真係賣唔出寧願蝕住做都肯?
作者: 留白兄    時間: 2025-3-22 18:34

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-22 18:50 編輯

回覆 10# Linksys999


賣唔出多
誠哥作價唔低
唔到價寧願渣住都唔會賤賣
百佳就係例子
歷史會話比你知誠哥唔會睇錯市
smartone退出之時應該有問過3想唔想買
不過smt最叻吊高黎賣 誠哥亦唔會買貴貨
所以smt咪賣唔出 唔好話誠哥 中電信都未必會買smt mo
客又小 又無5G牌 又唔用華為野 食之無味
作者: Linksys999    時間: 2025-3-22 20:38

本帖最後由 Linksys999 於 2025-3-22 20:39 編輯
回覆  Linksys999


賣唔出多
誠哥作價唔低
唔到價寧願渣住都唔會賤賣
百佳就係例子
歷史會話比你知誠哥 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 18:34


澳門市場太細,又係兩間中資底玩晒,點會有新投資者入場,送都未必要。

屎台係only送客CTM至要。
作者: 留白兄    時間: 2025-3-23 10:17

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-23 10:19 編輯

回覆 12# Linksys999


算吧啦
澳門口講開放市場
比你玩但又唔比support你
ctm有政府扶助長期玩哂
邊個會肯扔錢落去
香港雖然都開始行呢條路
依家直頭撥開hkt比cmhk上
作者: FT907    時間: 2025-3-24 08:59

回覆  Linksys999


賣唔出多
誠哥作價唔低
唔到價寧願渣住都唔會賤賣
百佳就係例子
歷史會話比你知誠哥 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 18:34


歷史話比我哋知   跟住誠哥搵食   包冇衰, 唱衰誠哥嗰班 是傻人
作者: mouseman    時間: 2025-3-24 10:41

3馬交條B1 B8今年到期,得返條B3點玩落去?
Linksys999 發表於 2025-3-22 10:21


Follow Smartone
作者: peter_chan    時間: 2025-3-24 15:48

Follow Smartone
mouseman 發表於 2025-3-24 10:41



    認同

澳門攪電訊﹐比起香港更加前路茫茫。
作者: 留白兄    時間: 2025-3-24 15:51

回覆 16# peter_chan


你係中資咪有得做囉
個正苦聽聽話話貼貼服服
會改政策黎比你入場
作者: Linksys999    時間: 2025-3-24 15:53

認同

澳門攪電訊﹐比起香港更加前路茫茫。
peter_chan 發表於 2025-3-24 15:48


3馬交個3G今年6月玩完。
作者: peter_chan    時間: 2025-3-24 15:57

回覆  peter_chan


你係中資咪有得做囉
個正苦聽聽話話貼貼服服
會改政策黎比你入場 ...
留白兄 發表於 2025-3-24 15:51



    好明顯﹐澳門地方細﹐再加埋 "中資" 因素﹐唔再值得再玩落去。

就連香港都一樣﹐國家隊已經入場﹐市場(服務供應商層面)已經起了唔少變化。

數記+3 台﹐好彩係做左好多年﹐爛船有三斤釘。
如果唔係﹐真係交牌/搵同行合併好過。

再玩落去﹐HKT 都遲早出事。
但現時的情況﹐要死都會係另外2間先。
作者: 留白兄    時間: 2025-3-24 15:59

本帖最後由 留白兄 於 2025-3-24 16:01 編輯

回覆 19# peter_chan


3最大機會唔玩 似會賣比聯通(?)
我唔信vodafone仲肯返黎香港
smt香港盤數都靚 會做落去
hkt就睇下幾時比正苦撳到唔想玩
不過機會好低 老電大到不能倒
作者: Linksys999    時間: 2025-3-24 16:02

好明顯﹐澳門地方細﹐再加埋 "中資" 因素﹐唔再值得再玩落去。

就連香港都一樣﹐國家隊已經入場﹐ ...
peter_chan 發表於 2025-3-24 15:57


楷仔記依家其實都係如意結在背後垂簾聽政。
作者: peter_chan    時間: 2025-3-24 16:07

回覆  peter_chan


3最大機會唔玩 似會賣比聯通(?)
我唔信vodafone仲肯返黎香港
smt香港盤數都靚 會做落 ...
留白兄 發表於 2025-3-24 15:59



    HKT = 澳門電訊

大家都係本地公司﹐都係最大的基建商﹐基本上只要肯聽話就一定有得玩落去。

我相信上面都唔想港澳兩地的電訊商﹐都全部收歸國有﹐所有電訊基建都係國家隊持有。


某程度上﹐港澳兩地吸引外商的其中一個考慮因素﹐就係電訊商仲有非國家隊選擇。
作者: 留白兄    時間: 2025-3-24 16:09

回覆 22# peter_chan


hkt冇事既
聯通有股份
無必要玩死佢
作者: PN420    時間: 2025-3-25 20:04

呢600萬係cut cost cut出黎
rickywk 發表於 2025-3-22 08:54


諗起佢去年11月冇投到6/7GHz(最少兩億兼仲未用得),
否則就由賺變蝕。
作者: PN420    時間: 2025-3-25 20:10

楷仔記依家其實都係如意結在背後垂簾聽政。
Linksys999 發表於 2025-3-24 16:02

回覆  peter_chan
hkt冇事既
聯通有股份
無必要玩死佢
留白兄 發表於 2025-3-24 16:09


我諗阿二少都需要如意結呢個"大阿哥",
去同"大佬"砌過,否則連生存都有難度。
作者: trueling    時間: 2025-3-26 17:56

回覆  rickywk


Cut哂sosim d cs
慳唔少人工
Cut埋門市 全部自助上台
又慳唔少舖租
做靚條數 賣埋d資產比 ...
留白兄 發表於 2025-3-22 09:56

以前朋友用sosim,搵極都搵唔到cs幫佢,而家係咪交返3個邊搞?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2