Board logo

標題: [操作疑難] CMHK mySIM4G 突然成日冇訊號 [打印本頁]

作者: mcdull    時間: 2025-2-27 10:31     標題: CMHK mySIM4G 突然成日冇訊號

以前係地鐵就load空氣... 假訊號.
但近排係直情 register 唔到 network.
出左地面仲要等5-10分鐘才有返.
作者: figo100    時間: 2025-2-27 11:21

本身中移MTR 都係差
作者: polymer12    時間: 2025-2-27 12:03

可能關部手機事 . 之前我用部垃圾機配mysim4G信號都唔係收得好好

而家轉咗第二部 撈空氣少咗好多
作者: raylee    時間: 2025-2-27 12:44

以前係地鐵就load空氣... 假訊號.
但近排係直情 register 唔到 network.
出左地面仲要等5-10分鐘才有返. ...
mcdull 發表於 2025-2-27 10:31


force to quit mysim4g
作者: stockmike    時間: 2025-2-27 13:24

移動係中移最弱項,你可以不停停低 test 都有訊號,但移動中有些慣性位突然會斷一斷,尤易發生係入室內商場一刻或天橋底,正常用唔太大問題,打機就大鑊。

至於收唔到,出地鐵就未試過。但例如我家入電梯係收唔到,到出門戶外都會偶發收唔番,好似痴呆咗貢。解決方法係開飛航再關番,即刻收番。

via HKEPC Reader for Android
作者: codyma    時間: 2025-2-27 15:47

你說的情況經常發生
例如出入LIFT、地鐵、睇SHOW人多時
特別容易有顯示訊號但無反應一段時間
作者: trueling    時間: 2025-2-27 16:27

本身中移MTR 都係差
figo100 發表於 2025-2-27 11:21



    呢點同意,轉去中移動之後覺得地鐵網絡與之前有明顯分別,因為我基本上日日都搭地鐵,所以就無再用
作者: trueling    時間: 2025-2-27 16:27

以前係地鐵就load空氣... 假訊號.
但近排係直情 register 唔到 network.
出左地面仲要等5-10分鐘才有返. ...
mcdull 發表於 2025-2-27 10:31



    有陣時係收滿格都會上唔到網,可以試下熄左行動網絡再開過
作者: mcdull    時間: 2025-2-27 16:43

收滿格都會上唔到網就成日係咁..
而家係 no network.
作者: 11133034    時間: 2025-2-27 16:45

轉台

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: polymer12    時間: 2025-2-27 19:29

樓主果部應該係國行機?
作者: Thomascyk    時間: 2025-2-27 19:30

我就係用CMHK 5G月費計劃,基本上都會出現莫名奇妙的Load空氣、突然斷網的情況。
唔係一面倒要講CMHK 的不是,只係同時與其餘的網絡對比下,CMHK 穩定性係較弱
作者: trueling    時間: 2025-2-28 16:35

我就係用CMHK 5G月費計劃,基本上都會出現莫名奇妙的Load空氣、突然斷網的情況。
唔係一面倒要講CMHK 的不 ...
Thomascyk 發表於 2025-2-27 19:30



    同意,咁CMHK強項係在於月費平,平價換取穩定性降低,其實係一分錢一分貨
作者: ballballgun    時間: 2025-2-28 17:00

本帖最後由 ballballgun 於 2025-2-28 17:01 編輯

其實係近1年弱左,一年前好好地,地鐵無斷
近e幾個月旺角-太子-深水步繁忙時間好大機會從5g 跌去4g/4g+ 就即停/download 超慢
朋友做cmhk 街霸,吹開水佢話多人用左cmhk,可能多左人返大陸要簽中移動中港澳plan

* 小米12
作者: mcdull    時間: 2025-3-1 00:39

係國行, 用左都好多個月, 係近幾星期先係咁.
作者: katisko54    時間: 2025-3-2 08:18

其實係近1年弱左,一年前好好地,地鐵無斷
近e幾個月旺角-太子-深水步繁忙時間好大機會從5g 跌去4g/4g+ 就即 ...
ballballgun 發表於 2025-2-28 17:00



cmhk係大陸唔係全網,好多時返到去都收得唔好
作者: 留白兄    時間: 2025-3-2 10:00

回覆 16# katisko54


開左sa漫遊 試左未?
作者: semson    時間: 2025-3-2 10:34

我都遇到呢個問題。重新開機、offline/online 會有翻信號。但是很煩。

OnePlus 11 Global
作者: semson    時間: 2025-3-2 10:37

同時持有的sosim ,冇呢個問題。但sosim慢到一個點,用左加速劵都係個位數。得淡笑。
作者: williamlaw    時間: 2025-3-3 15:57

請問MySim 既VoLTE 要額外收費?

基本 $38/月 只得 60gb data + 5000 mins ?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: ballballgun    時間: 2025-3-4 10:13

cmhk係大陸唔係全網,好多時返到去都收得唔好
katisko54 發表於 2025-3-2 08:18



    請問咩叫全網? 因為我之前用香港3 , 返大陸用中聯通 , 一到商場B1 B2 地底連叫餐都叫唔到
作者: sm21    時間: 2025-3-4 11:49

請問咩叫全網? 因為我之前用香港3 , 返大陸用中聯通 , 一到商場B1 B2 地底連叫餐都叫唔到 ...
ballballgun 發表於 2025-3-4 10:13

大陸全網咪就係中移動, 中聯通, 中國電信是但一個網都用得, 不過要係手機手動設定用邊個網





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2