標題: [操作疑難] CMHK mySIM4G 突然成日冇訊號 [打印本頁]
作者: mcdull 時間: 2025-2-27 10:31 標題: CMHK mySIM4G 突然成日冇訊號
以前係地鐵就load空氣... 假訊號.
但近排係直情 register 唔到 network.
出左地面仲要等5-10分鐘才有返.
作者: figo100 時間: 2025-2-27 11:21
本身中移MTR 都係差
作者: polymer12 時間: 2025-2-27 12:03
可能關部手機事 . 之前我用部垃圾機配mysim4G信號都唔係收得好好
而家轉咗第二部 撈空氣少咗好多
作者: raylee 時間: 2025-2-27 12:44
force to quit mysim4g
作者: stockmike 時間: 2025-2-27 13:24
移動係中移最弱項,你可以不停停低 test 都有訊號,但移動中有些慣性位突然會斷一斷,尤易發生係入室內商場一刻或天橋底,正常用唔太大問題,打機就大鑊。
至於收唔到,出地鐵就未試過。但例如我家入電梯係收唔到,到出門戶外都會偶發收唔番,好似痴呆咗貢。解決方法係開飛航再關番,即刻收番。
via HKEPC Reader for Android
作者: codyma 時間: 2025-2-27 15:47
你說的情況經常發生
例如出入LIFT、地鐵、睇SHOW人多時
特別容易有顯示訊號但無反應一段時間
作者: trueling 時間: 2025-2-27 16:27
呢點同意,轉去中移動之後覺得地鐵網絡與之前有明顯分別,因為我基本上日日都搭地鐵,所以就無再用
作者: trueling 時間: 2025-2-27 16:27
有陣時係收滿格都會上唔到網,可以試下熄左行動網絡再開過
作者: mcdull 時間: 2025-2-27 16:43
收滿格都會上唔到網就成日係咁..
而家係 no network.
作者: 11133034 時間: 2025-2-27 16:45
轉台
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: polymer12 時間: 2025-2-27 19:29
樓主果部應該係國行機?
作者: Thomascyk 時間: 2025-2-27 19:30
我就係用CMHK 5G月費計劃,基本上都會出現莫名奇妙的Load空氣、突然斷網的情況。
唔係一面倒要講CMHK 的不是,只係同時與其餘的網絡對比下,CMHK 穩定性係較弱
作者: trueling 時間: 2025-2-28 16:35
同意,咁CMHK強項係在於月費平,平價換取穩定性降低,其實係一分錢一分貨
作者: ballballgun 時間: 2025-2-28 17:00
本帖最後由 ballballgun 於 2025-2-28 17:01 編輯
其實係近1年弱左,一年前好好地,地鐵無斷
近e幾個月旺角-太子-深水步繁忙時間好大機會從5g 跌去4g/4g+ 就即停/download 超慢
朋友做cmhk 街霸,吹開水佢話多人用左cmhk,可能多左人返大陸要簽中移動中港澳plan
* 小米12
作者: mcdull 時間: 2025-3-1 00:39
係國行, 用左都好多個月, 係近幾星期先係咁.
作者: katisko54 時間: 2025-3-2 08:18
cmhk係大陸唔係全網,好多時返到去都收得唔好
作者: 留白兄 時間: 2025-3-2 10:00
回覆 16# katisko54
開左sa漫遊 試左未?
作者: semson 時間: 2025-3-2 10:34
我都遇到呢個問題。重新開機、offline/online 會有翻信號。但是很煩。
OnePlus 11 Global
作者: semson 時間: 2025-3-2 10:37
同時持有的sosim ,冇呢個問題。但sosim慢到一個點,用左加速劵都係個位數。得淡笑。
作者: williamlaw 時間: 2025-3-3 15:57
請問MySim 既VoLTE 要額外收費?
基本 $38/月 只得 60gb data + 5000 mins ?
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ballballgun 時間: 2025-3-4 10:13
請問咩叫全網? 因為我之前用香港3 , 返大陸用中聯通 , 一到商場B1 B2 地底連叫餐都叫唔到
作者: sm21 時間: 2025-3-4 11:49
大陸全網咪就係中移動, 中聯通, 中國電信是但一個網都用得, 不過要係手機手動設定用邊個網

